Tau heavy yksiköt
Tau heavy yksiköt
Kumpi on parempi boardside suitsit vai hammarhead?
kaikki mitä olen nähnyt käyttävät hammerhediä yleensä joten miksi ei suitseja jos niissäkin on railgunit?
kaikki mitä olen nähnyt käyttävät hammerhediä yleensä joten miksi ei suitseja jos niissäkin on railgunit?
Re: Tau heavy yksiköt
Itse tykkaan suiteista, koska ensimmainen kierros ei ole niin tappava aina, kun taas joos pelaa hhlla niin se voi pamahtaa maahan helposti. Kuitenkin hh on omasta mielestani parempi vaihtoehto. Silla voi myos tuhota kokonaisia ryhmia ilman ett skatteraa joten se on aika turvallinen valinta.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
-
Darkmage7280
Kummallakin on puolensa, mutta itse peluuttaisin mieluummin Vasarahaita. Broadside instakillautuu lascannoniin/krak missileen, eikä voi ampua lättyjä. Vasuri on myös liikkuvampi, ja sen Vasurin saa paremmin sopiviin asemiin kosauttamaan Russeja/shakettamaan Holo-Falconeita.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Riippuu hieman käyttötarkoituksesta, itse peluutan mielelläni molempia.Crystania kirjoitti:Kumpi on parempi boardside suitsit vai hammarhead?
Brodsidet on ihan hyvä antitank yksiköitä ja jos viholliset pyrkivät lähelle niin niitä on helppo nappailla smart missileillä talonkin takaa. Ja kun niille heittää vielä ne shield dronet tai advanced stabilisation systemit ni kyllä ne pari vuoroa yleensä selviävät niistä lascannoneista, ja itselläni ovat aina maksaneet pisteensä takaisin.
Hammerhead on siinä mielessä parempi että se voi liikkua ja ampua samalla, lisäksi yksi armottoman hyvä syy ottaa hammerhead on se iso lätty s6 ja ap4:lla , sillä kaatuu melkein kaikki perusjalkaväki tarvittaessa kivasti. Hammerheadiinhan saa myös otettua ion-cannonin joka on hyvä vaihtoehto pienempiin peleihin ja varsinkin jos tulossa marineita vastaan. Lisäksi se paukuttaa ihan kivasti kevyesti armoroituja ajoneuvoja. Ja hintakin pysyy halpana ion-cannonin kanssa. Mutta oma mielipiteeni on että hammerhead on koko pelin paras tankki
Itse peluutan yleensä yhtä tai kahta hammerheadia ja yhtä tai kahta broadsideä, molemmat on hyviä
- Half-breed
Kuten tässä on sanottu, niin kummillakin on puolensa, joten valinta on yleensä kiinni listasta jolla pelaa. Yleensä kun ihmiset pelaavat enemmänkin mobiilia Tauta, niin hitaat Broadsidet jäävät matkasta. Kuitenkaan Broadsidejen hyvä puoli Hammerheadiin on kestossa. Juu Broadit kuolee myös käsiaseisiin, mutta usean woundin ja Shield Dronejen avulla niiden pitäisi kestää kovempaakin kuritusta, kun taas Hammerhead voi tuhoutua siihen ekaan plasmaan joka ampuu kohti. Epätodennäköistähän se tietysti on ja HH kestää yleensä aika paljon kuritusta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
pomppiva-possu
mä ainakin käytän molempia koska broadien railgunit ampuu pitkälle(72´) nii ei niit nii helposti tapeta varsinkaa jos ottaa multi-trackerit (ja jos oon ymmärtäny oikein nii kun on multi-tracker nii saa ampuu kahella aseella esim. kahella rail gunnilla(?)(en oo varma et onko laillista)) ja toi hammerhedu on hyvä kans just sen liikkuvuutensa vuoksi ja hyvän ase systeeminsä vuoksi 
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
- Hammer_p1ru
Railgun on twin-linked. Siis pelillisesti sillä ei ole kuin yksi railgun. Mutta joo, multi-trackerit antavatsinun ampua vaikka tyyliin 1. railgunilla, JA 2.sms:sällä.
DaBandito kirjoitti:Grim dark 2k here we come.
-
pomppiva-possu
mutta. ei kul tuol codexis sanota yhtää mitää tästä asiasta ettei sais ampuu kahella railgunilla 
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
No miksi ne sais ampua kahdella railgunilla, jos niillä on vain yksi twinlinked semmoinen? Luehan poika vähän tarkemmin sitä codexia.pomppiva-possu kirjoitti:mutta. ei kul tuol codexis sanota yhtää mitää tästä asiasta ettei sais ampuu kahella railgunilla
-
pomppiva-possu
no kyl niil on ainaki modellis kaks railgunii ja ei siel kyl lue mitää kyllä mä tiiän.
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
No niin näytät tietävän.. En tiedä mikä painos sinulla on siitä codexista, mutta minun kirjassani niillä ainakin on twilinked railgun. Voihan sitä kavereiden kanssa mutuilla niin paljon kun haluaa, mutta turnauksissa semmosta ei katota kovin hyvällä..pomppiva-possu kirjoitti:no kyl niil on ainaki modellis kaks railgunii ja ei siel kyl lue mitää kyllä mä tiiän.
Että ota vaikka sanakirja kauniiseen käteen ja suomenna, jos ei muuten onnistu..
Kyllä minunkin käsissäni oleva Tau Codex väittää, että XV88:lla on Twinlinked Railgun. Sääntökirjastahan löytyypi sitten selitys mitä Twinlinked ase tekee.
-
pomppiva-possu
kyl mul on ihan uusin versio Tau Empire codexist
ja otan ton loukkauksena et muka en osaa englantii tarpeeks hyvin
(no numero oli kyl "6" mut ei se mitää merkkaa)
ja otan ton loukkauksena et muka en osaa englantii tarpeeks hyvin
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
-
pomppiva-possu
no nii munki väittää nii mut ei siin sanota et Multi-trackerin kans ei sais ampuu kaks kertaa twin-linkedeil
NII
NII
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
Ei se sitä tarkoita. Se antaa sinun ampua kahdella aseella. Twinlinked Railgun on yksi asepomppiva-possu kirjoitti:no nii munki väittää nii mut ei siin sanota et Multi-trackerin kans ei sais ampuu kaks kertaa twin-linkedeil
NII
Multitrackerin kanssa, saat ampua kahdella eri weapon systemillä yhden vuoron aikana. Eli esim. twinlinked railgun on yksi weapon system ja smart missile system toinen. Saat ampua silloin niillä molemmilla samalla vuorolla. Eli saat ampua kahdella eri systemillä, et kahdesti samalla systemillä. Ymmärsitkö?pomppiva-possu kirjoitti:no nii munki väittää nii mut ei siin sanota et Multi-trackerin kans ei sais ampuu kaks kertaa twin-linkedeil
NII
Pahoittelen sanavalintojani, tarkoituksenani ei ollut loukata..pomppiva-possu kirjoitti:ja otan ton loukkauksena et muka en osaa englantii tarpeeks hyvin
-
pomppiva-possu
no se oli vitsi
moe!!!
ja kyl mä ymmärsin et se oliki sit et ne pystyy ampuu kahel weapon systemilXenon kirjoitti:Pahoittelen sanavalintojani, tarkoituksenani ei ollut loukata..pomppiva-possu kirjoitti:ja otan ton loukkauksena et muka en osaa englantii tarpeeks hyvin
moe!!!
^^
` ´
(••)
` ´
(••)