..Joten päädyin sitten näihin sinisiin:

Joo. Sitten tuo minun Oma special Characterini, Crommy the Berserker:

Elikkä kaipaisin hieman vinkkejä näihin maalaustekniikoihin, sekä kehuja/moitteita.

Mistä oletit että hän on aloittelija.Messinar kirjoitti:Ihan hyvää aloittelian tasoa. Basetukseen voisit hieman enemmän panostaa. Jo hiekan maalaamisella saat roimasti ilmettä pohjaan.
Postausten vähäinen määrä saattaa hämätä... Missäs kohdassa Messinar on sanoi Jokeria aloittelijaksi? Aloittelijan tasoa, kertoo maalauksen tasosta, ei itse authorista. Näin itse tulkitsisin.jonih kirjoitti: Mistä oletit että hän on aloittelija.
Joo, aika aloittelija tosiaan olen, ensin maalasin 2-3 kk satunnaisesti, sitten vuoden tauko ja nyt taas kuukauden maalaillu. Mutta en ole vielä keksinyt teemaa alustoihin,Messinar kirjoitti:Ihan hyvää aloittelian tasoa. Basetukseen voisit hieman enemmän panostaa. Jo hiekan maalaamisella saat roimasti ilmettä pohjaan.
Tuo on totta. Enpä tullut ajatelleeksiJakeZuku kirjoitti: Aloittelijan tasoa, kertoo maalauksen tasosta, ei itse authorista. Näin itse tulkitsisin.
Olis kyllä tosi hieno! Kiitos ideasta, taidankin kokeilla!!Mikale kirjoitti:Siiniset on tosi cool. Miten ois jonkinlainen laava teema pohjiin?
Harmaata tuhkaa ja sen lisäksi hieman oranssia laavaa. Omasta mielestäni se näyttäisi todella überilta.