Kaksi Kiloa Kaaottista Emmentalia
Kaksi Kiloa Kaaottista Emmentalia
Eli mahdollisimman halvalla olisi tarkoitus päästä ja saada kasaan turnauskäytettävä, ehkä hieman juusto, lista.
Kommenttia ja ehdotuksia, tykkäättekö, mitä pitäisi muuttaa?
Lord & Hero:
Chaos Lord @ 496p
- Mark of Tzeentch
- Staff of Change
- Gaze of Gods
- flail, shield
- Disc of Tzeentch
Exalted Champion @ 354p
- Mark of Tzeentch
- Dispell Scroll
- Spell familiar
- flail
- Chariot of Tzeench
Exalted Champion @ 360p
- Mark of Tzeentch
- Berserker Sword
- Enchanted Shield
- Chariot of Tzeench
Exalted Champion @ 339p
- Mark of Tzeentch
- Dispell Scroll
- flail, shield
- Chariot of Tzeench
Core:
5 Warhounds @ 30p
5 Warhounds @ 30p
5 Knights of Chaos @ 315p
- Chosen
- Mark of Tzeentch
- Standard Bearer
- Blasted Standard
Special:
5 Furies @ 75p
Total: 1999p
Casting: 16 dice + bound
Dispell: 7 dice + 2 scroll
Models: 24
Kommenttia!
Kommenttia ja ehdotuksia, tykkäättekö, mitä pitäisi muuttaa?
Lord & Hero:
Chaos Lord @ 496p
- Mark of Tzeentch
- Staff of Change
- Gaze of Gods
- flail, shield
- Disc of Tzeentch
Exalted Champion @ 354p
- Mark of Tzeentch
- Dispell Scroll
- Spell familiar
- flail
- Chariot of Tzeench
Exalted Champion @ 360p
- Mark of Tzeentch
- Berserker Sword
- Enchanted Shield
- Chariot of Tzeench
Exalted Champion @ 339p
- Mark of Tzeentch
- Dispell Scroll
- flail, shield
- Chariot of Tzeench
Core:
5 Warhounds @ 30p
5 Warhounds @ 30p
5 Knights of Chaos @ 315p
- Chosen
- Mark of Tzeentch
- Standard Bearer
- Blasted Standard
Special:
5 Furies @ 75p
Total: 1999p
Casting: 16 dice + bound
Dispell: 7 dice + 2 scroll
Models: 24
Kommenttia!
Viimeksi muokannut amis, Ke 17.10.2007 16:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Re: Kaksi Kiloa Kaaottista Emmentalia
ei voi sanoa muuta kuin että olet maitotuotteiden ystävä. Juustoin näkemäni lista
Laita jollekkin kärry heerokselle Golden Eye of Tzeentch niin ainakaan yhden kärryn ei tarvitse huolehtia tykeistä.
EDIT: Muutin viestiä, sillä luulisin ainakin että nuo heerosten kärryt tuovat ne pakolliset coret täyteen?
EDIT: Muutin viestiä, sillä luulisin ainakin että nuo heerosten kärryt tuovat ne pakolliset coret täyteen?
Viimeksi muokannut Waza, Ke 26.09.2007 23:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jeps..
no tuota en tiennyt kun en chaoksella pelaa eli asia muuttuukin vähänWaza kirjoitti:Paha vain, ettei Warhoundeja lasketa maksimi Coreen..
Kyllähän ne kärryt coreja tuovat, eli ihan laillinen tähänasti 
-Sami
Samantapaisen listan meinasin itsekin vieläpä eilen laittaa. Eihän tämä mitään juustoa ole. Tykit ampuvat aika äkkiä pois.
Listasta ei mitään pahaa sanottavaa.
Listasta ei mitään pahaa sanottavaa.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Ei sitä silmää kannata ottaa paljon parempi ilman, mutta kyllä osaa olla juusto.Waza kirjoitti:Laita jollekkin kärry heerokselle Golden Eye of Tzeentch niin ainakaan yhden kärryn ei tarvitse huolehtia tykeistä.
Ostan Strigoita Vampireja!
Games: 1.1.09-30.6.09: V:25 D:1 L:2
Games: 1.7.09-xx.xx.xxxx : V:1 D:1 l:3
- JokeriPokeri
Nojoo, olis kyllä musta selvempää merkitä noi Chariotit tonne Coreen ja sitten siihen sanoa että ne exät tulee sinne sitten... Olis selvempää ^^
Musta sulla on kyllä turhan paljon sankareita.. Ota vaikka marauder horsemenejä yhen tilalta jos nopeeta armeijaa kaipaat..
Mä ottaisin kyllä ton kanuunan tilalta 2 spawn of chaossia, saisit niillä ihan jees 3 str breath weaponit. Et jos sattuis tulemaan Flammablea vastaan
Eli yks hero pois tykki pois, marauder horsemenejä/horroreita sekä spawnit olis se mitä mä tekisin..
Musta sulla on kyllä turhan paljon sankareita.. Ota vaikka marauder horsemenejä yhen tilalta jos nopeeta armeijaa kaipaat..
Mä ottaisin kyllä ton kanuunan tilalta 2 spawn of chaossia, saisit niillä ihan jees 3 str breath weaponit. Et jos sattuis tulemaan Flammablea vastaan
Eli yks hero pois tykki pois, marauder horsemenejä/horroreita sekä spawnit olis se mitä mä tekisin..
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Lord Mikke
Aivan kamala! 
No ei, kyllä tuota kelpaa peluuttaa.
Peril of Warp
Joo no tässähän se on tullut selväksi, eli jos joku ei tajua, niin ei ole lukenut koko thrediä ja jos ei ole lukenut koko thrediä, saa työntää kommenttinsa sinne pyllyyn...JokeriPokeri kirjoitti:Nojoo, olis kyllä musta selvempää merkitä noi Chariotit tonne Coreen ja sitten siihen sanoa että ne exät tulee sinne sitten... Olis selvempää ^^
En kaipaakaan, kaipaan inhottavaa 15 PD omaavaa magiakasaa, jonka taikurit vetävät vertoja mm. Empiren loordeille...JokeriPokeri kirjoitti:Musta sulla on kyllä turhan paljon sankareita.. Ota vaikka marauder horsemenejä yhen tilalta jos nopeeta armeijaa kaipaat..
Nyky hammerista löytyy kolme yksikköä (ehkä enemmänki, mutta tässä ne jotka itse olen bongannut) Flammablea. Muumiokuninkaat, joita ei yleensä poltella kun ne kykkivät jossain unitissa tai ajavat kärryillä yli. Treekin & Treeman, joita ei yleensä hetkauta 1-3 osumaa jotka wuundaavat 6+:lla ja munkkikutoset putoavat yleensä savejen kohdalla.JokeriPokeri kirjoitti:Mä ottaisin kyllä ton kanuunan tilalta 2 spawn of chaossia, saisit niillä ihan jees 3 str breath weaponit. Et jos sattuis tulemaan Flammablea vastaan
Tarkoittaakao tämä että olisi kauheaa saada tällainen lista vastaansa vai?Lord Mikke kirjoitti:Aivan kamala!
Ja olen jo aloittanut projektin hankkimalla päivän turnausvoitoilla yhden kärryn ja maaleja, joten pian projektin etenemistä (tuurilla) voi seurata Galleria-osiollakin...
-Sami
Tänään pelasin tuolta alinta listaa vastaan. Ja tulos oli massacre 2.2K piste erotuksella
eli hyvin näyttäisi toimivan, eikä edes magia tappanut kuin n. 500p edestä lössiä...
Mutta kommenttia vaan, tulemaan!
Mutta kommenttia vaan, tulemaan!
-Sami
Kaveri pelasi...Albifrons kirjoitti:Pelasitko siis itseäsi vastaan vai pelasiko kaverisi sinun listallasi?
-Sami
- Lord Mikke
Juu siis, ihan läpällä tuon väitteeni heitin. En oikein näe syytä miksi tuota ei peluuttaisi.
Peril of Warp
Huomasin vain että tää tyyppi vie 356p joten armeijan kokonais hinta on 2001p ja se on laitonamis kirjoitti:Exalted Champion @ 354p
- Mark of Tzeentch
- Dispell Scroll
- Spell familiar
- flail, shield
- Chariot of Tzeench
No nyt se on laillinen... häpi? 
-Sami
joo, no kyllä mä hyväksyisin 2000p peliin 2001p armeijan, mut kaikki eiamis kirjoitti:No nyt se on laillinen... häpi?
- Isompi Arska
iha hyvältä tää näyttää... ei tää kuitenkaa kovin juusto ole, ja aika perus armeija tää on, tälläsiä on nähty jakokeiltu ennenki...
tää sun armeija saatetaan out flankata helposti ku sulla on aika pieni armeija ja kärryt ei oo mittä kovin nopeita kuitekaan, paitsi rynnäkössä. ja chosennien lipun vaihtasin blastediin, koska sitten ne sais suojaa, kun nyt ne kerää varmaa aika määrän tota tulta puoleensa, ja paniikki ld8:lla on helppo kuitenkin mokata.
että tä sun listas pelkää jotain sellasia jotaka on nopeampia kuin sun joukot ja osaa myös lyödä ja outnumberoi sut mikä ei ole vaikeaa tai sitte joku unbreakable vc summon horde, mikä saa skelluja flänkkimään, ja niilläkin löytyy poweria ja dispelliä hyvin taskuista, ehkä vähän vähemmän mutta tzeentchin taiat syö kuitenki enemmän poweria...
tää sun armeija saatetaan out flankata helposti ku sulla on aika pieni armeija ja kärryt ei oo mittä kovin nopeita kuitekaan, paitsi rynnäkössä. ja chosennien lipun vaihtasin blastediin, koska sitten ne sais suojaa, kun nyt ne kerää varmaa aika määrän tota tulta puoleensa, ja paniikki ld8:lla on helppo kuitenkin mokata.
että tä sun listas pelkää jotain sellasia jotaka on nopeampia kuin sun joukot ja osaa myös lyödä ja outnumberoi sut mikä ei ole vaikeaa tai sitte joku unbreakable vc summon horde, mikä saa skelluja flänkkimään, ja niilläkin löytyy poweria ja dispelliä hyvin taskuista, ehkä vähän vähemmän mutta tzeentchin taiat syö kuitenki enemmän poweria...
- Isompi Arska
lentodemoneilla tekisit itseasiassa enemmän kuin tykillä, kun tarviit jotain lentävää häiritsijää kentälle, joka hidastelis vihuja ja hakis tykkejä pois, kun nyt sun kärryt ja disci pelkän gazen kanssa on aika niiden armoilla 
Viimeksi muokannut Isompi Arska, Ke 17.10.2007 09:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No jaa, pakottaapahan tykki vastustajan edes vähän liikkeelle ja ampuu isoi mörköi luultavastiIsompi Arska kirjoitti:lentodemoneilla tekisit itseasiassa enemmän kuin tykillä, kun tarviit jotain lentävää häiritsijää kentälle, joka hidastelis vihuja ja hakis tykkejä pois kun nyt sun kärryt ja disci pelkä gazen kanssa on aika niten armoilla
- Isompi Arska
onhan se tykkikin hyvä, mut kaikki nää DoW tykit kaaoksella on ihan fluffirikos... mun mielest ne pitäis ottaa niiltä pois jos noi dowit joskus uudistetaan, tai sitte siitä tykistä pitää konvertoida tarpeeks kaoottinen, joidenkin marauder crewien kanssa, kun jotku normi dow ihmiset keskellä tzeench armeijaa näyttää aika tyhmältä
...
kyllä kumminki vaikka jos turneeseen menee pelaa nii silti hauskempaa pelata fluffikaammalla armeijalla ku sellasella überjuustolla (vaikka tää nyt ei mikään überjuusto olekaan). mut täähän tietysti mun mielipide...
kyllä kumminki vaikka jos turneeseen menee pelaa nii silti hauskempaa pelata fluffikaammalla armeijalla ku sellasella überjuustolla (vaikka tää nyt ei mikään überjuusto olekaan). mut täähän tietysti mun mielipide...