Kaaos Markit
Kaaos Markit
Nyt vain tuli mieleen kysya markkien saannot, kun olen menossa mega battleen joka juhlii uutta kaaosta ja apocalypsea.
Pelissa jokainen armeija valitsee yhden jumalan, ja sitten kaikilla ukoilla on se markki automaattisesti.(peli on 1k) Itse kaytan b-suit massaa kun ei oo organization chartti pakkoa. Ja sitten on eri stratagemeja kentas, joist saa sen oman markin lisaks sille ryhmalle joka pitaa sita jonkun markin. Eli lahinna haluan tietaa ne etukateen jotta ei siella tarvitse kysella. Ite kuulin ett b-suiteille on hyva ottaa tzeench tai nurgle, joten siinakin voi neuvoa. Kiitos.
Pelissa jokainen armeija valitsee yhden jumalan, ja sitten kaikilla ukoilla on se markki automaattisesti.(peli on 1k) Itse kaytan b-suit massaa kun ei oo organization chartti pakkoa. Ja sitten on eri stratagemeja kentas, joist saa sen oman markin lisaks sille ryhmalle joka pitaa sita jonkun markin. Eli lahinna haluan tietaa ne etukateen jotta ei siella tarvitse kysella. Ite kuulin ett b-suiteille on hyva ottaa tzeench tai nurgle, joten siinakin voi neuvoa. Kiitos.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Re: Kaaos Markit
En valitettavasti voi suoraan sääntöjä kertoa. Jos et muuten saa katsottua esim. kaverin codexista, niin vierailu fantasiapeleissä tai muussa codexia myyvässä liikkeessä voisi auttaa. Jos et millään keinolla pääse codexiin käsiksi, niin näin vinkiksi:
Itse ottaisin nurglen merkin, koska se parantaa yksikön kestävyyttä. Ei tzeenchin merkkikään ole huono vaihtoehto, jos vastassa on paljon matalan ap:n aseita(lue:invu).
Itse ottaisin nurglen merkin, koska se parantaa yksikön kestävyyttä. Ei tzeenchin merkkikään ole huono vaihtoehto, jos vastassa on paljon matalan ap:n aseita(lue:invu).
"Truth is the first casualty of war"
Juu tajusin vast tanaan, etta toi on kalastelua. Anteeksi. Nurgle on siis kiva kun sit olis toughness 5 ja toi tzeench antaa sen kivan 5+ invun. No, siis peli on U.S.A:ssa, ja se on sitten 1000pistetta ffa jossa on niinku 10 pelaajaa. Kiitos kuitenkin vinkeist.
Sanotaan näin:
Nurgle
-fearless
- +1 tough
Khorne
- fearless
- lähishirviö, joka vaikeuttaa armeijan kontrollointia
Tzeentch
- fearless
- Aspat velhoja (Ei taida siis olla vaikutusta)
- Se mainostettu invu
Slaanesh
- fearless
<Dementia, en muista enempää>
Nurgle
-fearless
- +1 tough
Khorne
- fearless
- lähishirviö, joka vaikeuttaa armeijan kontrollointia
Tzeentch
- fearless
- Aspat velhoja (Ei taida siis olla vaikutusta)
- Se mainostettu invu
Slaanesh
- fearless
Nuo siis vanhassa codexissa (tai no, ei se MoT mitään invuja silloin antanut)
Uuden codexin merkit ovat tosi simppeleitä, ei sen kummempia erikoissääntöjä tai edes Fearlessia. Muistaa varmasti lopun elämänsä, jos kerran vilkaisee ne läpi.
Uusia tässä ilmeisesti haettiinkin.
Uuden codexin merkit ovat tosi simppeleitä, ei sen kummempia erikoissääntöjä tai edes Fearlessia. Muistaa varmasti lopun elämänsä, jos kerran vilkaisee ne läpi.
Phil Kelly says "No!"
Perkhana. No en minä unenpöppörössä älynnyt ajatellaGaroth kirjoitti:Nuo siis vanhassa codexissa (tai no, ei se MoT mitään invuja silloin antanut)
- Guardsniper
Tais laskee vastustajan inikkaa.Anaheim kirjoitti:Sanotaan näin:
Slaanesh
- fearless
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- The Captain
- Valvoja
Josko ne vastaajat oikeasti lukisivat sen uuden Codexin edes kerran sen sijaan, että heittelisivät villejä arvauksia, mutua tai vanhaa tietoa. Garoth sentään näyttäisi tietävän, mistä puhuu.
Jokainen markki nostaa hahmon yhtä stattia yhdellä pykälällä, paitsi Tzeentch, joka parantaa invu savea tai antaa sellaisen hahmolle, jolla sellaista ei vielä ole. Undecided eli nykyinen Chaos Glory toimii kuten ennenkin.
Jokainen markki nostaa hahmon yhtä stattia yhdellä pykälällä, paitsi Tzeentch, joka parantaa invu savea tai antaa sellaisen hahmolle, jolla sellaista ei vielä ole. Undecided eli nykyinen Chaos Glory toimii kuten ennenkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kiitos tosi paljon, ja hmm vanha tieto ei ole oikean hyvaa. Kuitenkin nyt enaan kysyn: Otanko nurglen vai tzeenchin? Itse mietin nurglea, koska sitten lassarit ei tunnu niin pahalta enaan. Ja 2ssa (tosi vanhassa ja noobissa) b suitissa on shield generaattori joka antaa 4+ invun kuitenkin.
Näistä ottaisin nurglen 0.oSipuli2 kirjoitti:Kiitos tosi paljon, ja hmm vanha tieto ei ole oikean hyvaa. Kuitenkin nyt enaan kysyn: Otanko nurglen vai tzeenchin? Itse mietin nurglea, koska sitten lassarit ei tunnu niin pahalta enaan. Ja 2ssa (tosi vanhassa ja noobissa) b suitissa on shield generaattori joka antaa 4+ invun kuitenkin.
- Guardsniper
Ite ottaisin nurglen, mutta en olis ihan sata varma, että se auttaa lasseja vastaan. Ainakaan ennen noita +1 tafnesseja ei otettu huomioon instant deathia laskettaessa.Sipuli2 kirjoitti:Kiitos tosi paljon, ja hmm vanha tieto ei ole oikean hyvaa. Kuitenkin nyt enaan kysyn: Otanko nurglen vai tzeenchin? Itse mietin nurglea, koska sitten lassarit ei tunnu niin pahalta enaan. Ja 2ssa (tosi vanhassa ja noobissa) b suitissa on shield generaattori joka antaa 4+ invun kuitenkin.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Eikä oteta vieläkään. Itse ottaisin juurikin tuon Tzeentchin iconin, sillä joissain tilanteissa se parempi invu auttaa enemmän kuin tuo kovempi T. (Tosin tämä pätee toisinkin päin.Guardsniper kirjoitti:Ite ottaisin nurglen, mutta en olis ihan sata varma, että se auttaa lasseja vastaan. Ainakaan ennen noita +1 tafnesseja ei otettu huomioon instant deathia laskettaessa.Sipuli2 kirjoitti:Kiitos tosi paljon, ja hmm vanha tieto ei ole oikean hyvaa. Kuitenkin nyt enaan kysyn: Otanko nurglen vai tzeenchin? Itse mietin nurglea, koska sitten lassarit ei tunnu niin pahalta enaan. Ja 2ssa (tosi vanhassa ja noobissa) b suitissa on shield generaattori joka antaa 4+ invun kuitenkin.
Death to the false Emperor!
Nojooo siin tapauksessa otan aika varmasti tzeeenchin. Aajoo ja jotta taakin helpottuu mun armeijalista on:
5x Shas'o Battlesuit commanderii joilla on jotain tavaraa (aika yli buustattu kaikki)
ja 5 dronea (1 shield)
ja 3 stealthsuittia.
5x Shas'o Battlesuit commanderii joilla on jotain tavaraa (aika yli buustattu kaikki)
ja 5 dronea (1 shield)
ja 3 stealthsuittia.