pelikavereita hml läheltä
pelikavereita hml läheltä
Löytyisikö ketää hml lähellä asuvaa warhammer 40k sarjaa keräilevää pelikaveriksi.
Re: pelikavereita hml läheltä
moi!
mä asun janakkalassa leppäkoskella
ja multa löytyy noin.1500 pts tauta
mä asun janakkalassa leppäkoskella
ja multa löytyy noin.1500 pts tauta
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
riihimäkeen monarille pelaan muiden saman henkisten kanssa. matkaan kuluu ainoastaan juna 19min kävely assalta n.10min eli pyöreesti 30min/suunta ei paha, ite teen lähes saman matkan hyvinkäältä joka viikko 2:s kertaa+ turnaukset.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Moro
asun hml ja omistan noin 950 pointsin arvosta IG figuja. Armeija on vielä hituc sateenkaari värityksessä mutta jos ei haittaa niin olen kyllä innokas ottamaan matsia mitä tahansa armeijaa vastaa
asun hml ja omistan noin 950 pointsin arvosta IG figuja. Armeija on vielä hituc sateenkaari värityksessä mutta jos ei haittaa niin olen kyllä innokas ottamaan matsia mitä tahansa armeijaa vastaa
Morjes! En tällä hetkellä omista sen kokosta armeijaa jolla pystyis pelaamaan. Mutta, kuten osa tietää, Hämeenlinnassa pyöri muutama vuos sitten ns. warhammer-kerho. Oon tässä suunnitellu itte laittavani homman uudestaan käyntiin. Tällä hetkellä oon intissä, joten juttu siirtyy automaattisesti loppukevääseen/ens syksyyn. Ajattelin kuitenkin laittaa nyt viikonloppuna threadin, jossa kyselisin kiinnostusta touhuun. Kerhon perusperiaate sama: maalausta, sen opettamista ja (toivottavasti) paljon pelaamista.
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
Mä asun Hämeenlinnassa ja hyllystä löytyis 1000pt hujakoilla kasvava 40k Chaos armeija.. +alkuvaiheissa oleva Dark Angel porukka
Moro vaan! Asun Parolassa ja tällä hetkellä on tuollainen 500pts Necroneita ja kesään mennessä pitäisi olla kasassa 1500pts.
Elämä on lyhyt, elä se täysillä!!!