"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Flesh Wash?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Luikku

Flesh Wash?

Viesti Kirjoittaja Luikku »

Miten tämä flesh washi oikeastaan toimii. Savage orckeja maalailen niin että goblin green alle dark green ink päälle ja highlightit scorpion greenillä mutta en oikeen saa näyttää hyvältä. Highlighteja maalatessa pitäiskö maalata vaan pari kohtaa vai käytännössä koko ukko? Ja highlightit ihan normaalilla maalaustekniikalla vai jollakin erilaisella, esim. DryBrushilla?

Tällästä....
LuiQ

-Black candles dance to an overture, But I am drawn past their flickering lure
To the breathing forest that surrounds the room, Where the vigilant trees push out of the womb-
Migutti

Re: Flesh Wash?

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Jos örkkejä maalaat, ei se layerointikaan niin vaikeaa ole. Itse kokeilisin (noilla väreillä): Goblin Green -> DG Wash -> Goblin green highlightit. Jos varaa on, kokeile vaikka Catachan/Camo Greeneillä, jossain olen nähnyt, olivat melko hienoja.
Luikku

Viesti Kirjoittaja Luikku »

Vielä jäi auki: mitkä osat kanduu maalata highlighteiks? Siis kaikki joka on vähänki korkeemmalla muusta ukosta vai koko muu ukko paitsi lihasten välit ja leuka...?
LuiQ

-Black candles dance to an overture, But I am drawn past their flickering lure
To the breathing forest that surrounds the room, Where the vigilant trees push out of the womb-
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Suosittelen ne lihakset, naamasta sen mitä saat, ja housut sekä paita. Tuskin minä se paras maalari tällä foorumilla kumminkaan olen, jospa joltakulta osaavalta saisit parempaa tietoa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”