"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Figu(muka)taikauskoa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Luolapeikko

Viesti Kirjoittaja Luolapeikko »

#kaivertelee noppiaan#
hyvää onnea tuottaa, kun kaivertaa ykkösistä värin pois.
siis jos noppa on valkonen ja silmäluvut mustia, kaivertaa sen mustan ykkösestä pois...

mutta pelatessani urhealla savage orc heimollani joikaan, hypin, jallatan ja muutenkin ylistän suurta Gorkia ja Morkia.
ja tämä toimii..
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Henk. koht. luotan mustiin noppiin onhan tuo chapterini alkuperäisväri. (Dark Angels) Vanha kunnon JEDI kädenheilautus toimii myös ja vihollisen psyykkaus kun toteaa ennen sen ampumista et ei se kuitenkaan osu/woundaa ni ei se sitä teekkään!! :wink:
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Minä pidän noppiani tietokoneeni lähellä, niihin latautuu näin satunnaisenergiaa.

Noppia ei missään nimessä saa kutsua "arpakuutioiksi".

Jos noppa osuu vastustajan figuun niin ihan varmasi siitä tulee alle 4.

Noppaa heittämällä voimakkaasti seinään saa varmasti yli 4.

Noppa on mahdollista kirota ottamalla se yhteen monopoli-peliin mukaan.
zqmfgb
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kun aikanaan olin DM:nä AD&D:ssä, yhdestä D20:stäni tuli aina critical hit (20), kun kohteena oli Timo-nimisen pelaajan hahmo. Toimi ainakin kahta eri Timoa vastaan... Nimesin nopan Timontappajaksi, ja siitä eteenpäin se ei olekaan suostunut toimimaan muita vastaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

minä annan nopieni olla lähällä steroitani,koska se on lähellä taika-virtauksia! :wink:
kyllä se pitää oman värisillä nopilla pelate(heitän aina aloituksen omalla tumman vihreällä...se toimii :D )
mitä enemmän noppia on,sitä enemmän niiden omistaja hyötyy..tämä on tosiasia!
tietyt ihmiset tuovat epä-onnea esim.pelini tyranidejä vastaan (lekendaarisesti 21 laakia ohi).
myös erilaiset manaukset toimivat
kannattaa aina muistaa että nopat osaavat lukea ajatuksia!
no,anyway...kannattaa aina pelata omilla nopilla ja rukoilla...kannattaa (luota tunteisiisi,käytä voimaa.jne.)
Viimeksi muokannut Mikki N, To 17.07.2003 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

heitättekö muuten enemmän ykkösiä vai kuutosia? mulle tulee lähinnä luokkaa 3+ melkein joka heitosta.. (onkohan nopat painotettu.. :roll: )
taino ainakin tuntuu siltä että 1 ja 2 tulevat todella harvoin.. en muista koskaan kämmänneeni hivetyrantin, carnifexin tai zoantropen armorsavea..
(invu save olis varmaan aika tuhoisaa mun käsissä..)
:D
The Captain
Valvoja

Blood bowlissa aina silloin ykkösen, kun epäonnistun vain ykkösellä (eli lähes aina, kiitos haltioiden agilityn). Re-rollista tulee myös poikkeuksetta ykkönen. (Eilen juuri todistin kahta erillistä tapausta, kun haltiani töhelsivät kolme vuoroa pallon kimpussa saamatta sitä ylös maasta. Ensmmäisellä kerralla kolmessa vuorossa paloi kolme re-rollia ilman menestystä, toisella kertaa ne olikin sitten jo käytetty...) Ihme on vain se, että onnistun voittamaan yli puolet peleistäni huolimatta siitä, että heitän niin paljon ykköstä.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

joo miullakin alkoi pensseli harottamaan (tosin se oli jo aika vanha), joten keräsin sen kaverit kattomaan ja poltin sen!! muahahah! Pensseleitä ja noppia täytyy aina pelotella, niille täytyy näyttää kuka on pomo! jos nopasta tulee ykkönen, se täytyy laitaa perstaskuun seuraavaan pierua odottamaan :wicked:
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

Pensseleitä ja noppia täytyy aina pelotella, niille täytyy näyttää kuka on pomo! jos nopasta tulee ykkönen, se täytyy laitaa perstaskuun seuraavaan pierua odottamaan :wicked:
Joo mä kyllä teen melkein samoin mun Nopille jotka heittää ykkösiä. Laitan ne likapyykkikoriin(sisältää paaallljooon likaisia kalsareita) ja muut saa katsella niiden tukehtumiskuolemaa MUHAHAHAHAHAA :twisted:
Olen jopa askarrellut muille nopille söpöt pikku pinkit happinaamarit että ne voivat mennä heittämään tuhmia noppia kananmunilla *suukottaa noppaa(sillä on pinkki happinaamari!)*
sit pitää vaan mölytä omissa heitoissaan niin paljon, ettei vihollisen "YKKÖSET!" kuulu
Mä en kyllä tee tolla tavalla. Olen askarrellut tota varten nopille söpöt pinkit korvalaput :twisted: ja sit ne ei kuule mitään muuta kuin oman isäntänsä ("KUUTOSIA *piip* KUUTOSIA!")kehotuksia.

Tietysti myös vien noppani joka viikko pirtelölle ja leffaan :D .Sillä tavalla ne pysyy tyytyväisinä :wink: *suukotta noppiaan ja paijaa jokaista erikseen*

-Jazka-
Pinegulf

Viesti Kirjoittaja Pinegulf »

No niih, et tällanen stoori:
Matemaattisesti on pieni todennäköisyys heittää kahta ykköstä putkkeen. (1/36). Joten tietysti kannattaa heitellä niitä noppia, joista on JO tullut ykkösiä. :D Sama tietysti pätee toisinpäin: heitä kuutosia ld-chekkeihin. Yritettiin päästä koulun tiedekilpailuun tuolla idealla -ei onnistuttu. lol

-Pine
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
Darkheart

Viesti Kirjoittaja Darkheart »

Itellä ei oo mitään taikauskoo noppien kanssa mutta taidan asialle tehdä jotain. Sitäpaitsi nopat vihaavat minua :cry: . Kerrankin kun pelasin kaverin kanssa pienimuotoisen skirmish pelin niin minulla oli yksi swordmaster jäljellä ja se oli closiksessa goblinin kanssa ja aina kun tuli sen vuoro lyödä niin nopista 1. Se ei saanu aikaseks viidessä vuorossa yhtään mitään ja vasta sitten kun kokeilin että onko noppa painotettu niin tuli suoraan kutonen ja sen jälkeen kuus kutosta peräjälkeen (arvatkaa vaan ottiko pottuun).
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

samapeli josta loremaster puhuu:
:D
mut joo... mun goblin big bossi hyökkäs tonttujen commanderin kimppuun a3 noppien tulokset:6,5,6 wound heitto:1,1,2
Cleanse and purify!
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

Pinegulf kirjoitti:No niih, et tällanen stoori:
Matemaattisesti on pieni todennäköisyys heittää kahta ykköstä putkkeen. (1/36).
Mielenkiintoista.... tässä joku päivä heittelin varmaan 10 kertaa peräkanaa noita ykkösiä samalla nopalla.... =)
Toisaalta mielenkiintoista on myös se, kun pikkuveli heitteli noppia ihan muuten vain, tulin huoneeseen ja sanoin: Heitäppä sitten noilla kaikilla 4 nopalla kutonen, ja perkule se meni ja heitti ne =) onneksi en lyönyt vetoa :D
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

The Captain kirjoitti:Kun aikanaan olin DM:nä AD&D:ssä, yhdestä D20:stäni tuli aina critical hit (20), kun kohteena oli Timo-nimisen pelaajan hahmo...
No nyt ilmeisesti sama Timo täällä päin vetelee järkyttävän hyviä heittoja omalla D20:lään, ilmeisesti vienyt "Timontappajan" mukanaan.. :roll:
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Pinegulf kirjoitti:No niih, et tällanen stoori:
Matemaattisesti on pieni todennäköisyys heittää kahta ykköstä putkkeen. (1/36). Joten tietysti kannattaa heitellä niitä noppia, joista on JO tullut ykkösiä. :D Sama tietysti pätee toisinpäin: heitä kuutosia ld-chekkeihin. Yritettiin päästä koulun tiedekilpailuun tuolla idealla -ei onnistuttu. lol

-Pine
On vaikea käsittää arkilogiikan vastaisia asioita kuten se että edelliset tapaukset eivät vaikuta tuleviin. Nopanheitoissa siis.

Muuten olen sitä mieltä että tiukan paikan tullen kannattaa ottaa nopat suuhun (kuin kirjoahvenemo) ja sylkee kentälle. Herättää ansaittua "kunnioitusta" :o
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Minä ainakin heitän ne minne sattuu, tulee kuule mahtavia tuloksia. :roll:
Toinen tapa on tietenkin lausua pieni rukous... tai heittää ne johonkin hiiskatin laatikkoon niin tulee neljä nelosta, kaks vitosta ja yks kutonen. :roll: Joskin se eka konsti ei toimi jos ne nopat osuu jota kuta naamaan.... :roll:
blaa blaa aargh
Nahka

Viesti Kirjoittaja Nahka »

Minun taikausko ei liity millään tavalla noppiin. Aina uutena vuotena uhraan luopionappini. Se teipataan rakettiin ja kerätään armeija katselemaan kun se lennähtää. Se auttaa tehossa todella paljon.
Kuolema on deathia!
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Machiavelli kirjoitti:Suuria lukuja hakiessa kannattaa tehä silleen et kattoo mikä noppa on heittäny viimeks huonoimman luvun ja valita se. Tämä perustuu siihen että nopalle tulee huono itsetunto kun se on taas jälleen pyörähtänyt ykköseen ja se haluaa väkisinkin kierähtää kutoseksi ja näyttää mulle nopille kuka on kingi. Sitten kun tätä heittoa vielä terästää jollakin rukouksella tai manauksella niin johan alkaa kutosta tulla!!
kerran kun olin challengessa welffi princciä vastaan ja mun princellä(HE)oli se ase mikä antaa 3+ attackii, sit mä kuiskasin hiljaa asuryanin nimen ja arvaa mitä kävi. No seitsemästä attakista 5 osu ja 4 woundas :D :D :D kuiskailkaa ja huudelkaa armeijoidenne jumalien nimiä tärkeiden heittojen tulllessa vastaan :wink:
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Gorbag kirjoitti:kuiskailkaa ja huudelkaa armeijoidenne jumalien nimiä tärkeiden heittojen tulllessa vastaan :wink:
Ja örkeillä pelatessa huudetaan siis "WAAAAAAAAAAGH!!!" samalla kun heitetään kourallinen noppia. :)

EDIT: kerran huusin "hölölölölölölöö" (tjsp.) ja yksikään ei woundannut. :|
The Captain
Valvoja

Viimekertaisessa Blood Bowl -liigassa kutsuin hädän hetkellä Khainea avukseni, ja aina toimi. Molemmat pudotuspelit voitin aivan järkyttävän epätodennäköisillä heitoilla.
Heti, kun olin liigan voittanut, Khaine hylkäsi minut. Nyt se ei enää vastaa rukouksiini, tai oikeastaan tekee juuri päinvastoin kuin pyydän. Kun huudan suojelusta, ukkoni kuolee. Kun pyydän apua dodgen onnistumiseen, heitän ykkösen. Lienee parasta lopettaa ja pelata vain maallisin keinoin.

P.S. Väkipyörä: Timontappaja on yhä mukanani, eikä se enää diskriminoi uhrejaan nimen perusteella. Viime sessiossa pudotin sen lattialle juuri ennen hirviön iskua. Manasin: "Hei, mun kakskymppisnoppa! Takaisin sieltä." Nostin nopan ja hirviö hyökkäsi (käytin sitä noppaa): 20 (critical threat), uudelleen 20 (sudden death threat), 10 (jäi paria vajaaksi, ettei PH potkaissut tyhjää siihen paikkaan).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”