Bretonnia (omia mielipiteitä, kiitos)
-
The Delffipelaaja
Re: Bretonnia (omia mielipiteitä, kiitos)
Jep, kyllä kuuden ukon lancet on kivoja, kun vielä saat vähentää ekana kuolleena sen jampan, joka ei voi iskeä.
- Lord Mikke
Itse olen tykästynyt enemmän yhdeksän ryhmiin, mutta samapa tuo.
RAF onkin sitten ihan oma lukunsa.
Peril of Warp
Ja miksi olisi eri luku? Bretit silti saavat sen rankbonuksenLord Mikke kirjoitti:Itse olen tykästynyt enemmän yhdeksän ryhmiin, mutta samapa tuo.
- Lord Mikke
Mitä sä selität? Yhdeksän on vaan paljon parempi: 12:sta kaikki eivät saa iskeä vaikka rank tuleekin, kuusi on liian heikko ja yksikin nappi veks ja se on jo periaatteessa viiden ryhmä kuten kaikki muutkin. 9 on siinä välissä, ei maksa paljoa eikä vie liikaa tilaa. Täydellinen luku.Rizky kirjoitti:Ja miksi olisi eri luku? Bretit silti saavat sen rankbonuksenLord Mikke kirjoitti:Itse olen tykästynyt enemmän yhdeksän ryhmiin, mutta samapa tuo.
Peril of Warp
Itseasiassa 12:sta saa iskeä tasan samalla lailla kuin 6:sta, 9:stä, 15:sta jne...
Kirjassa olevassa esimerkissä on käytetty 9:ää modellia, mutta missään ei rajoiteta reunalta lyöjien määrää.
Kirjassa olevassa esimerkissä on käytetty 9:ää modellia, mutta missään ei rajoiteta reunalta lyöjien määrää.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Huomenna jotain muuta.
Keskimmäinen modeli jää lyömättä jokaisessa lancessa tokarivistä alkaem, eli siinä mielessä "12:ssa kaikki ei pääse lyömään" on ihan totta. Toisaalta sama koskee kyllä 6:n ja 9:nkin lanceja. Siinä mielessä paras olisi siis 5n lance, joka jannu saisi lyödä. Rank bonusta ei tosin tulisiRinkeli kirjoitti:Itseasiassa 12:sta saa iskeä tasan samalla lailla kuin 6:sta, 9:stä, 15:sta jne...