Ostetaan/Myydään/Vaihdetaan ja Varastetaan topic.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ostetaan/Myydään/Vaihdetaan ja Varastetaan topic.
Olisi kiinnostusta leman russin heavyboltter sivuturretteihin. Eli jos joku ei ole läimäissyt, myykää ne minulle, ja tukekaa tulevaisuuden neuvostoarmeijan rautahevosta! Vaihdan/ostan, mieluiten turretin heavyboltterit mukana, mutta jos pelkkä kehikko löytyy täydellisenä, niin kelpaavat nekin.
- Henkinen Johtaja
Mihis olis vaihtaa? Olisko vaikka vanhoja metallisia kaartilaisia?Anaheim kirjoitti:Olisi kiinnostusta leman russin heavyboltter sivuturretteihin. Eli jos joku ei ole läimäissyt, myykää ne minulle, ja tukekaa tulevaisuuden neuvostoarmeijan rautahevosta! Vaihdan/ostan, mieluiten turretin heavyboltterit mukana, mutta jos pelkkä kehikko löytyy täydellisenä, niin kelpaavat nekin.
Multa näes löytyy yksi kappale sivuheavyboltertykki pareja, kehikkoineen päivineen. Senkun vaan liimaa russin kylkeen ja abot! valmis russi sivupulttaajilla!
Tuosta...
- Dark Apostle
Minua kiinnostaisi hankkia suuri määrä perus Mariineiden mukana tulevia lipas-/kranaattitaskuja ikuisuusprojektiksi muodostuneeseen petturiarmeijaani.
Jos siis omistat tarpeettomia marsuosia, ilmoita ihmeessä vaikka yv:llä niin katsotaan hintoja tarkemmin.
Jos siis omistat tarpeettomia marsuosia, ilmoita ihmeessä vaikka yv:llä niin katsotaan hintoja tarkemmin.
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
No, löytyisihän noita sen verran, että kaksi klassikkocadiania (maalattua) ja yksi catachan jungle fighter meltalla löytyy metallisina. Niin, ja paikoitellen raskaastikkin konvertoituja valhallalaisia löytyy 3kpl (heavy weaponeista), näistä yksi saattaa tosin eksyä T-28 projektini miehistökannelle...Henkinen Johtaja kirjoitti:Mihis olis vaihtaa? Olisko vaikka vanhoja metallisia kaartilaisia?Anaheim kirjoitti:Olisi kiinnostusta leman russin heavyboltter sivuturretteihin. Eli jos joku ei ole läimäissyt, myykää ne minulle, ja tukekaa tulevaisuuden neuvostoarmeijan rautahevosta! Vaihdan/ostan, mieluiten turretin heavyboltterit mukana, mutta jos pelkkä kehikko löytyy täydellisenä, niin kelpaavat nekin.
Multa näes löytyy yksi kappale sivuheavyboltertykki pareja, kehikkoineen päivineen. Senkun vaan liimaa russin kylkeen ja abot! valmis russi sivupulttaajilla!
Kelpaako mikään noista pimeisiin tarkoituksiisi..?
Bling, minulta saattaa löytyä osaa jos toistakin, ammuslaukkuja ajelehtii bitz-boxissa, ja kehikoissakin niitä vielä on.Dark Apostle kirjoitti:Minua kiinnostaisi hankkia suuri määrä perus Mariineiden mukana tulevia lipas-/kranaattitaskuja ikuisuusprojektiksi muodostuneeseen petturiarmeijaani.
- Henkinen Johtaja
Kyllä... Olisiko halua myydä/vauhtaa ainakin nuo kaksi cadialaista, catachanimies ja yksi heavyweaponteam aseineen?Anaheim kirjoitti: No, löytyisihän noita sen verran, että kaksi klassikkocadiania (maalattua) ja yksi catachan jungle fighter meltalla löytyy metallisina. Niin, ja paikoitellen raskaastikkin konvertoituja valhallalaisia löytyy 3kpl (heavy weaponeista), näistä yksi saattaa tosin eksyä T-28 projektini miehistökannelle...
Kelpaako mikään noista pimeisiin tarkoituksiisi..?![]()
saattaisi löytyä jopa toinenkin Hb-pari.
Ja sitten vaihto:
Millos liikut seuraavan kerran täällä päin? Vaihtopaikkana varmaan käy sama mikä viimeksikin.
Tuosta...
...siis, pahoittelen jos selitin väärin, vain heavy weapon tiimien miehistö, ja näistä ne jotka eivät käytä aseita. Lascannon meni PST-tykin pohjaksi custom codexiin, ja heavy boltterista pöllin pyörät, itse boltteri päätyi muistaakseeni Mk1 banebladeen.Henkinen Johtaja kirjoitti:Kyllä... Olisiko halua myydä/vauhtaa ainakin nuo kaksi cadialaista, catachanimies ja yksi heavyweaponteam aseineen?Anaheim kirjoitti: No, löytyisihän noita sen verran, että kaksi klassikkocadiania (maalattua) ja yksi catachan jungle fighter meltalla löytyy metallisina. Niin, ja paikoitellen raskaastikkin konvertoituja valhallalaisia löytyy 3kpl (heavy weaponeista), näistä yksi saattaa tosin eksyä T-28 projektini miehistökannelle...
Kelpaako mikään noista pimeisiin tarkoituksiisi..?![]()
saattaisi löytyä jopa toinenkin Hb-pari.
Ja sitten vaihto:
Millos liikut seuraavan kerran täällä päin? Vaihtopaikkana varmaan käy sama mikä viimeksikin.
Heavy boltterin ampuja taas päätyi luimistelemaan T-28 superraskaan tankin katolle, mihin nämäkin boltterit olisi tarkoitus plänttiä.
Tämä löytyy, suoraan sanoen raiskattu. Tarkoitus oli vääntää lasgunista Ppsh-41 tyylinen, mutta asetta lukuunottamatta on koskematon.
Jes. Tämä muuten koskematon, mutta lisätty stuffibandana peittämään suu ja nenä, IMO ihan siedettävän näköinen
Höm. Tämän muokkaaminen harmittaa ehkä eniten, tällä on stuffista tehty koko kasvot piettävä visiiri, ei ruma sinänsä, mutta nyt kun olen oppinut maalaamaan kasvot niin...no, voin yrittää poistaa sen.
No, sinänsä hankala sanoa ajankohdasta, todennäköistä on että teen Jenkinsit ja ilmestyn jonain perjantaina motivoimaan siskonpoikaani parempaan pelaamiseen kerholle
- Henkinen Johtaja
Ok. Kyllä nuo pelkät äijätkin kelpaavat. Nähdään sitten!
Tuosta...
Ostetaan impperial guardeja.
MELKEIN kaikki kelpaa
MELKEIN kaikki kelpaa
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
Selvä. Voin yrittää poistaa stuffit, lähtevät kohtuu helposti jarrunesteellä.Henkinen Johtaja kirjoitti:Ok. Kyllä nuo pelkät äijätkin kelpaavat. Nähdään sitten!
Ja sitten, löytyisikö niitä kaikissa IG tankeissa mukana tulevia "erikoisluukkuja", jotka kaikissa kasaamisohjeissa on vedetty yli..?
Siis, muistaakseni se, joka ei ole accesory spruessa kiinni, kolme osainen luukku, niistä olisin kiinnostunut, samoin kuin IG:n tankkien irtonaisista pikkukahvoista.
- Henkinen Johtaja
Mikäs siinä että poistat ne stuffit.Anaheim kirjoitti:Selvä. Voin yrittää poistaa stuffit, lähtevät kohtuu helposti jarrunesteellä.Henkinen Johtaja kirjoitti:Ok. Kyllä nuo pelkät äijätkin kelpaavat. Nähdään sitten!
Ja sitten, löytyisikö niitä kaikissa IG tankeissa mukana tulevia "erikoisluukkuja", jotka kaikissa kasaamisohjeissa on vedetty yli..?
Siis, muistaakseni se, joka ei ole accesory spruessa kiinni, kolme osainen luukku, niistä olisin kiinnostunut, samoin kuin IG:n tankkien irtonaisista pikkukahvoista.
Ja ei kyllä löydy noita erikoisluukkuja. Ne on kaikki käytetty omiin vehkeisiin
Tuosta...
Minultapa noita löytyy.Anaheim kirjoitti:a sitten, löytyisikö niitä kaikissa IG tankeissa mukana tulevia "erikoisluukkuja", jotka kaikissa kasaamisohjeissa on vedetty yli..?
Ja pistetään varmuudeksi tännekin:
Onko kellään muovisia csm hvy bolttereita? Ostetaan ainaki kymmenen kipaletta.
Minulta löytyypi 2 kipaletta. Ja muuten tuon sen sagen perjantain kerholle jos se vielä kiinnostaa?Sgt. Hartman kirjoitti:Minultapa noita löytyy.Anaheim kirjoitti:a sitten, löytyisikö niitä kaikissa IG tankeissa mukana tulevia "erikoisluukkuja", jotka kaikissa kasaamisohjeissa on vedetty yli..?
Ja pistetään varmuudeksi tännekin:
Onko kellään muovisia csm hvy bolttereita? Ostetaan ainaki kymmenen kipaletta.
Chicken and corn!
- Henkinen Johtaja
Nyt heräsi mielenkiinto. Jätkä loottaa plasma-aseita kuin viimeistä päivää ja nyt KYMMENEN! CSM heavybolteria. Mitä pirullista sinä oikein keittelet?Sgt. Hartman kirjoitti:Onko kellään muovisia csm hvy bolttereita? Ostetaan ainaki kymmenen kipaletta.
Tuosta...
Ehottomasti! Maksan avokätisesti. Pitää varautua siihen päivään kun öröt on yhtä halpaa kun kaarti.Monolith kirjoitti:Minulta löytyypi 2 kipaletta. Ja muuten tuon sen sagen perjantain kerholle jos se vielä kiinnostaa?
Olisin kiinnostunut ostamaan näitäkin, määräppä hinta, pistä vaikka samaan syssyyn/laskuun ne jalat ja stubberitSgt. Hartman kirjoitti:Minultapa noita löytyy.Anaheim kirjoitti:a sitten, löytyisikö niitä kaikissa IG tankeissa mukana tulevia "erikoisluukkuja", jotka kaikissa kasaamisohjeissa on vedetty yli..?
Helvetinkonetta?Henkinen Johtaja kirjoitti:Nyt heräsi mielenkiinto. Jätkä loottaa plasma-aseita kuin viimeistä päivää ja nyt KYMMENEN! CSM heavybolteria. Mitä pirullista sinä oikein keittelet?Sgt. Hartman kirjoitti:Onko kellään muovisia csm hvy bolttereita? Ostetaan ainaki kymmenen kipaletta.
Ajattelin että tämä kaiketi kuuluu tänne.
Olen aloittelemassa epämääräistä käteisen ansaitsemis operaatiota, ja olen sortunut epätoivoisiin keinoihin.
Riksu on luonnollista laajenemisaluetta sukulaisuussuhteista johtuen, joten jos motivaatiosi loppuu, etkä tuppaa armeijaasi saamaan maaleihin millään, tai oma kädenjälkesi ei miellytä, niin älä epäile nykäistä minua niinä harvoina kerhokertoina hihasta tai heittää YV:llä. Pientä korvausta vastaan pyrin maalaamaan nappisi toiveidesi mukaan, mutta muistutan että en tee töitä `eavy metal tiimille. Sovitaan hinta figujen määrän ja armeijan mukaan, ja tietenkin tähän vaikuttaa se kuinka korkeaa maalaustasoa toivot.
Pyrin pysymään aikarajojen sisällä, ja maalaan yksittäisistä napeista pienestä-keskikokoisiin armeijoihin yhdessä erässä. Jos omistat footsloggaa, ja haluat jostain kumman syystä minun maalaavan sen, tekisin rupeaman mieluiten isommassa erässä.
Kuvia ei ole tarjota, mutta Sami Mikkosen krenatöörejä on sudittavana minulla tällä hetkellä, pitäisivät olla tällä tietoa takaisin pelissä ensikuun 5.päivän kerhokertana.
Eli toistaiseksi vain f2f diilejä, en viitsi lähteä postin kanssa säheltämään, ja naamatusten saa kaikista parhaiten sovittua väriskaalan erinäiset seikat ja ymmärrettyä armeijankomentajan tarpeet.
Olen aloittelemassa epämääräistä käteisen ansaitsemis operaatiota, ja olen sortunut epätoivoisiin keinoihin.
Riksu on luonnollista laajenemisaluetta sukulaisuussuhteista johtuen, joten jos motivaatiosi loppuu, etkä tuppaa armeijaasi saamaan maaleihin millään, tai oma kädenjälkesi ei miellytä, niin älä epäile nykäistä minua niinä harvoina kerhokertoina hihasta tai heittää YV:llä. Pientä korvausta vastaan pyrin maalaamaan nappisi toiveidesi mukaan, mutta muistutan että en tee töitä `eavy metal tiimille. Sovitaan hinta figujen määrän ja armeijan mukaan, ja tietenkin tähän vaikuttaa se kuinka korkeaa maalaustasoa toivot.
Pyrin pysymään aikarajojen sisällä, ja maalaan yksittäisistä napeista pienestä-keskikokoisiin armeijoihin yhdessä erässä. Jos omistat footsloggaa, ja haluat jostain kumman syystä minun maalaavan sen, tekisin rupeaman mieluiten isommassa erässä.
Kuvia ei ole tarjota, mutta Sami Mikkosen krenatöörejä on sudittavana minulla tällä hetkellä, pitäisivät olla tällä tietoa takaisin pelissä ensikuun 5.päivän kerhokertana.
Eli toistaiseksi vain f2f diilejä, en viitsi lähteä postin kanssa säheltämään, ja naamatusten saa kaikista parhaiten sovittua väriskaalan erinäiset seikat ja ymmärrettyä armeijankomentajan tarpeet.
- samppuliini
Ostetaan 1 combi plasma gun tällä kerho kerralla. Tästä voin maksaa sen 1e. Huutakaa kerholla jos löytyy 
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Nyt eroon necroneista!
22 warrua+6swarmia 30e
3 destroyeria 30e
monolith 28e
22 warrua+6swarmia 30e
3 destroyeria 30e
monolith 28e
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
- Henkinen Johtaja
Woot! Myytkö mylle kymmenen warrioria? Niistä ku sais hyvää bioniikkaa mun joukoille...Kaato kirjoitti:Nyt eroon necroneista!
22 warrua+6swarmia 30e
3 destroyeria 30e
monolith 28e
Tuosta...
Kyllähän mä myyn. tuon kaikki myytävät necronit paitsi monolothin tänää kerholle. Lordia, flayeddejä ja satanaa en myy