"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkinliha vielä tummemmaksi piskuisilla skaveneilla

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Clanrat

Örkinliha vielä tummemmaksi piskuisilla skaveneilla

Viesti Kirjoittaja Clanrat »

Antakaas pari vinkkiä örkkejä vastaan.Armeijan koko on 1000pts kun ei oo figuja. Erityisesti miten piestä possupojat/fast cavalry ja miten selvitä hengissä Chukka-sateesta?
Tätä peliä on hieno katsella mutta kallista pelata.
waaagh

Re: Örkinliha vielä tummemmaksi piskuisilla skaveneilla

Viesti Kirjoittaja waaagh »

Clanrat kirjoitti:Antakaas pari vinkkiä örkkejä vastaan.Armeijan koko on 1000pts kun ei oo figuja. Erityisesti miten piestä possupojat/fast cavalry ja miten selvitä hengissä Chukka-sateesta?
Ammut vaan niillä ratling guneilla niin kuin aina mua vastaan. Eikä chukkiakaan ole kun 2 :P
Clanrat kirjoitti:Lukekaa sääntökirjasta!!! Siellä se lukee selvällä englannin kielellä!
pst.. Chade ei tule tykkäämään, että kopioit sen signaturen
Ostan Night Goblineita, Fanaticeja, Orc/Savage orc / black orc boyzeja, rock lobba yms..
Skavengeneral

Re: Örkinliha vielä tummemmaksi piskuisilla skaveneilla

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Clanrat kirjoitti:Antakaas pari vinkkiä örkkejä vastaan.Armeijan koko on 1000pts kun ei oo figuja. Erityisesti miten piestä possupojat/fast cavalry ja miten selvitä hengissä Chukka-sateesta?
Tarkoittaako tuo että ei oo figuja enempää vai mitä? Kyllä 1000 pts. peli on peli siinä missä 3000 pts.:kin. Se on vain pienemmillä joukoilla. No, kerro nyt eka että mitä löytyy, vai onko tää näitä että "mitä pitäis ostaa"-juttuja? No, clanratteja ja slaveja niin paljonkun mahollista, se on ainakin varma vinkki.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Clanrat

Multa löytyy:

-60 clanrat
-20 slave
-12 monk (korvikkeiden kera 24kpl)
-6 cencer bearer
-1 ratling gun
-6 gutter runner
-1 warlock engineer (toinenkin jos käyttää grey seeriä korv.)
-kirkuva kello jota peliin ei saa
-Warlord jota voi käyttää erilaisina charruina (priest, assassin)

Tommosii löytyy. Joitain muitakin saa jos käyttää korvikkeita. Saa myös kertoa mitä kannattaa ostaa paitsi jezzailii, ne on hyvii mut maksaa (manii).
Viimeksi muokannut Clanrat, Pe 14.02.2003 09:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Skavengeneral

Plague monkkeja lisää ehdottomasti, ja oikestaan kannattaa lisäillä vähän kaikkea (vaikkakin tulee rahalliselta arvoltaan kalliiksi, mut ei voi mitään, mitäs oot valinnu armeijaks skavenit), koska silloin saa tuota muokattavuutta lisää armeijaas. Warlordia kannaattaa/pitää käyttää tuossa pelissä chieftainina joka toimii sun kenraalina. Ja jos jostain saat rahaa niin kannattaa kokeilla ehdottomasti jezzaileja (ne on must hankinta) ja tiettyä lisä makua peliin voisivat antaa vaikkapa poison wind globadierit. Mutta pyrippä muodostamaan 2000 pts. armeija koska sitä on mun mielestä helpompi muokata. Ja mitä nuo korvikkeet tässä tapauksessa tarkoittaa?

Ja vielä lopuksi viesti niille jotka tulee arvosteleen tätä viestiä (ei koske topicin aloittajaa): "Purkaa nenäänne!"
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Clanrat

Joo plague monkit on hankinnassa mutt ne oli Tampereen fantsussa loppu.

Ja korvikkeet tarkottaa että käytän vaikka 5-edikan aikaisia clanratteja plague monkkeina, niitä en tosin maininnu listassa. Ennen matsia vaan kerron ett täss on plague monk-yksikkö vaikka se onkin vähän "monipuolinen". Tosin aidot monkit on etulinjassa joten siit huomaa mikä yksikkö on kyseessä.

Monkkien jälkeen varmaan hankin aidot charrujen mallit (vihaan käyttää korvikkeita mutta pakko mikä pakko) ja ehkä warplighting cannonin.

Rahaa ois hankkia mutt porukat vois kattoo pitkään jos pistän tosta noin 100 egee figuihin... siks hankin niitä pikkuhiljaa lisää, parin kuukauden välein.
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Warpfire thrower kannattais ostaa koska se aiheuttaa paniikka ja rats swarmeja niillä blockkaat joukkoja ja warp lightning cannon jolla sitten ammut niita swarmeja tai slaveja :D
Behold the glory of my vermin horde
Skavengeneral

Clanrat kirjoitti:Joo plague monkit on hankinnassa mutt ne oli Tampereen fantsussa loppu.
Ainakin tänään niitä oli kun kävin hakemassa pikaliimaa. (juu juu meikä käyttää citadelin kallista pikaliimaa)

No, tota warppu-salamatykkiä ei kannata hankkia 1000 pts. armeijaan, mutta semmosessa 2000-> pts. olevassa armeijassa semmonen ois kiva kun sillä voi (vastustajan iloksi) kärventää omiakin joukkoja "vahingossa".
Clanrat

Kiva kun kerroit että niitä on tullut. Kävin täss tammikuun alussa siellä eikä niitä ollu vielä tullu.
waaagh

Clanrat kirjoitti:Kiva kun kerroit että niitä on tullut. Kävin täss tammikuun alussa siellä eikä niitä ollu vielä tullu.
hiton ruttomunkit. Ei niitä voita muulla, kuin flankkaamalla, ja sun munkkien flankkiin on kaiken lisäks hankala piästä :wink:
Ostan Night Goblineita, Fanaticeja, Orc/Savage orc / black orc boyzeja, rock lobba yms..
Clanrat

Hehheh... :wink:
Skavengeneral

Ja jos fantsussa ei oo niin kannattaa käydä kattomassa Info-kirjakauppa Kirjakärkkäiseltä Koskikeskuksen tokasta kerroksesta (ihan keskusaukion/McDonaldsin yläpuolella)
Clanrat

Tähän loppuun vielä kun luin tän topicin kokonaan niin pyydän anteeksi chadelta että alussa kopioin hänen signatureaan. Nyt olen sen vaihtanut.

PS: Täytyy kyll myöntää ett Chaden signature on hyvä.
Viimeksi muokannut Clanrat, Su 19.01.2003 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Danzku

Viesti Kirjoittaja Danzku »

Mielestäni Warp lighting cannon on kannattava myös tuhannen pisteen otteluissa. En itse pelaa Skaveneilla, mutta olempa otellut niitä vastaan muutaman kerran. Tykki tuhosi Bretonnia-armeijaani minun mielestäni epämielyttävän tehokkaalla tahdilla.

Omissa peleissämme käytämme yllättävän paljon korvikkeita. Esim. Dog's Of War:n Pikemenit on minun armeijjassani Men-At-Armseja. Tunnelmahan se on tärkeintä? ;) Eli ei väliä vaikka käytätkin korvikkeita. Mielestäni.
Puff kuittaa
waaagh

Danzku kirjoitti:Mielestäni Warp lighting cannon on kannattava myös tuhannen pisteen otteluissa. En itse pelaa Skaveneilla, mutta olempa otellut niitä vastaan muutaman kerran. Tykki tuhosi Bretonnia-armeijaani minun mielestäni epämielyttävän tehokkaalla tahdilla.

Omissa peleissämme käytämme yllättävän paljon korvikkeita. Esim. Dog's Of War:n Pikemenit on minun armeijjassani Men-At-Armseja. Tunnelmahan se on tärkeintä? ;) Eli ei väliä vaikka käytätkin korvikkeita. Mielestäni.
Joo, mäkin olen aika samalla kannalla tuon korvikejutun kanssa. Potuttaa semmonen, kun turnauksissa speareilla varustetuilla malleilla pitää olla keihäät. Moinen heirsplitting saa veren kiehumaan. Voisi vaikka ennen peliä sanoa, mitä varusteita milläkin joukkiolla on.
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

-Siis tykki on ihan pakollinen 1000 pisteen peleissäkin, mitäs sillä on välii jos muutaman clanratin sillä lahtaa ku sillä voi hyvinkin saada vaikka kaverin cavalryt paniikkiin. Mäpäs oonki sillä tykillä mosauttanu chaos knightejä jossa oli kaiken lisäks vielä kenraali ja mitäs herra hevoset teksi,,, ne juoksi :) .

-Plague monkkeja hommaa lisää n. 30.

-jezzailit on kivoja, pitäs ittekin hommaa.
1+1=10
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

waaagh kirjoitti:
Clanrat kirjoitti:Kiva kun kerroit että niitä on tullut. Kävin täss tammikuun alussa siellä eikä niitä ollu vielä tullu.
hiton ruttomunkit. Ei niitä voita muulla, kuin flankkaamalla, ja sun munkkien flankkiin on kaiken lisäks hankala piästä :wink:
Tai trolleilla! Olin lievästi sannottuna JÄRKYTTYNYT kun sotavasaran Zymethin trollit otti plague monkien(jossa oli plague priest ja yksikössä burning hatred banner) chargen vastaan ja breikkasi ne. Tais olla vasta toinen tai kolmas kerta kun moinen pääsi tapahtumaan...

Pahuksen trollit. Aina pilaamassa pelini ;-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Jazak

Viesti Kirjoittaja Jazak »

Ehdottomasti plaque munkkeja paljon!
Väh.25
Niille banner of the burning hatred ja priesti nokkaan , niin kyllä rupee tippumaan... :D
Priestillä voisi käyttää vaikka additional hand weaponia ja bands of poweria , niin saat sille sen kasi voiman ja 5 hyökkäystä!
Clanrat uniitteihin ehdottomasti ratling gun , tai warpfire thrower.
Warpfire thrower aiheuttaa kätevästi paniikkia goblineihin :D

Jezzailit eivät oikeastaan ole niin hyviä O&G vastaan koska örkit ja goblinit ovat niin halpoja , joten eivät ne helposti saa pisteitään takaisin.Ellei taistelussa ole junttia(jättiläistä) :)
"Kill,kill!"
-Warlord Queek
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Ctan kirjoitti:Jezzailit eivät oikeastaan ole niin hyviä O&G vastaan koska örkit ja goblinit ovat niin halpoja , joten eivät ne helposti saa pisteitään takaisin.Ellei taistelussa ole junttia(jättiläistä) :)
Minulla ainakin jezzailit puree örkkien ja hiisien takamusta. Posautin viime pelissä chariotin ilmaan ja aiheutin Susiratsastajille paniikkia ja ne juos kentältä ulos.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Clanrat

Joo toi lista on nyt saanut vähän lisää väriä kun tilasin netin kautta fantsusta vähä porukkaa:

-60 clanrat
-20 slave
-24 plague monk
-6 cencer bearer
-1 ratling gun
-1 warpfire thrower team
-1 warplightning cannon
-6 gutter runner
-1 warlock engineer
-1 kirkuva kello ja sen mukana tullu grey seer
-1 warlord jota voi käyttää korvikkeina
- Queek headtaker

+ 8 vitosedikan clanrattia ja 17 tyhjää alustaa joita voi käyttää vaikka minä.

Seuraavaks hankintalistalla olis 3 rat swarmia ja paketti yöjuoksijoita ja varmaan saatan nostaa plague monkit 30:een ja gutterit 9:ään.

Muotoilen alkuperäistä kysymystäni hieman uudelleen. Mitenkä muuten possupojat/wolffiriderit tapetaan kuin jetzaileilla (koska niitä minulla ei ole :cry: ). Spear chukka - dilemman olenkin jo ratkaissut (slavet eteen ja kun päästään tarpeeksi lähelle niin magialla ja weapon teameilla ne alas).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”