"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

maalaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
saimon

maalaus

Viesti Kirjoittaja saimon »

Mitä mieltä ootte pelaajista jotka on huonoja maalaamaan. Haittaako teitä pelata huonosti maalattuja figuja vastaan?

Ite en oo hirveen hyvä maalaamaan jote aattelin vaan
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

jostain on pakko aloittaa :wink:
1+1=10
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

Siis musta on ihan sama miten hyvin vastustajan armeija on maalattu.
Kunhan ees on jotenkin maalattu. Kyllä myös pelaan mielelläni vain osittain maalattuja armeijoita vastaan.

-Jazka-
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kunhan niissä on maalit. Maalatuiksi figuiksi en kelpuuta mustalla sprayllä vedeltyjä ukkoja, jotka ovat mukamas mustia mustilla vaatteilla ja aseilla.
zqmfgb
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Nintendomies kirjoitti:Kunhan niissä on maalit. Maalatuiksi figuiksi en kelpuuta mustalla sprayllä vedeltyjä ukkoja, jotka ovat mukamas mustia mustilla vaatteilla ja aseilla.
Mun kaverilla oli muutamilla figuilla vain valkoinen pohjamaali ja se väitti että ne oli jotain "tunturimiehiä" mitkä oli rämpinyt tunnin tuntureilla. :D
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ei oo välii jos o huonosti maalattu miettikääs ku ite alotitte ei varmaa ollu hyvin maalattu figut..Mut arvostan jos ihminen on maalannu kaikki ukkonsa vaik sit ois huonosti maalattu.. :wink:
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

Ei se minua haittaa onko ne maalattu hienosti vaiko rumasti, okei ehkä ku näkee toisen armyn ekaa kertaa kiinnittää ekaks huomion siihen miten on maalannu ne, mut loppujen lopuks sit pelates ei siihen kiinnitä huomioo (paitsi jos ne on vaan pohjamaalattu)
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Ite oon ainakin enemmän peli- kuin maalausmiehiä, niin ettei pelikaverin maalaustaidot ne tärkein juttu ole. Sen sijaan kekseliäät konversiot saa aina hymyn huulille.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Itselleni on aivan sama millä tavalla vastapelaajan armeija on maalattu, vaikka sitä ei olisi maalattu ollenkaan. Erottuupahan omat figut "edukseen" :roll:
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
VJ

Re: maalaus

Viesti Kirjoittaja VJ »

Jos toinen on maalannut figunsa, niin ei sitä voi kuin kunnioittaa. Minusta toisen figuja ei saa sanoa rumiksi, ei vaikka mikä olisi (kritiikkiäkin vain pyydettäessä).
And they wonder how he dealt with stress so well..
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Juu niin on. Eräs kaverini ei ole välttämättä ehkä niin hyvä maalaamaan kuin minä (johtuen ikäerosta) mutta hänen armeijastaan on ehkä 10% maalaamatta, kun taas minulla 10% maalattu. Ja kyllä hänen armeija näyttää HUOMATTAVASTI hienommalta kuin minun.. Eli ei sen väliä jos maali on vähän menny muualle kuin pitäisi kun se on vain yksi ukko keskellä muita.. Ei sitä kaukaa huomaa. Enkä ala tarkastelemaan jokaista vastustajan ukkoa yksitellen.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”