Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Joskus aurinkoisena päivänä kaukana tulevaisuudessa. Ensin tulee kuitenkin Marine Termikset. Sen jälkeen ehkä Chaos termikset. Kun nyt GW sais sen Defilerin pihalle ensin...
Noin kuukauden, kahden sisään tulee semmonen "uutisia maailmalta" tyylinen juttu missä ilmotellaan nuo defilerien ilmestymis ja kehitys ja kaikki tämmöset jutut. Mitkä nyt on suhteellisen varmoja. Mut ei sit kuitenkaan mitään "GW rupeaa tekeenkin barbeja" huhhelihuhuja.
Portentissahan on rumor systeemi nyt muuttumassa. Sinäänsä ihan fiksu ratkaisu. Eli siellä tehdään vain huhu threadi, jonne yhdellä nimetyllä huhu vastaavalla on kirjoitus oikeus. Hän toimittaa kerran viikossa huhut tähän threadiin.
Kattoo nyt mitä siitä niillä tulee...
Tässä huhu: Luin erään nettisivun huhu palstaa ( ) ja siellä se sitten oli. Daemonhunterit kuulemma saavat käyttää demoneita armeijassaan. Voisiko joku varmistaa tiedon? Kuulostaa vaan aika epäilyttävältä.
Onko tää ihan varma juttu? Näyttävät conversioilta, taidoikkailta tosin. Mm. tuon cadian takki ei oo GW-tasoa saati sitten typhuksen reppu. Yksi mistä näkisi olisi tuon IG-charrun kengät, ovatko uudet vai vanhat... vaikea sanoa noista kuvista, voi olla rakennettu vanhan cadia-luutnantin päälle.
Suuri osa noita figuja noilla boardeilla nähneistä (dakkalla ja portentilla) on ollut kanssa epäuskoisia noista figuista, sitten taas osa on vakuuttanut että ne on sitä itseään... Saas nähdä. Mä en pidä kummastakaan. *shrug* ... mä haluan nähdä maalaamattoman vitriinikuvan noista ennen kuin uskon. Mä haluun itseasiassa nähdä noi kaupan hyllyllä ennen kuin mä uskon ;)
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
No, tämähän on huhuja-threadi, joten mikään ei ole varma. Kuitenkin löysin nämä ja ajattelin että te saatte sitten päättää onko ne aitoja vai ei... Ja kuten sanoit, viimeistään sitten kun Cadianit tulevat hyllyille, niin saamme tietää!
Samsson kirjoitti:[kun Cadianit tulevat hyllyille, niin saamme tietää!
Kapteeni / Komissaari (?) oli hieno, harmi ettei mies poltellut powerfist kädellään savuketta. Olisin ollut välittömästi myyty muutamaan kertaan.
GW:llä on hassu fixaatio ihmisen ruumiin anatomiasta, näyttäisi aina että välillä olkapäät pääsevät karkaamaan pään ylitse (vilkaiskaa nykyisiä terminaattoreita).
Typhyksen pitäisi ainakin olla real thing, ja se on aika möhkäle. Hinnasta veikkaisin 17.5-20 euroopan dukaattia.