"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Saurus lord med Gw

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mikale

Saurus lord med Gw

Viesti Kirjoittaja Mikale »

Niin kuin otsikosta jo luulisi saavan selville aiheen; elikkä siis miten saan konvattua helposti saurus lordin 2h weaponin kanssa?
ehdotuksia otetaan vastaan.

Huom! Ilman mounttia siis.
"Seitsemännen portaan enkeli" -Franc MacCourt
peukaloinen

Re: Saurus lord med Gw

Viesti Kirjoittaja peukaloinen »

Tälläisen tein muutama kuukausi sitten:

Kuva

Kuva

Tehty finnfoamista kivi ja PVA-liimalla metallisaurus siihen. Sitten muovisauruksien kädet taiteiltuna tuollaisiin asentoihin (ranteet poikki). Viikate on muovisauruksen keihäs johon on liimattu päähän Skaveneiden rat ogren teräkäsi (tässä kuvassa näkyy). Sitten vähän GS:ää sinne sun tänne plus muuta härpäkettä, kuten noi olkapanssarit ja viikatteen toisessa päässä roikkuvat päät muovisaurusten boksista. Itse olen tyytyväinen tulokseen, kuvat on tosin huonolaatuisia, sillä ne on otettu webbikameralla. Eli maalauksesta ei saa oikein selvää, mutta toivottavasti saat ideoita.
Mikale

Itse asiassa tuohan on todella hyvin tehty, mutta minua häiritsee se että saurusten kädet ovat ohuemmat kuin saurus heron.
Tämän saa toki GS:llä muakattua.

thx fr th dvcs
peukaloinen

Viesti Kirjoittaja peukaloinen »

Mikale kirjoitti:Itse asiassa tuohan on todella hyvin tehty, mutta minua häiritsee se että saurusten kädet ovat ohuemmat kuin saurus heron.
Tämän saa toki GS:llä muakattua.

thx fr th dvcs
Onhan se totta, muttei sitä lopputuloksesta huomaa. Tämä oli kuitenkin ensimmäinen kunnon konversioni niin en alkanut sellaisiin advanced-hommiin. Kiitos kehuista!
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Tässä mun versio jostain parin vuoden takaa, maalattu varmaan kahdessa tunnissa joten ei kommentteja siitä.
Kuva
Mikale

Pidän eniten tuosta aseesta, mutta Peukaloisen on silti parempi.
Tuo temple guard on meinaan liian pieni saurus heroksi minun mielestäni.
Tosiaan sen ase on hieno. Siinä on vähän sitä "nuija" tyyliä, joka sopii paremmin liskoille.

laitan kuvaa omastani kunhan saan kameran.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”