"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark riderit ja Shadet naisiksi... how?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Veripallo

Dark riderit ja Shadet naisiksi... how?

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Elikkä pitäis saada dark ridereitä ja shadejä teemalliseen cult of slaanesh porukkaan naisiksi, mutta miten?
Itse ajattelin käyttää wood elf glade guardeja/ridereita kun osa niistä näyttäis naisilta mutta oisko parempia ehdotuksia?
Konvertaus tasolla olen uskoakseni perustasoa alempana joten ratkaisun pitäisi mielellään olla simppeli.
Hän on puhunut.
Terminator Sergeant

Re: Dark riderit ja Shadet naisiksi... how?

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

green stuffista rinnat ja jos ei päitä löydy niin huivit naamaan.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Veripallo

Joo olen nähnyt miten green stufilla saa aikaan mutta onko sen käyttö hankalaa ja kuinka kallista se on?

Muutkin ideat ovat erittäin toivottuja ja mielipidettä W Elffien käytöstä saa antaa.

Danke sehr
Hän on puhunut.
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Juttua saat gwstä paketin seitsemällä ja puolella eurolla, ja hyvin riittää. Meikäläinen osti omansa n. 3kk sitten, ja vielä on n. 1/4 jäljellä, vaikka olen ihan tuhlannutkin (esim. revin peukalonpään kokoisen klöntin assault marinen pohjasta, kun huomasin, ettei tuekaan :D). Eikä se nyt niin vaikeaakaan ole käsitellä, mutta siitäpä en enempää sano, kun isoin rojektini tämän kanssa on ollut marsujalan vääntely ja uuden polvisuojuksen tekeminen..
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AVVV »

Käytä normaaleja kaupan figuja, ne ovat ihan tarpeeksi androgyynin näköisiä. Ei naisten ole ihan pakko olla isorintaisia ja avujaan auliisti esittelevia.
Veripallo

AVVV kirjoitti:Ei naisten ole ihan pakko olla isorintaisia ja avujaan auliisti esittelevia.
Ehkei isorintaisia mutta mutta pitäisi katsojan heti nähdä että figut ovan naisia.
Hän on puhunut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”