Totta. Ja onhan dark eldareilla sellaine raider, missä on lordi haaremeineen.Bigfinga kirjoitti:Dark Eldarien Raideriin ja Ravageriin on otettu mallia Star Wars : Jedin paluu leffasta; Se Jabban aavikko huvijahti on aika samanoloinen...
Vaikutteita elokuvista?
-
Dean Andersson
Perusteet?Skavengeneral kirjoitti:Öh, vanhassa trilogiassa ei ollut varsinaisia klooni sotilaita (ne tuli vasta nyt episode II mukana) vaan storm trooppereita, jotka oli ihan normaaleja ihmisiä valkosessa taistelupuvussa. T: ex-SWfaniTranssiApina kirjoitti:Ainakin marineiden kypärät näyttävät todella paljon Star Warsin klooni sotilaiden kypäriltä. Varsinkin trilogian osissa.
Tietääkseni kaikki oli klooneja, lukuun ottamatta paria yksikköä ja eräältä planeetalta (taisi olla Carida) tulleita jotka kaikki "normaaleja" ihmisiä
lle kävi niin että näin leffan Taru sormusten herrasta sormuksen ritarit ja sitten luin kirjan ja sen jälkeen kuulin että on LotR figuureja niin arvatkaas miten kävi...
Ja nyt on vielä tollanen FB:Empire armeijan rakennus kesken tarkotus kasvattaa se ainakin kahtentonniin nyt joku 700pojoo!!! (Tiedän ei ole huimasti mutta en olekkaan kerännyt kuin 1,5k)
Ja nyt on vielä tollanen FB:Empire armeijan rakennus kesken tarkotus kasvattaa se ainakin kahtentonniin nyt joku 700pojoo!!! (Tiedän ei ole huimasti mutta en olekkaan kerännyt kuin 1,5k)
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Skavengeneral
No, jos kerran oli klooneja niin miksi värvätä ylipäätään sotilaita ihmisistä (siis esim. tuo koulutusplaanetta Carida, jossa oli keisarillinen koulutustukikohta <- Kevin J. Andersonin Jediakatemia-trilogia). Kyllähän joukossa saattoi olla klooneja jotka olivat säilyneet kloonisodista, mutta muistaakseni niitä ei saatu lisää koska keisarin kloonauslaitteet oli tuhottu lähes viimeisiä myöten (muutamia jäljellä) tai jotain tällaista kerrotaan Timothy Zahnin Thrawn-trilogiassa ja Dark Empire (suom. Musta keisari <- huono suomennos) sarjakuvassa. Mutta näihin tietoihin ei kannata luottaa, koska mulla ei ole hyvää muistia joten voin puhua puuta heinää. Jos aihe kiinnostaa kannattaa käydä täältä kysymässä. Linkki johtaa Suomen Tähtien sota fanien foorumille, jossa on paljon tietäviä SW-friikkejä.HArri kirjoitti:Perusteet?Skavengeneral kirjoitti:Öh, vanhassa trilogiassa ei ollut varsinaisia klooni sotilaita (ne tuli vasta nyt episode II mukana) vaan storm trooppereita, jotka oli ihan normaaleja ihmisiä valkosessa taistelupuvussa. T: ex-SWfaniTranssiApina kirjoitti:Ainakin marineiden kypärät näyttävät todella paljon Star Warsin klooni sotilaiden kypäriltä. Varsinkin trilogian osissa.
Tietääkseni kaikki oli klooneja, lukuun ottamatta paria yksikköä ja eräältä planeetalta (taisi olla Carida) tulleita jotka kaikki "normaaleja" ihmisiä
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Ajattelin samaa! Kunhan uus Bretonnian armeijakirja ilmestyy. Sitten niistä Squireistä vois konvertoida narreja.Grond kirjoitti:Olen aina halunnut tehdä Bretonnialais-armeijan, joka pohjautuu Monty Python and the Holy Grail -leffan ritareihin jotka sanovat "Ni".
Monty Python rulettaa! "You k......niggets!"
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Olen itsekkin kirjoja lukenut, mutta en ole varma. Eikös kloonit olleet vähän "tyhmempiä", joten täytyihän niille saada johtajia. Kloonit eivät siihen soveltuneet, joten ihmisistä täytyi kouluttaa upseereita ja eliittiä. Mistä Keisari olisi saanut värvättyä tarpeeksi väkeä armeijaansa? Pelkästään Executorin koko on muistaakseni 8 km.Skavengeneral kirjoitti:No, jos kerran oli klooneja niin miksi värvätä ylipäätään sotilaita ihmisistä (siis esim. tuo koulutusplaanetta Carida, jossa oli keisarillinen koulutustukikohta <- Kevin J. Andersonin Jediakatemia-trilogia). Kyllähän joukossa saattoi olla klooneja jotka olivat säilyneet kloonisodista, mutta muistaakseni niitä ei saatu lisää koska keisarin kloonauslaitteet oli tuhottu lähes viimeisiä myöten (muutamia jäljellä) tai jotain tällaista kerrotaan Timothy Zahnin Thrawn-trilogiassa ja Dark Empire (suom. Musta keisari <- huono suomennos) sarjakuvassa. Mutta näihin tietoihin ei kannata luottaa, koska mulla ei ole hyvää muistia joten voin puhua puuta heinää. Jos aihe kiinnostaa kannattaa käydä täältä kysymässä. Linkki johtaa Suomen Tähtien sota fanien foorumille, jossa on paljon tietäviä SW-friikkejä.HArri kirjoitti:Perusteet?Skavengeneral kirjoitti:Öh, vanhassa trilogiassa ei ollut varsinaisia klooni sotilaita (ne tuli vasta nyt episode II mukana) vaan storm trooppereita, jotka oli ihan normaaleja ihmisiä valkosessa taistelupuvussa. T: ex-SWfaniTranssiApina kirjoitti:Ainakin marineiden kypärät näyttävät todella paljon Star Warsin klooni sotilaiden kypäriltä. Varsinkin trilogian osissa.
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
No en oo mikään Star wars expertti, mutta:
Eivätkös Han ja Luke tunkeneet päälleen Stormtroopperin vermeet, ja jos ne on roboja, niin miten niitten puvut voi tunkee niskaan? Onx niitten sisällä joku roboskeleton?
Ei, kyl mä uskon (tiedän) et Stormtroopperit oli ihmisiä, koska ihmiset ei mee P***aks jos joku paikka pamahtaa, mut Droidit menee (siis komentokeskus tai vastaava).
Ja Sturmtuppethan huusivat ku ne tippu kuiluihin, ja tais pelästy Wookiakin, ja ne on ihmisten, ei koneiden eleitä.
Eivätkös Han ja Luke tunkeneet päälleen Stormtroopperin vermeet, ja jos ne on roboja, niin miten niitten puvut voi tunkee niskaan? Onx niitten sisällä joku roboskeleton?
Ei, kyl mä uskon (tiedän) et Stormtroopperit oli ihmisiä, koska ihmiset ei mee P***aks jos joku paikka pamahtaa, mut Droidit menee (siis komentokeskus tai vastaava).
Ja Sturmtuppethan huusivat ku ne tippu kuiluihin, ja tais pelästy Wookiakin, ja ne on ihmisten, ei koneiden eleitä.
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Tätä minä olen aina sanonut.
Aivan oikeessa olet.. stormtruupperit oli ihmisiä, millä oli semmonen suojapuku päällä.. senhän nyt tajuaa juuri kun han ja luke menee pelastamaa leiaa ja pukeutuu storm truuppereiks, ja lisäks ne liikkuu niikun ihmiset, ei niikun esim episode ykkösen kloonit.
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
- The Captain
- Valvoja
Storm troopereiksi alettiin värvätä tavallisia ihmisiä sen jälkeen, kun sekä droidit että kloonit olivat osoittautuneet epäluotettaviksi. Episode 4:n stormarit ovat ihan tavallisia ihmisiä. (Imperiumin perillinen- trilogiassa selvitetään aika hyvin, miksi klooneista luovuttiin. Lukekaa.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Dean Andersson
Muistan kyllä lukeneeni semmosta että ku Kloonit loppu nii Amiraali Tharwn alko tehä niitä lisää kloonikanisterien avulla.The Captain kirjoitti:Storm troopereiksi alettiin värvätä tavallisia ihmisiä sen jälkeen, kun sekä droidit että kloonit olivat osoittautuneet epäluotettaviksi. Episode 4:n stormarit ovat ihan tavallisia ihmisiä. (Imperiumin perillinen- trilogiassa selvitetään aika hyvin, miksi klooneista luovuttiin. Lukekaa.)
Eli se on varmaa että Amiraali Tharwn alko kloonata Storm trooppereita!?www.Starwars.com kirjoitti: Following the collapse of the Empire at Endor, stormtroopers were an increasingly rare sight in the galaxy. It was not until Grand Admiral Thrawn procured a working set of Spaarti cloning cylinders that the Imperial ranks of stormtroopers began to be replenished.
Joten ainaski osa niistä oli klooneja. Mutta oliko Storm trooperit klooneja ennen Tharwn niitä alotti kloonaa?
Kyllä mulleki on tullu parikytä Star Wars -kirjaa luettua mutta tietysti voin erehtyä.
Korjaa Zyder jos olen väärässä sillä sunlaises Star Wars friikin tiedon pitäis ainaki pitää paikkansa.
*Wannabee-SW-tuntija puhuu*
*Kröhöm*
Kun Luke ja kaverit löysivät "Katana-laivueen" he riisuivat muutaman Troopperin kypärän ja huomasivat, että ne kaikki oli samannäköisiä. Stormtroopperit olivat 1. trilogiassa norm. ihmisiä joita enemmän tai vähemmän pakolla värvättiin armeijaan. Esim. siinä kirjassa missä se turmeltunut jedioppilas varasti Auringontuhoojan [oliko se semmonen] tyyppi kävi posauttaan jonkun koulutuskeskuksen (ei varmaankaan ?Cardia?), koska Imperiumi oli pakkovärvännyt hänen veljensä. Sitten planeetalla hän löysi veljensä, mutta voi voi, aurikokunnan aurinko posahti ja veli käristy.
*Kröhöm*
Kun Luke ja kaverit löysivät "Katana-laivueen" he riisuivat muutaman Troopperin kypärän ja huomasivat, että ne kaikki oli samannäköisiä. Stormtroopperit olivat 1. trilogiassa norm. ihmisiä joita enemmän tai vähemmän pakolla värvättiin armeijaan. Esim. siinä kirjassa missä se turmeltunut jedioppilas varasti Auringontuhoojan [oliko se semmonen] tyyppi kävi posauttaan jonkun koulutuskeskuksen (ei varmaankaan ?Cardia?), koska Imperiumi oli pakkovärvännyt hänen veljensä. Sitten planeetalla hän löysi veljensä, mutta voi voi, aurikokunnan aurinko posahti ja veli käristy.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
-
Dean Andersson
-AurinkomoukarinLord Azog kirjoitti:*Wannabee-SW-tuntija puhuu*
*Kröhöm*
Kun Luke ja kaverit löysivät "Katana-laivueen" he riisuivat muutaman Troopperin kypärän ja huomasivat, että ne kaikki oli samannäköisiä. Stormtroopperit olivat 1. trilogiassa norm. ihmisiä joita enemmän tai vähemmän pakolla värvättiin armeijaan. Esim. siinä kirjassa missä se turmeltunut jedioppilas varasti Auringontuhoojan[oliko se semmonen] tyyppi kävi posauttaan jonkun koulutuskeskuksen (ei varmaankaan ?Cardia?), koska Imperiumi oli pakkovärvännyt hänen veljensä. Sitten planeetalla hän löysi veljensä, mutta voi voi, aurikokunnan aurinko posahti ja veli käristy.
-Ja oli muute Carida
HAuska kuulla että monet ovat näitä kirjoja lukeneet.
HArri kirjoitti:-AurinkomoukarinLord Azog kirjoitti:*Wannabee-SW-tuntija puhuu*
*Kröhöm*
Kun Luke ja kaverit löysivät "Katana-laivueen" he riisuivat muutaman Troopperin kypärän ja huomasivat, että ne kaikki oli samannäköisiä. Stormtroopperit olivat 1. trilogiassa norm. ihmisiä joita enemmän tai vähemmän pakolla värvättiin armeijaan. Esim. siinä kirjassa missä se turmeltunut jedioppilas varasti Auringontuhoojan[oliko se semmonen] tyyppi kävi posauttaan jonkun koulutuskeskuksen (ei varmaankaan ?Cardia?), koska Imperiumi oli pakkovärvännyt hänen veljensä. Sitten planeetalla hän löysi veljensä, mutta voi voi, aurikokunnan aurinko posahti ja veli käristy.
-Ja oli muute Carida
HAuska kuulla että monet ovat näitä kirjoja lukeneet.
Kiitos oikaistuista.
Viime lukukerrasta on noin 4 KK ja olen yhä Wannabee-tuntija.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.