Armeijalistan kasaus ohjelma
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Armeijalistan kasaus ohjelma
Iltaa.
Tässä omaa laiskuuttani en jaksaisi kirjoitella armeijalistoja manuaalisesti ja haluaisin jonkun ohjelman kyseiseen hommaan. Onko niitä? No onhan niitä... Ilmaisia? En tiedä. Siksipä kyselen nyt asiaan tarkemmin perehtyneilta, että tietääkö kukaan yhtään ILMAISTA / Freeware olevaa armeijalistan teko ohjelmaa.
Army Builder on yksi, mutta se ei ole ilmainen.
Army Maker on toinen, mutta se on linuxilla ja en kyennyt löytämään siitä enää mitään hyödyllistä
GW:ltä on "Interactive Army Builder" olemassa, mutta sekin on ilmeisesti maksullinen...
Eli. Kykeneekö kukaan osoittamaan minulle sopivaa suuntaa asian tiimoille.
Yritin etsiskellä täältä foorumeilta asiaan liittyvää topikkia ja en sellaista löytänyt (EVO:tan tai sitten en), joten aloitin uuden.
Tässä omaa laiskuuttani en jaksaisi kirjoitella armeijalistoja manuaalisesti ja haluaisin jonkun ohjelman kyseiseen hommaan. Onko niitä? No onhan niitä... Ilmaisia? En tiedä. Siksipä kyselen nyt asiaan tarkemmin perehtyneilta, että tietääkö kukaan yhtään ILMAISTA / Freeware olevaa armeijalistan teko ohjelmaa.
Army Builder on yksi, mutta se ei ole ilmainen.
Army Maker on toinen, mutta se on linuxilla ja en kyennyt löytämään siitä enää mitään hyödyllistä
GW:ltä on "Interactive Army Builder" olemassa, mutta sekin on ilmeisesti maksullinen...
Eli. Kykeneekö kukaan osoittamaan minulle sopivaa suuntaa asian tiimoille.
Yritin etsiskellä täältä foorumeilta asiaan liittyvää topikkia ja en sellaista löytänyt (EVO:tan tai sitten en), joten aloitin uuden.
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Re: Armeijalistan kasaus ohjelma
jArmyTool on ilmainen, mutta valitettavasti sille joudut tekemään armeijalistat itse. Niitä ei tietenkään ohjelmassa mukana tule ja toisin kuin ArmyBuilderille, sille ei kukaan ystävällinen sielu ole tehnyt listoja ja pistänyt niitä vapaaseen jakoon.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Sitten on fabaan http://www.thegreatuncleanone.com/ , mutta sen listoja ei ole päivitetty sitten ogrejen ilmestymisen (?). Iäkkäämpiä armeijoita sillä voi vielä toistaiseksi rakentaa.
"I beat the internet. The end guy is hard."
Joskus aikoja sitten naputtelin tälle ohjelmalle lähes joka armeijalle oman listansa. Kaikkea mahdollista en tietenkään listoihin jaksanut ympätä, mutta itelleen ymmärrettävään muotoon noi sain tehtyä ja oikein toimivia olivat. Täytyy kaivella vanhoja levykkeitä; muistaakseni noi johonkin säilöin tulevaisuuden varalta.Tom_Gore kirjoitti:jArmyTool on ilmainen, mutta valitettavasti sille joudut tekemään armeijalistat itse. Niitä ei tietenkään ohjelmassa mukana tule ja toisin kuin ArmyBuilderille, sille ei kukaan ystävällinen sielu ole tehnyt listoja ja pistänyt niitä vapaaseen jakoon.
jArmytool oli vieläpä täysin kotimainen. Suosikaa suomalaista!
en tunne kipua
Exceliä kun opettelee käyttämään saa siitä hyvän listojentekoohjelman.
Tosin pistehintoja pitää välillä tarkistella.
Tosin pistehintoja pitää välillä tarkistella.
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
Maksat taas satoja ja satoja euroja pikku-ukoista, joita et välttämättä ikinä ehdi maalaamaan, tai edes pelaamaan niillä paria kertaa enempää.
... ja 30 € ohjelmasta, jolle löytynee käyttöä jokaisen pelin yhteyteen on liikaa?
... ja 30 € ohjelmasta, jolle löytynee käyttöä jokaisen pelin yhteyteen on liikaa?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ne 30e voi käyttää figuihin tai maaleihinSilveri kirjoitti:... ja 30 € ohjelmasta, jolle löytynee käyttöä jokaisen pelin yhteyteen on liikaa?
No pain no gain.
- Jenian Katarn
- Peliporukkavalvoja
Opiskelijan ongelma. Rahaa riittää ruokaan (vaivoin) ja figuihin (liian vähän). Ja omiin periaatteisiini on nykyään sellainen tullut, että maksa en mistään ohjelmasta mitään. Ne on niin bugisia tai muuten vain ku*taan kuluttajaa silmään, niin viitsi vaivautua ostamaan. (En osaa ohjelmoida joten siihen ei kannata vedota.) ((Freeware ennen warea. Siksi kyselen ensin freewarea.))
Mutta yritänpäs ensin metsästellä tuota mainitsemaanne ohjelmaa. Kertokaa joku, jos häneltä moinen löytyy jo ennestään, niin helpottaisi kaikkien asiaan perehtyvien elämää.
Mutta yritänpäs ensin metsästellä tuota mainitsemaanne ohjelmaa. Kertokaa joku, jos häneltä moinen löytyy jo ennestään, niin helpottaisi kaikkien asiaan perehtyvien elämää.
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"
Mulla on työn alla Fabaan soveltuva armeijan kasausohjelma (kirjoitettu Pythonilla). Mitään kunnon manuaaleja siihen ei vielä ole ja se vaatii myös noiden profiilien määrittämisen itse. Tosin se ei ole mitenkään monimutkainen joten kyllä sen oppii kohtuu nopeasti...
tänne vaan sitten tehdyt codeksit.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Käsin kynällä ja paperilla(laskinkin on lahjattomille & laiskoille) armeijalistan laskeminen on osa harrastukseen kuuluvaa viehätystä, armybuilderien ja vast. käyttö on vähän sama kuin maalauttaisi figunsa koneella;)Silveri kirjoitti:Maksat taas satoja ja satoja euroja pikku-ukoista, joita et välttämättä ikinä ehdi maalaamaan, tai edes pelaamaan niillä paria kertaa enempää.
Set fire to the family tree.
Itse vertaisin kynällä ja paperilla laskemista siihen että maalaa figunsa miranolilla ja vesivärisiveltimillä.Lighthammer kirjoitti:Käsin kynällä ja paperilla(laskinkin on lahjattomille & laiskoille) armeijalistan laskeminen on osa harrastukseen kuuluvaa viehätystä, armybuilderien ja vast. käyttö on vähän sama kuin maalauttaisi figunsa koneella;)
- Tomi
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Ai, voiko niitä sitten maalata muutenkin?Tom_Gore kirjoitti:Itse vertaisin kynällä ja paperilla laskemista siihen että maalaa figunsa miranolilla ja vesivärisiveltimillä.Lighthammer kirjoitti:Käsin kynällä ja paperilla(laskinkin on lahjattomille & laiskoille) armeijalistan laskeminen on osa harrastukseen kuuluvaa viehätystä, armybuilderien ja vast. käyttö on vähän sama kuin maalauttaisi figunsa koneella;)
- Tomi
Viimeksi muokannut Lighthammer, Ke 26.09.2007 07:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Set fire to the family tree.
http://www.cs.helsinki.fi/u/pjlehtim/jArmyTool/
Vanhahko jArmyTool. Suhteellisen toimiva kokonaisuus, valmiita listoja ei ole vaan ne pitää softan kautta syöttää itse. Saattaa olla joitakin bugeja ja koska ohjelman kehitys on kokonaan lopetettu niin niitä ei varmaankaan kukaan jaksa korjata.
Vanhahko jArmyTool. Suhteellisen toimiva kokonaisuus, valmiita listoja ei ole vaan ne pitää softan kautta syöttää itse. Saattaa olla joitakin bugeja ja koska ohjelman kehitys on kokonaan lopetettu niin niitä ei varmaankaan kukaan jaksa korjata.
Harmi että toi jBuilderi on jätetty kesken. Puuttuu vielä hieman tärkeitä ominaisuuksia. Tein kuitenkin säännöt omalle armeijalle eli tomb kingseille. Voin uppia ne tässä illalla jos joku halajaa. Kyllä tuolla mielellään listoja tekee mutta joitan sääntöjä tulee muistaa itse. Tuota wargearia en esimerkiksi saanu toimiaan kunnolla. Plussana mainittakoon html exportissa paljon parempi ulkoasu kun vaikkapa tuossa army builderissa. Selkeää ja kaunista.
Wargames Japan on oma suosikkini Fb listojen teossa, hyvänä asiana vielä, että sitä päivitetään säännöllisesti.
"Delenda est carthago"
- Marcus Porcius Cato vanhempi
- Marcus Porcius Cato vanhempi
- samppuliini
http://www.wolflair.com/rightframe.php? ... _downloads
Tossa osoite listat ovat melkein kaikki uusia ja melko helppo käyttöinen.
Tossa osoite listat ovat melkein kaikki uusia ja melko helppo käyttöinen.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Ketjun aloittajahan sanoi että ei sitä armybuilderia, koska se on maksullinen.
- samppuliini
Obs! My bad, sitä en tajunnutkaan, mutta kyllä tuolta yksiköiden pistehinnat saa ja siirtää vaikka exelille ;D
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
No perhana. Hieno softa japseilla mutta yllättäen se oma armeija puuttuu.