"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ei hyvä, ei hyvä

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Thorgrim

Viesti Kirjoittaja Thorgrim »

Lord Eleandelus kirjoitti:Minun taktiikkani Thorgrimin kääpiöitä vastaan (melkein aina lähes maastottomalla kentällä, ja sillä on 100% peleistä ollut kukkula) on ollut aina "Hakkaa päällen Ulthuanin poika", joka on sitten kaatunut siihen kun on jotain 3 silver helmiä jäljellä sekä kotka joka on listinyt 1-2 sotakoneen crewit....

Ens kerralla kyllä heitetään ne prkleen table edget.....ja laitetaan maastoa silleen että pääsen lähikseen jollakin......

Hmmm.....Shadow Warriors.... :roll:
Aina on kentällä sitä maastoa ollut ihan kivasti. Sitäpaitsi high elveseilläkin on kukkula ollut kaikkissa peleissä.

Eikä se minun vika ole että tarjoat sen 10 silver helmin unitin flankin minun sotakoneilleni. Viimeksikin siitä unitista ihmeellisesti katosi 9 niitä vuorossa. Prinssi vaan ihmetteli että minne ne kaikki katos. :D
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
Triac

Viesti Kirjoittaja Triac »

Griffonbanner on yksi pelin parhaista bannereista! Käsittääkseni taikaesineitä ei tarvitse erikseen paljastaa. Oli kiva yllätys kun pelasin ekaa kertaa Empireä vastaan ja rynnäköin wraithin johtamilla skeleillä vastustajan spearman unitin jossa olikin Griffonbanner. Se siitä taistelun voitosta (ja autopakenemisesta).
Tietenkin jos sen griffonbannerin laittaa Greatsword porukkaan jota johtaa electrorcount niin tyhmempikin osaa laskea 1+1 ja päätellä missä se banner on...

Parastahan on se jos saa hämättyä vastustajan luulemaan että se 10 chosen khornewarriorin grouppi olisi todella paha ja se kerää paljon tulta puoleensa samaan aikaan kun jostain muualta päämassa iskeytyy vastustajan linjoihin. "Kaikki taktiikka on petosta"

Olen huomannut että näillä lähitaisteluarmeijoilla on hassua pelata ampuma armeijoita vastaan kun pari ekaa vuoroa tulee takkiin mutta kun pääsee lähitaisteluun :( :x ---> :wink: :D
MLO
VonLexuza

Viesti Kirjoittaja VonLexuza »

Triac kirjoitti: Olen huomannut että näillä lähitaisteluarmeijoilla on hassua pelata ampuma armeijoita vastaan kun pari ekaa vuoroa tulee takkiin mutta kun pääsee lähitaisteluun :( :x ---> :wink: :D
Niin, tai sitten niinkuin minulla tänään kun pelasin örkkiarmeijallani kääpiöitä vastaan: :) :D ----> :o :| :cry:

Kaikki meni niin hienosti aina toiseen vuoroon asti, en ollut kärsinyt kuin pääjoukkoni animositystä ensimmäisen vuoron ajan. Toinen vuoro alkoi, sillä, kun minun Error Boyz'ni hyökkäsivät muurin takana olevaan kääpiöjoukkoon ja samalla kun hävisivät lähitaistelun aiheuttivat suurta pelkoa armeijassani. Oliko se neljäs vuoro kun armeijastani ei ollut jäljellä kuin kaksi shamaania, jättiläinen ja yksi kähmäinen katapultti. Tjuu-u, ehkäpä se olisi korkea aika tehdä se Battle Standard Bearer? :P

Mutta, tämä oli taas näitä mahtavia välikommenttejani, jatkakaa siitä mistä oli puhe! ;)
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Ratkaisin ongelman käyttämällä chariotteja tai goreja beasteillä.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

juu minä aina kymmeneen viimepeliin asti... mutta sen jälkeen on muutama massacre tullut vaan tuon takia. kannattaa kaatua kunnialla!!
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Captain possuarmeija pieksis sen.. S3, chargessa S5, armour save 5+
Ja tosta neulatyyny fiiliksestä sen verran että 'eräällä' henkilöllä on 4 bolt laitetta jotka teurastavat kaikki näkyvillä olevat hengiltä.. 4x6 laukausta per vuoro, 3 tai 4+ osuu ja 4+ woundaa..siinä ei paljoa valitella.. suojasin tänäänkin possuja kolmannelle tai neljännelle vuorolle ja kun ne oli pistäny yhdestä unitista läpi ja ottanu kaks kertaa boltteja ahteriin niistä oli kaks jäljellä..
Eye is green.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Lateksimajava kirjoitti:juu minä aina kymmeneen viimepeliin asti... mutta sen jälkeen on muutama massacre tullut vaan tuon takia. kannattaa kaatua kunnialla!!
Eiköhän jätetä ne vanhat kirjoitukset uinumaan - ei herätetä kuolleita. Tämäkin vuonna 2002 aloitettu ketju. Ei sitä ihan niin väkisin ole kasvattaa omaa postausmääräänsä.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”