mikä 40k edikka menossa?
mikä 40k edikka menossa?
kuten otsikosta selviää, haluaisin jonkun kertovan monesko 40k sääntöedikka on parhaillaan menossa?
kiitos
kiitos
No pain, no gain
Rautainen itsetunto. Siinä kaikki.
Rautainen itsetunto. Siinä kaikki.
Re: mikä 40k edikka menossa?
Kuinkas monen vuoden välein näillä on ollut tapana uusiutua, eli nähdäänkö viitosedikkaa vielä kun ollaan nuoria ja kauniita? (Tai ainakin nuoria. Kaikki ei sitäkään.)
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Rogue Trader (1stEd) tuli 1987, WH 40K 2ndEd 1993, 3rdEd 1998 ja 4thEd 2004, eli edikkaväliä on ollut noin 5-6 vuotta. Jos välit pitävät, seuraava olisi tulossa 2009-2010.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Minulla on kaukanen muistijälki, että GW:n suunnalta joku olisi joskus horissut, että nykyinen edikka on niin hyvä, ettei uutta tulisi pitkään aikaan. Korkeintaan sääntöpäivityksiä ja/tai lisäsääntöpaketteja. (apocalypse & citysäännöt)
Tämähän ei varmaan ole bisnesmiesten mieleen.
-Hyvönen-
Tämähän ei varmaan ole bisnesmiesten mieleen.
-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
Vähän liian yksinkertaiset paikoittain, esim. armor modifierit olisivat kyllä ihan paikallaan. +3:n muokkaamaton save on perusjantterilla vähän pelleilyä, fabassa sentään ei tarvitse olla tuplastregaa että voimakkaammat iskut menevät helpommin lävitse. Mutta muuten säännöissä ei mikään ole varsinaisesti rikki, kunhan jaksavat erratoita julkaista.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
No joo
Käsikranaatteja ei ole oikeasti olemassa. Tankkishokki on nimellistä pelleilyä. Lähitaistelussa on tarpeettomia lisähärdellejä. Armourit 5 ja 6 ovat täysin tarpeettomia turhakkeita. Säännöt eivät perustu loogisesti toisiin sääntöihin, vaan ulkoa opeteltavaan nippelitiedon sekamelskaan. Omituinen coveri. Aivan hirvittävän yksinkertaistettu juuri väärissä paikoissa ja tarpeettoman monimutkainen jälleen väärissä paikoissa. Muuten ihan kiva peli, kunhan hyväksyy kaiken takaperoisen järjettömyyden
Tykkään silti pelata, kai olen hullu.
Käsikranaatteja ei ole oikeasti olemassa. Tankkishokki on nimellistä pelleilyä. Lähitaistelussa on tarpeettomia lisähärdellejä. Armourit 5 ja 6 ovat täysin tarpeettomia turhakkeita. Säännöt eivät perustu loogisesti toisiin sääntöihin, vaan ulkoa opeteltavaan nippelitiedon sekamelskaan. Omituinen coveri. Aivan hirvittävän yksinkertaistettu juuri väärissä paikoissa ja tarpeettoman monimutkainen jälleen väärissä paikoissa. Muuten ihan kiva peli, kunhan hyväksyy kaiken takaperoisen järjettömyyden
Luumumehu on soturien juomaa
Ni sitten meitä hulluja on tosi paljon.
Niin ja ne ukkelit ei oikeasti lyö toisiaan vaan pitää viskoa jotain noppaa. O_o
--- S = 2xT ei mene mistään helpommin lävitse itsessään, se vain tekee enemmän vahinkoa mikäli menee läpi. Vaaditaan ase-/figukohtaisia sääntöjä panssariheittojen epäämiseen.Galeios kirjoitti:fabassa sentään ei tarvitse olla tuplastregaa että voimakkaammat iskut menevät helpommin lävitse.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Niin, tätähän minä hain hieman väritetyllä ilmaisulla.Uzi-99 kirjoitti:--- S = 2xT ei mene mistään helpommin lävitse itsessään, se vain tekee enemmän vahinkoa mikäli menee läpi. Vaaditaan ase-/figukohtaisia sääntöjä panssariheittojen epäämiseen.Galeios kirjoitti:fabassa sentään ei tarvitse olla tuplastregaa että voimakkaammat iskut menevät helpommin lävitse.