cadianit
-
markus12ab
cadianit
olen aloittamassa imperial guard armeija enkä ole vielä päättänyt armeijan väritystä joten voisitteko antaa neuvoja maalaamiseen.
-
LaGas
Re: cadianit
Codex! No joo, onhan siellä paljon vinkkejä, mut kannattaa katsella galleriaa. Siellä on paljon hyvii ja huonoi kuvia.
Sitten kannattaa myös katsella myynti-ilmoituksissa olevia kuvia. Niissä on joskus löytöjä. Myös googletus on aika hyvä apu. Kannattaa myös kehitellä päässä omia ideoita, vaikka niistä ei nyt hyviä tulisikaan.
Sitten kannattaa myös katsella myynti-ilmoituksissa olevia kuvia. Niissä on joskus löytöjä. Myös googletus on aika hyvä apu. Kannattaa myös kehitellä päässä omia ideoita, vaikka niistä ei nyt hyviä tulisikaan.
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
- The Warmaster
Tuossa ois aika hyvä (ja hauska
) ohjelma, jolla voi kokeilla eri värejä ja kattoa, miltä näyttää. Tosin se ei tietenkään korvaa live modelia.
Codex antaa myös melko kattavan maalausohjeen cadianeille.
Codex antaa myös melko kattavan maalausohjeen cadianeille.
-
markus12ab
olen kyllä kokeillut mut ei siitä juuri mitään tullu
-
LaGas
Hmm... Miten musta jotenki tuntuu, et noi on sama sivu?
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
-
markus12ab
mä ajattelin tutkia kirjoista sotilas pukuja, mut siitä en kyllä tiedä että kannattako se
Jos noin ajattelit tehdä, ja maalata sen mukaan, joutuisit luultavasti maalaamaan maastokuvioita, joka on h*lvetin vaikeaa. Taino jos osaa..
Suosittelen, että maalaat joko normicadianeja, tai sitten mietit millaisessa maastossa niitä käytät. Lumikentille valkoista/vaaleansinistä, aavikolle vaaleanruskeaa/keltaista jne..
Suosittelen, että maalaat joko normicadianeja, tai sitten mietit millaisessa maastossa niitä käytät. Lumikentille valkoista/vaaleansinistä, aavikolle vaaleanruskeaa/keltaista jne..
-
markus12ab
no se on luultavasti vaikeaa, mut voihan niiden väritystä muokata
-
markus12ab
no miten ihon vois maalata ja silmät
Ihoon dark flesh/joku ruskea alle, dwarf flesh, ja vóila. Jos vielä parantaa tahtoo, elf flesh/bleached bone. Silmistä löytyykin jo keskustelua oikealla alueellaan.
- Guardsniper
Codexista (ja joistain white dwarffeista) löytyy vinkkejämarkus12ab kirjoitti:no miten ihon vois maalata ja silmät
Ite maalaan ihon mustalle pojalle ensin ohuen kerroksen vermin brownia sitten vähän "highlightaan" sitä elf fleshillä. Tämän jäklkeen käyn kaikki syvät kohdat vielä reippaasti vedellä laimennetulla verminillä. Tämän jälkeen vielä highlightaan uudestaan elf fleshillä.
Voi olla, että tulee tehtyä "turhia" vaiheita, mutta ite oon ollu ihan tyytyväinen. Silmiä en ihan perus mosureille oo viel jaksanu maalailla, kun tuntuu, että sil GW:n pienimmälläkin pensselillä se kärki maalaa puol naamaa. Ne mitkä oon saanu onnistuu on vaan maalattu skull whitella ja sitten musta piste keskellä/reunaan. Voihan tässäkin alkaa taitellisemmaksikin, mutta en oo viittiny kun ne ei normi pelitilanteessa sielt erotu.
Vanhassa kaarti kodeksissa näyttettiin kuvia, jostain figuist mis oli hyödynnetty oikeiden maastopukujen kuvia. Kannatta kattoo jos vaan saat jostain käsiis. Ja jos haluat jäljitellä jotain oikeaa armeijaa niin kyl niiltä varmaan löytyy, joku vanhempi puku mis ei viel oo maastokuviointia (esim. usa:n Vietnamin sodan aikaiset oliivin vihreät maastopuvut).
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
vompovompatti
Laiskana ja tylsänä ihmisenä käytän ihon maalamiseen bronzed fleshiä, jonka päälle laimentamatonta brown inkkiä. Ihan hyvältä näyttää ja on todella nopeaa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-
markus12ab
voitteko laittaa kuvia maalatuista
Emme, tämä on kielletty sotavasaran säännöissä, mutta jos määrittelet tarkemmin missä tarvitset apua, voi joku kiltti ihminen "tarjota" kuvaa selventämään omaa selitettään.markus12ab kirjoitti:voitteko laittaa kuvia maalatuista
-
LaGas
Ja jos on yhtä laiska kuin mä, pyöräilee Tiimariin ja ostaa pinkkiä akryylimaalia. 17ml/puteli ja hintakin 2.50e. Ja kun sopivalla tavalla maalaa, saa sittä aivan ihon väristä.
-
markus12ab
no kumpi mun oikeastaan kannatta valita bretonnia vai imperial guard. mun kaveri on warhammer fantasyn puolella. osaisko joku auttaa
FaBan puolelta olisi jo tuttu pelikaveri mukana, jonka kanssa opetella säännöt. FaBassa vain on hieman monimutkaisemmat sellaiset. Samapa tuo minulle..
-
markus12ab
oikeastaan se kaveri kerää 40k mutta aikoo alkaa fabaa ja sitten mulla on veli joka kerää 40k ja aikoo alkaa fabaa ja sitten on kaverin iso veli joka kerää 40k ja sitten itse kerään jo 40k
Tässä tilanteessa melkeinpä nelkytkoo. Mutta sinä päätät, kumpi lämmittää sydäntä, tieteisfantasia vai perinteinen örkeillä-kääpiöitä-turpaan-lohikäärmeen-selästä fantasia?markus12ab kirjoitti:oikeastaan se kaveri kerää 40k mutta aikoo alkaa fabaa ja sitten mulla on veli joka kerää 40k ja aikoo alkaa fabaa ja sitten on kaverin iso veli joka kerää 40k ja sitten itse kerään jo 40k