Half-breed kirjoitti:Morhgoz kirjoitti:Half-breed kirjoitti:
Minusta tuo näyttää liian sulavalinjaiselta ollakseen Imperiumin titaani, joten en tykkää. Lisäksi mokasivat, kun eivät laittaneet perus 40k figua sen viereen, niin näkisi kunnolla skaalan. Onhan tuossa kai tuo Warhound vieressä, mutta kun siihen on hankala verrata, kun se ei näy kunnolla.
Jaloissa on Wave serpent.. ;P ;P
On vielä WIP, eli saa lisää yksityiskohtia ym...
Jaha, puusilmä minä. No puolustukseni sanon, että minun on jo hetken ajan pitänyt käydä näkötarkastuksessa.
Kyllä Half-breed on tässä oikeassa. Tuohan näyttää enemmän Taun kuin IG:n titaanilta. Ja lisäksi muistuttaa kiusallisen paljon hölmön näköistä Armourcastin titaania, joka on kuin jätti-kokoinen Rogue Trader-marine. Kummallista sen valossa miten laadukasta sälää Forgelta on viime aikoina tullut. No, lisää neliskanttisuutta ja massaa titaaniin, niin ehkä se auttaisi.
Jos ei Forgen äijillä muuten löydy inspiraatiota IG:n titaaneihin, niin ehdottaisinkin vaatimattomasti, että pelaisivat hetken MechCommanderia(sitä ensimmäistä). Sieltä löytyy asiallisia ja kauniita mechejä, jotka ovat riittävän raskasrakenteisia. Masakari, Uller ja Awesome jäivät mieleen. Ja NovaCat varsinkin... Voiko mikään olla kauniimpaa kuin mechit ja panssarivaunut?
Yksi mahdollisuus on tietysti konffata nuo titaanit itse. Ei sen pitäisi olla liian vaikeaa. Pelissä on tullut nähtyä erään jeebon itse konvertoimia titaaneja, jotka pesivät ainakin tuon kyseisen Forgen titaanin mennen tullen. Siis ulkonäöllisesti. Komissariaatti vaatii IG:n titaaneille enemmän massaa ja kulmikkuutta.
.