Vdr Netistä
Vdr Netistä
Moi, minulla oli joskus linkki ¨instant vdr:ään¨ tuossa favoriteissä, mutta kun kone vaihtu ja se tietenkin katosi. Nyt olen yrittänyt kalastella sitä googlesta tuloksetta. Olisiko kellään jotain osoitetta missä on laskukoneellinen vdr? (Minulla on tapana tehdä jossain kohtaa virhe kun lasken sitä kirjaston lehdestä.) Kiitos kaikille vastanneille.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Re: Vdr Netistä
Valitettavasti VDR on kopiosuojattua materiaalia, ja jollei se ole GWn omilla sivuilla niin se on mitä todennäköisimmin laitonta... Aina ei kuitenkaan tarvitse lähteä kirjastoon, ainakaan mikäli saksa sujuu, GW Germanyn sivuilla nimittäin löytyy VDR + CDR PDF-muodossa: http://www.games-workshop.de/warhammer4 ... index.shtm, artikkelin nimi on "Fahrzeugkonstruktionsregeln".
Laske vain pari kertaa uudestaan, kyllä matikkapää siitä harjaantuu.
Laske vain pari kertaa uudestaan, kyllä matikkapää siitä harjaantuu.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Ah kiitos, nyt taas on niit hetkia kun kiitan etta otin saksan valinnaiseksi.
Kiitos. Juu yritan harjoitella sita matskun numeroiden muistamista.
- The Warmaster
- Guardsniper
Vehicle Design Rules.Warmaster91 kirjoitti:Mikä on vdr?
Eikä saa nauraa, vaikka oiskin alkeellinen kysymys...
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Ja tuo CDR joka myös noihin saksalaissääntöihin sisältyy on Creature Design Rules, isoille Tyranid-öhkömömmiäisille.
Alkeellinen kysymys kyllä, muttei suinkaan tyhmä... Suunnitelusäännöt ovat kuitenkin suhteellisen vanhoja (viimeksi julkaistu englanniksi Chapter Approved 2004:ssa), joten ei mikään ihme jos ei tuoreena pelaajana/palstalletulijana tiedä mistä on kyse. Jos ei kysy, ei myöskään opi. =)
Kannattaa huomata että nuo on tehty 40K:n edelliseen editioon, joten kummallisuuksia syntyy... Mutta koska ne alunperinkin vaativat vastustajan lupaa, niin onpahan vain lisäjuttu joka ottaa huomioon asiasta keskustellessa.
Alkeellinen kysymys kyllä, muttei suinkaan tyhmä... Suunnitelusäännöt ovat kuitenkin suhteellisen vanhoja (viimeksi julkaistu englanniksi Chapter Approved 2004:ssa), joten ei mikään ihme jos ei tuoreena pelaajana/palstalletulijana tiedä mistä on kyse. Jos ei kysy, ei myöskään opi. =)
Kannattaa huomata että nuo on tehty 40K:n edelliseen editioon, joten kummallisuuksia syntyy... Mutta koska ne alunperinkin vaativat vastustajan lupaa, niin onpahan vain lisäjuttu joka ottaa huomioon asiasta keskustellessa.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Nojoo, mutta Apocalypseenhän odotettiin liittyvän vdr. No, jos jollain on vielä enkunkielinen linkki niin kiitän.
VDR:hän on ollut ilmaiseksi jaossa aikoinaan, joten sen takia tästä sääntöjen kyselystä ei huomauteta tämän kummemmin moderaattoreiden toimesta, jos joku asiaa ihmettelee. Jos jostain GW:n nettisivuilta tms. linkki sääntöihin löytyy, niin tänne vaan. Itselläni ei ainakaan ole tiedossa onko vdr:ää laillisesti jaossa missään vanhojen White Dwarfien tai Chapter Approvedien lisäksi. Luulisin ainakin, että Apocalypsen myötä uudistetut säännöt tulevat jakoon.
- Agamemnon2
Yksi vahva mahdollisuus VDR:n uuteen tulemiseen on julkaisuaikatauluun ilmaantunut nimike nimeltä "Apocalypse Arsenal" tjsp, kyseessä ilmeisesti 72-sivuinen läpyskä jonka sisällöstä ei ole ihmeempää tietoa.
Okei, kiitos. Hmm no jos vdr tosiaan uusitaan niin ne varmaan tekee pieniä muutoksia, joten ehkä en ala nyt tehdä mitään kovin suurta ennenkuin asia on varma.