Lootaminen
Re: Lootaminen
Kyllähän paikkansa pitää että termikset lahoavat teleporttinsa jälkeen jos choppia löytyy. Toisaalta jos bassu kovinkin suurta roolia näyttelee niin joku voi olla valmiina uhraamaan termiksensä vaikka hintaa ei tulisikaan takaisin.
Toisaalta viereen voi rämähtää halvempiakin deep strike yksiköitä jotka haluaisivat tuhota tuon bassun.
Mutta kyllä se bassu silti on IMO paras örkeille juurikin hintansa ja ordnancen takia, vaikka mikään örkkiasiantuntija olekkaan.
Toisaalta viereen voi rämähtää halvempiakin deep strike yksiköitä jotka haluaisivat tuhota tuon bassun.
Mutta kyllä se bassu silti on IMO paras örkeille juurikin hintansa ja ordnancen takia, vaikka mikään örkkiasiantuntija olekkaan.
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
Nii-in, tulee olemaan. Mutta me muut pelaamme vielä tämänhetkisillä säännöillä.helke kirjoitti:Tulevassa codex:ssa ei tule chopan erikoissääntöä nähtävästi tule olemaan, joten eipä sitten enää olekkaan niin varmaa se termisten kuoleminen. Kyllä se "basilika" on hyvä vaihtoehto, ellei jopa paras.leevizer kirjoitti:Ehkä, mutta ryssän sivupelti kestää paremmin kuin bassun. Jos taas vieressä on se ork yksikkö niin termikset on kuolleita (*Kröhöm* Choppa *Köhöm*)meny kirjoitti:Deep strikettävien termisten ja muun sellaisen vaara on olemassa vaikka joukkoja olisi lähelläkin. Saavat nimittäin työnsä tehtyä (yleensä) jos selivävät henngissä deep strikestä
Vaikkakin se on pienempi riski silloin.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Tulee olemaan ja vieläpä yllättävän nopeasti. Eihän tässä enää montaa kuukautta ole, kun örkkyleille uusi codex tulee. Itse ainaskin miettisin jo senkin kannalta hiukan.leevizer kirjoitti:Nii-in, tulee olemaan. Mutta me muut pelaamme vielä tämänhetkisillä säännöillä.helke kirjoitti:Tulevassa codex:ssa ei tule chopan erikoissääntöä nähtävästi tule olemaan, joten eipä sitten enää olekkaan niin varmaa se termisten kuoleminen. Kyllä se "basilika" on hyvä vaihtoehto, ellei jopa paras.leevizer kirjoitti:Ehkä, mutta ryssän sivupelti kestää paremmin kuin bassun. Jos taas vieressä on se ork yksikkö niin termikset on kuolleita (*Kröhöm* Choppa *Köhöm*)meny kirjoitti:Deep strikettävien termisten ja muun sellaisen vaara on olemassa vaikka joukkoja olisi lähelläkin. Saavat nimittäin työnsä tehtyä (yleensä) jos selivävät henngissä deep strikestä
Vaikkakin se on pienempi riski silloin.
Death to the false Emperor!
Kun ei ole paljoa faktaa on paha ruveta listoja suunnitteleen. jos huhut paikkansa pitää juustolistan saa 50 shoota boyllä.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Mitä vit.... Takalinjaan? Et tainnut tajuta ideaani. Eli depotaan se bassu sinne johonkin suojaan ja tämän lähistölle 1-2 örkkiryhmää niin deplon rajalle kun voi. Tämän seurauksena viimeisenä laitettavien infiltoijien on vähän hankalahkoa päästä liskon läheisyyteen. Got the point? Kai olet lukenut ja tiedät sen mihin infiltroijia voi laittaa?leevizer kirjoitti:
Harvemmat myöskin deploavat lähitaistelevan armeijansa takalinjaan... Mutta tämän jälkeen jos ei kykitä paikallaan niin strikeävien termisten tms vaara on yhä olemassa.
Mariini pelaajana örkkejä vastaan en missään nimessä deeppaisi terminaattorejani. Toimivampi ratkaisu on pitää ne koko pelin pöydällä, jolloin ne voivat joka vuoro ampua kaikella mitä irti lähtee ja näin harventaa lähestyvää örkkilaumaa. Jos se lisko on pakko metsästää, niin siihen laitetaan mielummin joku muu kuin >250pts yksikkö. Vai mitä? Ja niiden deep raiskaajien riski on aina, teit mitä tahansa... Mutta se pienestä OT:sta... Itse suosisin örkeillä kuitenkin sitä russia. Kerää at-tulta pois trukkeista ja voi tehdä tuhojaan pääaseen rikkouduttuakin. 9 kutia heavy boltterista sattuu vaikka örkkien ampumanakin. Molemmat hyviä, lisko ja russi. Itse suosittelen russia (perusteluja voi lukea ympäri ketjua)
-Sopuli
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Kuten vahvistanpa nyt vielä tuota sopulin juttua, että minua ei ainakaan örkkipelaajana hirveesti harmita, jos se kallis terminaattori yksikkö deeppaa ja tuhoaa sen basiliskin. Se on kuitenkin sen verran halpa ja termarit eivät luultavasti enää ehdi ihan hirveesti muuta saamaan aikaan. Asia on tietenkin eri jos on se ihme skenu missä pitää saada mahdollisimman monta yksikköä vihollisen depolle, mutta se ei kai ole kovin yleistä.
Itse kävi päässä tuo whirlwind, mutta basilisk on parempi. Ihastuin noihin miina ohjuksiin, mutta minulla ei ole mitää kokemusta koko rakkineesta joten haluaisin tietää mitä muut pitää. (pari kommenttia riittää)
Mitä sen väliin laittaisikaan?