"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Voiko Warhammeria pelata yksin?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Nizo

Voiko Warhammeria pelata yksin?

Viesti Kirjoittaja Nizo »

Terve!
Eli ensiksikin olen täysin uusi tälle Warhammer jutulle. Ainoa mitä olen tehnyt on että maalasin 10 Night Goblinia, jotka sain erästä kautta ilmaiseksi, ja nyt olisin todella kiinnostunut tämän harrastuksen aloittamisesta. Eli ajattelin aloittaa ostamalla aluksi Battle for Skull Pass aloituspaketin, jossa tulisi varmaankin ihan riittävästi figuureja näin alkuun. Mutta ainoa asia mikä harmittaa on että minun paikkakunnallani ei tietääkseni ole ainuttakaan Warhammerin harrastajaa. Niinpä siis kysynkin että onko Warhammerista jonkunlaista pelimuotoa jota voisi pelata yksin? Kun eiköhän se ainakin niin onnistuisi että itse liikutelee molempia armeijoita, mutta tuo saattaisi käydä pian melko tylsäksi.

Mutta ei se pelaaminen aivan mikään tärkein juttu olisi itselle, vaan noiden figujen keräys ja jonkun hienon alustan ja maiseman teko mihin ne voisi laittaa vaikka hyllyn reunalle näytille. Ja toivottavasti joku kaverikin sitten innostuisi niistä samalla.
Tyranni

Re: Voiko Warhammeria pelata yksin?

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Mikä paikkakunta kyseessä ?
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Juu, eipä tosta muita pelimuotoja ole kuin kaveria vastaan, tai niin että ite siirtää molemmat armeijat ja viskoo kaikki nopat itte... Missäspäin asustelet, kyllä tota porukkaa yleensä on ollut ainakin vähän joka puolella. Uutena harrastuksen pariin siirtyessä harvemmin edes tietää ketään muita pelaajia, ellei juuri heidän kauttaan harrastukseen tutustunut. Ei tästä yleensä kylillä huudella :P
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Nizo

Viesti Kirjoittaja Nizo »

Alahärmä Pohjanmaalla on paikkakunta. E: Niin ja tietysti jos joku on asuu lähistöllä ja lukee tämän viestin niin voi tietysti laittaa yvtä jos on peliseurasta pulaa :D
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

880 kirjoitti:Alahärmä Pohjanmaalla on paikkakunta. E: Niin ja tietysti jos joku on asuu lähistöllä ja lukee tämän viestin niin voi tietysti laittaa yvtä jos on peliseurasta pulaa :D
Joko niin tai sitten voit yksinkertaisesti kysyä täällä peliseuraa.

Onnistuuhan Faban pelaaminen virtuaalisesti. http://lwhfb.lorenzonuvoletta.com/, tuolla minä ainakin minä olen nähnyt yhden tuttuni pelaavan useammankin pelin. En kuitenkaan tiedä miten se toimii, joten joku asiasta tietävä voi selostaa vähän enemmän.

El edit: Niin ja tervetuloa sakkiin suurehkoon.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
jopotzuki

Viesti Kirjoittaja jopotzuki »

heh virtuaali hammeria :) enpä tiennyt sellaistakin olevan
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”