LotR-Turnaus Klaukkalassa 10.11! TÄYNNÄ
Re: LotRia Klaukkalassa?
Ja itse suosisin myös sitä juttua että turnaus järjestäjä ei voita turneeta ;P. No ei miten päätätte, mutta ainakin nuo pisteet on ok. Milläs kategorialla teemoitatte? Onko Garothin (tai minun oma peräiset) vai turun pistetys?
Itse pidän tuota ideaa 700 pts ja max 400 pts warruja mukavana, sillä se tuo vaihtelua ja joitakin heroja voi nähdä nyt enemmän kentällä.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Kysyin nyt tänään tiloja, 10. tai 17. päiviä ehdotin.
Marraskuuta?
Juu, nyt olisi varmaan hyvä ilmoittaa jos jompikumpi päivistä ei käy. 
Ei kai mulla mitään tollon oo. Mutta ne sotakoneet sallitaan.
Eiköhän minä ja Iivarikin tonne tulla, jollei mitään ylitsepääsemätöntä estettä tule. 700 pistettä= Kaksi lohikäärmettä! Jee.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
2 halpaa loharia! Pitää olla se kolmas figu kai kumminkin :/Gorzag kirjoitti:Eiköhän minä ja Iivarikin tonne tulla, jollei mitään ylitsepääsemätöntä estettä tule. 700 pistettä= Kaksi lohikäärmettä! Jee.
Paljos ompi joustoa pisterajoihin luvassa?
- Lieutenant of Morgul
Milläs toimintaperiaatteella jaetaan Harmaan Komppajan jousirajoitus?
Kun joku kutsuu sinua hevoseksi, iske nenään. Toisella kerralla sano häntä ääliöksi. Mutta kolmannella kerralla voi olla aika ostaa satula.
Garothin säännöt on ihan hyvät Grey Companya rajottamaan.Lieutenant of Morgul kirjoitti:Milläs toimintaperiaatteella jaetaan Harmaan Komppajan jousirajoitus?
Re: LotR-Turnaus Klaukkalassa! 3 paikkaa vielä!
Laittakaa minut alustavasti mukaan.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
- Lieutenant of Morgul
Elladan kirjoitti:Garothin säännöt on ihan hyvät Grey Companya rajottamaan.Lieutenant of Morgul kirjoitti:Milläs toimintaperiaatteella jaetaan Harmaan Komppajan jousirajoitus?
Eikä ole
Ilmoitan myös kolmannen somerolaisen, hänen puolestaan: Vanhaparta
Kun joku kutsuu sinua hevoseksi, iske nenään. Toisella kerralla sano häntä ääliöksi. Mutta kolmannella kerralla voi olla aika ostaa satula.
700 pisteeseenhän saisi 50 nuolta veikkojen kera varmaan... Ei kiitos.Lieutenant of Morgul kirjoitti:Elladan kirjoitti:Garothin säännöt on ihan hyvät Grey Companya rajottamaan.Lieutenant of Morgul kirjoitti:Milläs toimintaperiaatteella jaetaan Harmaan Komppajan jousirajoitus?
Eikä ole
Edit: Jos löytyy maastoa niin voin antaa siitä lisäpisteitä, TUOKAA MAASTOJA mukananne jos vain suinkin voitte. Kiitos.
Re: LotR-Turnaus Klaukkalassa! 1 paikka vielä!
Marraskuun alkupuoli sopisi parhaiten minulle sillä se olisi sopivan kaukana, mutta ei kumminkaan koeviikolla. Viikonpäivistä mieluiten se lauantai. 700 pistettä kelpaa ihan hyvin, kun 300 menee niihin sankareihin ja muihin. Kuinka monta skenaariota ja mitä lajia, entä onko LoME mukana?
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
11.11 on päivä joka sopii minulle, eli juuri se marraskuun alku. En pääse 17 päivä joten tulen vain jos se päivä on 11 päivä.
P.S: Jos jonkulta löytyy Imrahil josta haluatte päästä eroon pistää viestiä.
P.S: Jos jonkulta löytyy Imrahil josta haluatte päästä eroon pistää viestiä.
Elrohir kirjoitti:Kuinka monta skenaariota ja mitä lajia, entä onko LoME mukana?
LoMEn säännöillä mennään pääasiassa Garothin korjauksin. Skenaarioihin Take & Hold, Pitched, To Kill a King ja joku neljäs vielä.
Ööö.... Meinaat kai 10. päivää, launtaina tuo olisi meinaan tarkoitus järjestää.MiQ kirjoitti:11.11 on päivä joka sopii minulle, eli juuri se marraskuun alku. En pääse 17 päivä joten tulen vain jos se päivä on 11 päivä.
Rupean Keskiviikkona kasaamaan sääntöpakettia.
Huppista! No Se 10 päivä korjaan. Siinä on sekin etu, että päästään pelaamaan nopeammin
.
Juu, nyt on tilat tuolloin 10. päivä.miQ kirjoitti:Huppista! No Se 10 päivä korjaan. Siinä on sekin etu, että päästään pelaamaan nopeammin.
Re: LotR-Turnaus Klaukkalassa 10.11! 1 paikka vielä!
JeeJee. Eli tulossa kai ollaan. SOTAKONEILLA!
Re: LotR-Turnaus Klaukkalassa 10.11! 1 paikka vielä!
Tulossa ollaan FIEWDOMILLA!! Ja lieutenantti tietää sen olevan kovapala purtavaksi