Tässä olisi ensimmäinen hahmo piirrettynä. Hänellä ei ole suurta osuutta animaatiossa. Hän vain seisoo kuulustelun ajan inkvisiittorin vierellä tekemättä mitään erikoista.

Juoni on jo suurin piirtein valmiina. Mitään käsikirjoitusta en ole kuitenkaan tehnyt. Olen vain pyöritellyt mielessä kaikki juonikuviot ja teen nyt sen mukaan.turturri kirjoitti:Hyvännäköisiä hahmoja! Jotenkin miellyttävän sarjakuvamaisia, varsinkin komissaari, joka näyttää juuri joltain sääliä tuntemattomalta Gestapo-agentilta tulevaisuudesta. Upeita. Juoni on siis sinulla valmiina jo?
Oletko tehnyt aikaisemmin Flashejä? Kiinnostaisi todella nähdä, jos olet, nämä on kyllä sen verran vaikuttavia.
Minkäslaisia logoja näillä inkvisiittoreilla on?Drakken kirjoitti:Sinullahan on mieletön vauhti! Todella hyvän näköisiä hahmoja!
Komissaarille tosin sopisi hieman pidempi takki ja ehkä arpi naamaan tai kaksi. Inkvisiittori taas kaipaa kipeästi järjestönsä logoa jonnekin. (Rintaan maybe?)
Mutta nämä ovat vain minun ehdotuksiani - nuo ovat jo sen verran komeita hahmoja, että huh-huh.
Jatka samaan malliin (Ja tahtiin)!
Elikäs tämmöisiä:Aziz the combat fighter kirjoitti:Minkäslaisia logoja näillä inkvisiittoreilla on?Drakken kirjoitti:Sinullahan on mieletön vauhti! Todella hyvän näköisiä hahmoja!
Komissaarille tosin sopisi hieman pidempi takki ja ehkä arpi naamaan tai kaksi. Inkvisiittori taas kaipaa kipeästi järjestönsä logoa jonnekin. (Rintaan maybe?)
Mutta nämä ovat vain minun ehdotuksiani - nuo ovat jo sen verran komeita hahmoja, että huh-huh.
Jatka samaan malliin (Ja tahtiin)!

Suomeksi.dead flesh penalty kirjoitti:Tuleeko dialogi muuten suomeksi vai englanniksi?