"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

goblin bigboss

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
JPL

goblin bigboss

Viesti Kirjoittaja JPL »

Miten te jotka keräätte Gobboja teette mättävän goblin bigbossin kun blistereinä myydään vaan shamaaneja. Kertokaa te viisaat kun itse en tiedä :oops:
c0mmy

.......

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

No yhdistelet eri gobbojen osia .. esim .. normaalista gobbo boxista ja g.wolf rider boxista saa hyviä osia ..
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

no mun goblin big bosseilla on:
1 wolfraider heppu muuten mutta kätösessä konvertattu kaamos kirves ja toisessa ''vähän'' kustomoitu haltia kilpi.
2 tavallinen mitä nyt örkin piikki nuija kauniissa kädessä, kilpi
3 night goblin boss(joskus niitä tuli rykmentissä metalliosina) jolle rakensin mun battle standardin mm. goblinin keihäistä, kilvistä yms.

että hyvä tulee kunhan sillä on joko hieno lipu tai niin iso ase että se näkyy... :roll: :D
Cleanse and purify!
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Gobbo bossista en oikeen tiedä.. ehkä voisit käyttää wolf chariotin yhtä gobboa? Itse ostin myös ton uuden dogs of war boxin "Ruglud's armoured orcs", siinä on Maggot niminen gobbo "lipun" kanssa. Siitä saa bossin tai battle standardin.. :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”