Dragon samassa mittakaavassa kuin GW:n?
Dragon samassa mittakaavassa kuin GW:n?
Eli mistä tuollaisen saisi. Pitäisi olla tyylikkäämpi (elävämpi) kuin GW:n ja suurin piirtein samassa kokoluokassa jotta peleissä saa vastustajan hyväksynnän. Hintaakaan nyt ei ainakaan paljoa enempää saisi olla kuin GW:llä. Olen toki nähnyt Sotataidon sivuilla jonkun lohikäärmeen mutta minkä kokoinen se? Ja saako kuinka erikokoisen figun ottaa peliin jos vain base on saman kokoinen?
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Re: Dragon samassa mittakaavassa kuin GW:n?
Saa olla vaikka metrin korkea ja kymmenen leveä kunhan baselle mahtuu.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Tässä pari hienoa loharia: Titan Dragon of Aarklash ja Cynwäll dragon
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
-Teräratas
Titan dragoni on sitten jo huomattavasti isompi kuin mitä GW tuottaa, cynwäll dragoni taas on ihan sopivan kokoinen, beissikin on oikea 
Tietenkin, jos anatomiaa katsotaan, niin tuo cynvällin dragonhan on selvästi wyverni.
Luumumehu on soturien juomaa
Tuo kymvälli on kyllä ihan söpö mutta saako sitä suomesta sitten vai pitääkö tilata jostain enkuist? vai mist toi nyt olikin.
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Ranskasta
Mutta joo, http://www.sotataito.com pitäisi onnistua kanssa, ihan suomalainen autotallifirma
Osta kun vielä voit, Rackhamilla ei ole enää valamoa jossa tehdä lisää noita :o
Kiitos paljon! Pitää ens viikolla tilata kun palkka putoo tilille <3
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
- dead flesh penalty
Sotataidon kautta saanee myös Reaperin lohikäärmeitä; mielyttävät ainakin omaa silmää vähän eri lailla kuin tuo Rackhamin.
Katos katos.. Nättejä nuokin. Mutta nuo sitten minkä kokoisia ja hintaisia?
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
- dead flesh penalty
''Great Wyrms''-sarjan hinnat on isommilta 50-80 USA:n dollaria, pienempiä käärmeitä voi löytää parilla kympilläkin, katalogin hinnat ovat jotain 35 $:n luokkaa (Fantsuissa oli joskus paljon Reaperin blistereitä, en tiedä vieläkö, tosin). Nuo sivuilla olevat ovat ihan kivan kokoisia; esim. Gauthilla (sininen, 10006) siipien kärkiväli on 16 tuumaa. Ovat varmaan lopulta vähän pienempiä kuin GW:n madot kompaktimman ruumiinrakenteen vuoksi.
Mutta ainakaan noita ei ollut sotataidon sivuilla missään eli sieltä tuskin niitä saa?? Pääsis kyllä helpolla ku ostais GW.n dragonin mutta kun se niin ******** ruma.. http://uk.games-workshop.com/hordesofch ... allery/35/ Tuokin olisi tietysti yksi vaihtoehto kun vieläpä naapureita ovat kun Delffeille siis tulisi.
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
- dead flesh penalty
Sotataidosta saa Reaperin tuotteita joita ei näy, kun selvittää vaan sen tuotekoodin Reaperin valikoimassa ja kysyy erikseen asiasta sähköpostitse. Tietysti pitää odotella siihen asti että seuraava tilaus Reaperille lähtee, mikä voi olla ennemmin tai myöhemmin.
No kiitostapa ^^ Apua tullut enemmän kuin odotinkaan tai olisin itse jaksanut tarjota =D Eli ens viikolla lähtee tilaus menemään kunhan vain päätän oikean dragon ja toivottavasti jaksan sen maaleihinkin vielä laittaa.
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Huomasin tuossa että GW:ltä on tulossa ulos uusi lohari: Kliks
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
-Teräratas
- Hands_of_blue
Tuo mikään lohikäärme ole. Ruma mato siivilläAshtafash kirjoitti:Huomasin tuossa että GW:ltä on tulossa ulos uusi lohari: Kliks
Tuo on lohikäärme vain sanan apaattisimmassa merkityksessä
Missä sen sarvet on?
edit. aijaa onhan sillä sentään räpylät päässä. Niillä se varmaan puskee vihollislohharia vatsaan.
edit. aijaa onhan sillä sentään räpylät päässä. Niillä se varmaan puskee vihollislohharia vatsaan.
Luumumehu on soturien juomaa
Tässä ainakin yksi malli:
Schleich on muovifiguurien ja eläimien saksalainen hyvin laadukas leluvalmistaja. Tämän merkin tuotteita löytyy lelukaupoista ja olen nykyään myös jopa CityMarketeista bongannut. Itse maksoin lohikäärmeestä 10€, mutta taitaa tänä päivänä maksaa jotain 15 €. Valmiiksi maalattu (katso kuva alla), kovaa muovia (siivet pehmeämpiä, ei kuitenkaan mitään kumia - irrotettavat).
Kooltaan hieman GW:n standardilohikäärmettä kookkaampi - mikä onkin syy miksi itse ostin. Voin ottaa mitat tarkemmin ja ilmoittaa jos joku haluaa tarkat mitat.
Tuotekuva:
http://www.ostokset.fi/pd/279e512f/
-b-
PS. Samalta valmistajalta myös muita Fantasy Battleen sopivia tuotteita, esim. ritarilinna:
http://www.mastermindtoys.com/store/pro ... BD7B500439
Schleich on muovifiguurien ja eläimien saksalainen hyvin laadukas leluvalmistaja. Tämän merkin tuotteita löytyy lelukaupoista ja olen nykyään myös jopa CityMarketeista bongannut. Itse maksoin lohikäärmeestä 10€, mutta taitaa tänä päivänä maksaa jotain 15 €. Valmiiksi maalattu (katso kuva alla), kovaa muovia (siivet pehmeämpiä, ei kuitenkaan mitään kumia - irrotettavat).
Kooltaan hieman GW:n standardilohikäärmettä kookkaampi - mikä onkin syy miksi itse ostin. Voin ottaa mitat tarkemmin ja ilmoittaa jos joku haluaa tarkat mitat.
Tuotekuva:
http://www.ostokset.fi/pd/279e512f/
-b-
PS. Samalta valmistajalta myös muita Fantasy Battleen sopivia tuotteita, esim. ritarilinna:
http://www.mastermindtoys.com/store/pro ... BD7B500439
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-
He'll give you His grace enabling you to cope :-
Tuo GW:n uusi dragoni tollasel isol basel ni voisko sit jos hankkii dragonin joltain muulta valmistajalta niin sen myöskin laittaa tuollaiseen isoon alustaa?? petskules.. rahat tuli ja meni joten lohiksen hankkiminen lykkääntyi 2:lla viikolla. Kuten muunkin armeijan lisääntyminen (kasvaminen).
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
Oletkos muuten jo katsonut tämän http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
itse tykkään ainakin.
itse tykkään ainakin.
Don´t hate the player if you cant play the game.