eldar hq
- kersantti pippuri
eldar hq
mikä on hyvä johtaja eldareille?
- Half-breed
Re: eldar hq
Riippuu mitä haet. Autarch on hyvä strategisesti ja osaa myös mätätä oikealla varustuksella, Farseer on hyvä tukemaan joukkoja eri psyykkisillä voimillaan ja Avatar on mätössä omaa luokkaansa, mutta niin hidas, että jos kaveri osaa pelata, niin ei tienaa pisteitänsä takaisin.
Half-edit: Mihinkäs se s tuosta strategisesta katosi. Se oli siinä varmasti kun kirjoitin viestin. Kai.
Half-edit: Mihinkäs se s tuosta strategisesta katosi. Se oli siinä varmasti kun kirjoitin viestin. Kai.
Viimeksi muokannut Half-breed, Pe 14.09.2007 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- NorjanPaavi
Kersantille sellainen neuvo, että pelaamalla oppii aika hyvin mikä toimii missäkin tilanteessa. Sotusta kyseleminen on vähän itsensä huijaamista, sillä täällä saat vain muiden ihmisten mielipiteitä. Ja aina voi kaveri peleissä käyttää paperilappuja ja esittäviä nappujloita, niin ei tarvitse sieltä kaupan puolelta ostaa kaikkia vaihto ehtoja.
Mutta takaisin kysymyksen pariin. Yhdyn täysin Half-breedin vastaukseen.
Mutta takaisin kysymyksen pariin. Yhdyn täysin Half-breedin vastaukseen.
A) kokeile pelaamalla.
B) kokeile paperilla
C) kokeile simuloimalla
Minun mielestäni oikea vastaus on joko Farseer, Avatar tai autarch
B) kokeile paperilla
C) kokeile simuloimalla
Minun mielestäni oikea vastaus on joko Farseer, Avatar tai autarch
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Kaikilla on puolensa ja erilaiset pomot sopii erilaiseen pelityyliin. Farseer on minun suosikki, mutta se ei välttämättä ole sama sinulle.
Luumumehu on soturien juomaa