40k Combat Patrolia?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
40k Combat Patrolia?
Olisiko kenelläkään kiinnostusta vaikkapa pienimuotoiseen Combat Patrol-turnaukseen (tämä siis olettaen, että saadaan vähänkin useampi pelaaja paikalle) lähiaikoina vaikkapa Fantasiapeleissä? Itselläni on ainakin sen verran rankkaa opintojen kanssa, että aina ei mukaan ja/tai aikatauluun mahdu isompia armeijoita, mutta 400 pisteen CP-lista menisi kyllä. Figut 2000 pisteeseen asti löytyy, mutta kaikkia ei ole koottuna saati sitten maalattuna. Ilmoitelkaa.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
- Commander Tycho
Re: 40k Combat Patrolia?
Juu minä kyllä voisin tulla turnaukseen jos sellainen järjestettäisiin.
Jeejee...
- piude
Voisin kyllä tulla katsomaan ja jokin kerta ottaa osaa mutta ensiksi pitäisi oppia kaikki säännöt ihan kokonaan ettei tee virheitä pelin aikana. Eli voisin tulla katsomaan miten pelaatte ja katsoa miten säännöt menee mitä en vielä tiedä, ja ottaa sitten myähemmin osaa pelailuun. =)
"A good commander does not need to take risk - he merely waits to do so."
Tactica Imperium
Tactica Imperium
Tervetuloa vain paikan päälle. Itse osallistun kohta 1.4. alkavaan Combat Patrol -liigaan, ja pelejä saa toki tulla katsomaan. Olen myös pelannut muidenkin vasta-alkajien kanssa ystävällismielisiä matseja sääntöjenoppimistarkoituksessa.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
- piude
Kiva, jonain päivänä milloin sopisi teille tai vaikka muillekkin tämän sivuston porukalle niin voitaisiin mennä vähän pelailemaan vaikka ihan ekat kerrat vähän helpommin että kaikki pysyy mukana kuvioissa.
"A good commander does not need to take risk - he merely waits to do so."
Tactica Imperium
Tactica Imperium
hups
Accept that Tzeench has a place for all of us in his grand scheme, and be happy in the part you have to play.