"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vasaroitsijat vs Raudanrikkojat

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rautamaha

Vasaroitsijat vs Raudanrikkojat

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Siis kumpi on pelillisesti parempi yksikkö thanelle/lordille.Onko se 2+ armour seivi parempi kuin stubborn plus se bodyguard sääntö?Pisteissä maksavat saman verran jos ottaa niille hammerereille kilvet.
Fellows, there's a troll among us.
Vesihiisi

Re: Vasaroitsijat vs Raudanrikkojat

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Epäilisin, että Hammererit olisivat parempia juurikin Stubbornin takia. Yhden huonompi save ei luultavasti haittaa, kun Stubborn voi pelastaa kovaltakin murskatappiolta. Itse tosin olen monien muiden konversioprojektien lisäksi tekemässä Ironbreakereita Skull Passin varrioreista (saa nähdä milloin saan edes yhden valmiiksi), joten Hammerereita en tule itse käyttämään. Toisaalta Ironbreakereiden parempi save auttaa murskatappioiden ehkäisemisessä, mutta aina niitä saveja ei saa tai ne muuten vain hävitään. Hammererit ovat tässä mielessä luotettavampia.
Miau.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Minusta tämä on saman kaltainen kysymys kuin skinkkien varustus. Ihan makuasia siitä kummasta pitää.

Itse olen tykästynyt ironeihin hienojen figujen ja kovan saven takia. Ei ne sitä stubbornia tarvitse kun kestoa on sen verran, että tappiot ovat minimaalisia ja teinin avustuksella tappojakin saadaan aikaan entistä paremmin. Yksikölle vielä ro battle tai courage niin siinä on kova yksikkö. Tietenkin stubborn+couragekin on kiva kun silloin yksikkö ei yksinkertaisesti juokse millään karkuun. Enemmän kuitenkin miettisin sitä kumpi on parempi mitäkin armeijaa vastaan. Näin yleisesti kysymykseen on aika hankala vastata. Mutta ei sitä aina tarvitse valita sitä parhainta mahdollista vaihtoehtoa :).

Hanki molemmat yksiköt niin et varmasti pety. vaihtelu virkistää.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Itse olen suunnilleen 100% ajasta kääntynyt Hammerereiden (hemmetti mikä sana) puoleen, näiltä kyn löytyy keinot korkata jotain kovempaakin. Ironbreakkerit hajoilee läpsiessään kirveillään jotain 1+ panssarillisia ritareita nelosen puntilla.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Tumppi259

Viesti Kirjoittaja Tumppi259 »

Niin ja se riippuu siitä onko thane tai loordi (royal blood+bodyguard=immune to fear and terror=ei juokse jos jää pelottavaa osastoa pienemmäksi), eli jos kyseessä on taneli niin raudanrikkojat, loordi kumpi tahansa on hyvä vaihtoehto on hyvä, tosin lekanheiluttajat saavat vapaammin valittavat runet, ehkä jopa 2x rune of sanctuary(jos dispel nopat alkaa tuntua varallisen vähäisiltä).
Koffa

Viesti Kirjoittaja Koffa »

Riippuu mihin haluaa niitä käyttää. Raudanrikkojat ovat omiaan pysäyttämään väkeä tai ottamaan artillerya vastaan muiden sijasta. K-raudan vasaroitsijat taas tekevät tosiaan hyvää damaa ja chargetessaan ne ei ota kauheen montaa iskua enää vastaa, niiden on hyvä kulkea vähän raudanrikkojien takana, että eivät olisi kaiken artilleryn kohteena. Mutta tosiaan kun ne saman verran maksavat pisteissä ovat ne kutakuinkin saman tasoisia. Mielipidekysymys, mutta raudanrikkojia kannattaa ostaa ihan vaan sen takia, että ne on pirun siistejä :D.
Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio -The Captain
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”