mitä spray maalia kannattaa käyttää figuissa
-
lateksiapina
mitä spray maalia kannattaa käyttää figuissa
mitä sprayta kun GW on kallista että mitä kannatatte (halpa)
käykää täällä
Re: mitä spray maalia kannattaa käyttää figuissa
Itse käytän Mastonin spraymaalia. Jos oikein havaitsin, niin olet myös Torniosta kotoisin? Mastonia löytää ainakin Tamppiksesta, ja hintana vähän päälle 3 euroa per purkki.
Samalla reissulla kannattaa myös hakea tuumamittaa, kynäviilaa ja muuta pientä tilpehööriä, ne kun ovat hurjasti halvempia kuin GW:n vastaavat.
Kannattaa varmistaa että ostat pohjamaalia, ettei käy köpelösti. Pelkkä "matta musta" ei ole ihan sama asia, ja voi huonolla tuurilla sulattaa muovia.
Itse olen havainnut tosi hyväksi Mastonin harmaan pohjamaalin 518. Kun sen ravistaa kunnolla ja suihkuttaa oikealta etäisyydeltä, tulee tosi ohut ja tasainen pinta.
Samalla reissulla kannattaa myös hakea tuumamittaa, kynäviilaa ja muuta pientä tilpehööriä, ne kun ovat hurjasti halvempia kuin GW:n vastaavat.
Kannattaa varmistaa että ostat pohjamaalia, ettei käy köpelösti. Pelkkä "matta musta" ei ole ihan sama asia, ja voi huonolla tuurilla sulattaa muovia.
Itse olen havainnut tosi hyväksi Mastonin harmaan pohjamaalin 518. Kun sen ravistaa kunnolla ja suihkuttaa oikealta etäisyydeltä, tulee tosi ohut ja tasainen pinta.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
-
lateksiapina
kiitos ja asun torniossa
Viimeksi muokannut lateksiapina, Pe 19.10.2007 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
käykää täällä
-
peukaloinen
Itselläni on ihan hyvin toiminut tuo mattamusta. Figut eivät ole sulaneet ja hyvin on pysynyt kiinni. Ainakin parrempaa kun GW:n ja vielä paljon halvempaa.Rakath kirjoitti:Itse käytän Mastonin spraymaalia. Jos oikein havaitsin, niin olet myös Torniosta kotoisin? Mastonia löytää ainakin Tamppiksesta, ja hintana vähän päälle 3 euroa per purkki.