"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aloittamassa Cadwallonilla

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Silveri

Re: Aloittamassa Cadwallonilla

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Sotataito käsittääkseni myy vain englanninkielisiä tuotteita, ellei erikseen toisin mainita
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Khamul The Easterling

Viesti Kirjoittaja Khamul The Easterling »

Tänään tuli paketti ja haluaisin kysyä, että mitä nuo light wound, serious wound ja taikomis pahvilaput joissa on pieniä ympyröitä oikein on. Niitä tuli blistereiden mukana, ovatko jotain tärkeitäkin?
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Khamul The Easterling kirjoitti:Tänään tuli paketti ja haluaisin kysyä, että mitä nuo light wound, serious wound ja taikomis pahvilaput joissa on pieniä ympyröitä oikein on. Niitä tuli blistereiden mukana, ovatko jotain tärkeitäkin?
Haavatason merkitsemiseenhän noita wound countereita (Aina stunnista criticaliin löytyy noita merkkejä) olisi tarkoitus käyttää. Samassa läpyskässä tulee myös erilliset merkit charge-miinuksia, suojassa liikkumista ja muita vastaavia varten. Näistä oikeastaan haavat ja charge ovat ne alkuun ainoat tarpeelliset. Tosin ihan yhtä hyvin niiden sijasta voi käyttää muitakin tapoja merkitä taistelijan tilaa kentällä. Esimerkiksi värilliset lasihelmet ovat aika laajalti ainakin näin kotimaassa käytössä olevat korvikkeet noille.
"Taikomislappusessa" on sitten vastaavia markkereita maagien manakiville, joilla pysyy kärryillä siitä, että miten paljon taikurilla on vielä voimavaroja heittää uusia taikoja. Näillekkin tietty voi käyttää korvaavaa systeemiä, joista nopat (mielellään tietty muita kuin D6:sia) ovat varmaan se käytetyin...

Eli siis ei mitään elintärkeitä, mutta jokin korvaava systeemi on sitten pakko olla, mikäli ei noita halua käyttää...

(Tietty C4:sessa (Ja silveri ei nillitä nyt mitään... Se on C4, niin kauan kun R nimeää nettipdf:nsä sen mukaan) ei haavaleveleitä ole, jotenka niitä ei ainakaan siellä puolen tarvitse. Mutta C3:stahan sie taisitkin olla aloittelemassa.)

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Khamul The Easterling

Viesti Kirjoittaja Khamul The Easterling »

Joo, Confro 3 olinkin aloittelemassa, koska se kuulostaa paljon paremmalta ja siinä on vähemmän miniatyyrejä maalattavana enkä tykkää yksikköpohjaisista peleistä kovinkaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”