kertokaapa tästäkin asiasta
(ja menkä sanomaan jotaan siitä shadowlordista
Susinaaraat metsästävät siinä missä muutkin. Öh, varmaa tietoahan ei siis ole eli rinnastetaanko peromies "naaraat" ihmisiin vai eläimiin. Jos rinnastetaan alkukantaisiin ihmisiin niin keräsivät juuria yms. kun miehet osallistuivat metsästysretkiin. Susilla puolestaan kaikki osallistuvat jahtiin, siis ne jotka voivat. Vai verrataanko petomies "naaraita" esim. leijoniin? Olettaisin naaraiden olevan heikompi sukupuoli ja hoitavan jälkeläisiä parhaan mukaan keräten ravintoa sieltä mistä sitä on saatavilla. Osallistuen myös ainakin helppoihin ryöstöihin.flagu kirjoitti:Kun sudet menevät metsälle niin menevätkö naaraat metsästämään mukaan? Jos menee niin sudet ei kai ole se paras vaihtoehto mihin petomiehet pitäisi rinnastaa sillä ainakin minä luokittelisin ryöstelyn samankaltaiseen toimintaan kuin susilla metsällä käynti. Toisaalta ei GW ole muutenkaan ollut kovin innokas kuvailemaan eri sukupuolten rooleja kullakin rodulla että tuskin tässä voi muuta kuin spekuloida.
Samalla tavalla ne hommansa hoitavat kuin kaikki nykyisetkin nisäkkäät.Kang kirjoitti:Itse en ole tähän asiaan pahemmin perehtynyt mutta kyllä minäkin olen vakaasti sitä mieltä että petonaisia on olemassa. Mutta mahtaako petomiehiä/naisia syntyä enää samalla tavalla millä ne alun perin syntyivätkin?
Sitä tässä käsittääkseni haettiin että syntyykö beasteja vielä ihmisistä/eläimistä warpstonen vaikutuksen vuoksi.Lihamestari kirjoitti:Samalla tavalla ne hommansa hoitavat kuin kaikki nykyisetkin nisäkkäät.Kang kirjoitti:Itse en ole tähän asiaan pahemmin perehtynyt mutta kyllä minäkin olen vakaasti sitä mieltä että petonaisia on olemassa. Mutta mahtaako petomiehiä/naisia syntyä enää samalla tavalla millä ne alun perin syntyivätkin?
Sitähän pikkuveljeni taisi tässä hakea.Jubee kirjoitti:Sitä tässä käsittääkseni haettiin että syntyykö beasteja vielä ihmisistä/eläimistä warpstonen vaikutuksen vuoksi.Lihamestari kirjoitti:Samalla tavalla ne hommansa hoitavat kuin kaikki nykyisetkin nisäkkäät.Kang kirjoitti:Itse en ole tähän asiaan pahemmin perehtynyt mutta kyllä minäkin olen vakaasti sitä mieltä että petonaisia on olemassa. Mutta mahtaako petomiehiä/naisia syntyä enää samalla tavalla millä ne alun perin syntyivätkin?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Paitsi että ei lasketa. Juuri tästä samasta virheestä Gotrex nuhtelee Felixiä (oliko se nyt) peikonsurmassa. Eri eläimiä ne ovat yhtä kaikki eivätkä sen vuoksi pariudu kovin helposti keskenään. (heh, leikeri beastejä ^^)I Ride in a Dragon kirjoitti:Sitähän pikkuveljeni taisi tässä hakea.Jubee kirjoitti:Sitä tässä käsittääkseni haettiin että syntyykö beasteja vielä ihmisistä/eläimistä warpstonen vaikutuksen vuoksi.Lihamestari kirjoitti:Samalla tavalla ne hommansa hoitavat kuin kaikki nykyisetkin nisäkkäät.Kang kirjoitti:Itse en ole tähän asiaan pahemmin perehtynyt mutta kyllä minäkin olen vakaasti sitä mieltä että petonaisia on olemassa. Mutta mahtaako petomiehiä/naisia syntyä enää samalla tavalla millä ne alun perin syntyivätkin?
Oma vastaus on, että kyllä. Jos joku kaaosta palvova lurjus nuuskaa saastakiveä niin kauan että hän alkaa mutatoitumaan, niin aika varmasti mokoma tapetaan tai heitetään metsään. Jolloin tämä voidaan käytännössä laskea beastiksi.
Lienee yhtä mahdotonta kuin yhtälö "Katariina Suuri ja hevonen"?Kang kirjoitti:Eivätkä varmaan eri lajien beastmenitkään pariudu keskenään. Esim. Centigoreilla on omat naaraat eivätkä he pariudu vaikkapa Gor-naaraiden kanssa.
...ja mitempä kyseinen olisi edes mahdollista?... ...kun sitä nyt ajattelee.
Tai "IRIAD ja lohikäärme"Mahvo kirjoitti:Lienee yhtä mahdotonta kuin yhtälö "Katariina Suuri ja hevonen"?Kang kirjoitti:Eivätkä varmaan eri lajien beastmenitkään pariudu keskenään. Esim. Centigoreilla on omat naaraat eivätkä he pariudu vaikkapa Gor-naaraiden kanssa.
...ja mitempä kyseinen olisi edes mahdollista?... ...kun sitä nyt ajattelee.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Skavenit eivät ole beastmaneja, vaan täysin oma lajinsa. Skaveneita syntyy vain skaven-naaraista, jotka ovat erittäin harvinaisia ja joiden ainoa tehtävä on jälkeläisten tuottaminen. Skaven-laji on myös melko stabiili, eli niiden geenit ovat melko lailla isin ja äiskän keskiarvo, vaikka mutaatiot ovat toki mahdollisia ja yleisiäkin. (Lähde: WHFRP 2nd ed., Children of the Horned Rat)Kang kirjoitti: Joidenkin mielestä skavenit ovat myös jonkin sortin Beastmenejä ja entisenä skaven pelaajana voin vaikka vannoa että niilläkin on naaraita. Tosin ne ovat arvoasteikossa sitä luokkaa että niitä melkeipä käytetään rahana... ...luulisin.=S