Inquisitor Space marinet

Ostler

Inquisitor Space marinet

Viesti Kirjoittaja Ostler »

Onkos kukaan muu ihmetellyt, miksi space marineiden erikoissäännöissä on spit acid kaikille space marineille??! Itse olen tätä ihmetellyt ja epäilen virhettä, mutta selvennys ei olisi pahitteeksi.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.
tneva82

Re: Inquisitor Space marinet

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Ostler kirjoitti:Onkos kukaan muu ihmetellyt, miksi space marineiden erikoissäännöissä on spit acid kaikille space marineille??! Itse olen tätä ihmetellyt ja epäilen virhettä, mutta selvennys ei olisi pahitteeksi.
Koska kaikki marinet PYSTYVÄT sylkee happoa. Lukaiseppa jostain selitys kaikista niiden lisä ruumiinosista ja ymmärrät ;-)

Mutta muutamia pointteja:

Pystyy sylkee happoa(yritäppä pitää kalterien takana!)
Pystyy muistamaan kaiken mitä kukistettu vihollinen muisti syömällä sen aivot(kyllä olen ihan vakavissani)
toinen sydän
HYVIN vastustuskykyinen myrkyille
vuodot tyrehtyvät melkein kokonaan. Käsi pitää melkein lähteä jotta vuoto kestäisi pidempään
Säteilyn kesto(rajoitetusti) ilman suojavarusteita

Eiköhän tuossa muutamia ole ;-) Ja lisää löytyy...
Ostler

Viesti Kirjoittaja Ostler »

Pystyy muistamaan kaiken mitä kukistettu vihollinen muisti syömällä sen aivot(kyllä olen ihan vakavissani)
Eikös tuo ole tyranidien juttuja?? Tai siis se muisti menee sille über mama iso mömmölle, kun joku pikku sittiäinen syö ne aivot, tai siis emmä käsitä...??! Mutta eikö se ole aika kornia, kun ihmiskunnan pelastaja tulee rankaisemaan vääräuskoisia ja merkkaakin sitten vintiöt tyylillä vihunsa eli sylkee silmille??!
Nopeat elävät, kuolleet eivät.
tneva82

Ostler kirjoitti:
Eikös tuo ole tyranidien juttuja?? Tai siis se muisti menee sille über mama iso mömmölle, kun joku pikku sittiäinen syö ne aivot, tai siis emmä käsitä...??! Mutta eikö se ole aika kornia, kun ihmiskunnan pelastaja tulee rankaisemaan vääräuskoisia ja merkkaakin sitten vintiöt tyylillä vihunsa eli sylkee silmille??!
Ei kyllä se on ihan marineiden ominaisuus. Suunniteltu antamaan niille ase jos muut aseet loppuvat.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Päteekö sääntö myös kaaoksiin?
tneva82

Mysterous kirjoitti:Päteekö sääntö myös kaaoksiin?
Yep. Ainoat joilla ei ole olis chapterit jotka on kadottanut sen kyvyn esim. imperial fist.
Ari

Re: Inquisitor Space marinet

Viesti Kirjoittaja Ari »

tneva82 kirjoitti:Pystyy muistamaan kaiken mitä kukistettu vihollinen muisti syömällä sen aivot(kyllä olen ihan vakavissani)
Itseasiassa se saa vain vihulaisen muistikuvia ei koko muistia. Vain Soul Drinker's -Chapter voi imeä vihollisen muistot (lukekaa samanniminen kirja)
t11ker1

Viesti Kirjoittaja t11ker1 »

Index Astares antaa kaikki tiedot marineitten tekemisestä, siis siinnä kerrotaan gene-seedeistä missä järjestyksessä jne. ne laitetaan ihmiselle ja vähän muutakin fluffia, varsin mielenkiintoinen kirja, Index Astares II onkin ihan turha teos :<
.:eikä:.
Konkka

Viesti Kirjoittaja Konkka »

Vaikka tää onkin aika kuollut juttu niin aattelin kumminki postittaa oman ajatuksein aivojen syömisestä.

Kirjassa Space Marine (1993) Ryhmä Imperial Fist mariineita hiippailee Titaanin sisään, tappaa kuljettajat ja ampujat, syövät näiden aivot ja 15 minuutissa oppivat miten Titaani toimii.

Että näin.
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Inquisitor”