dipattu skarsnik
-
Gramolarian
dipattu skarsnik
Elikkä tässä uusin lisä mun dipattuun pinkki gobbo hordeeni...
http://www.galtsu.net/kuva/2275/
http://www.galtsu.net/kuva/2275/
Kyllähän se hyvältä näyttää! Squikin iho on hyvän näköinen eikä shaamani itsekkään ole paha.. Nuo ihmeelliset pallukat tuossa Squikin alapuolella ihmetyttää =/
Ihan jees laatuva on.
edit: jaa jaa, mä vähän mietinkin onko se kaveri siihen oksentanut tai jotain
Ihan jees laatuva on.
edit: jaa jaa, mä vähän mietinkin onko se kaveri siihen oksentanut tai jotain
Viimeksi muokannut JakeZuku, Ma 01.01.2007 19:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
What's going on here? Back from the grave and crap.
-
Gramolarian
-
Gramolarian
- riimumestari
- figunarkki
Yrgh. Eipä voi kyllä muuta sanoa kuin että se on kamala. :S
Beissausmömmöt on levinny ja tarttunu beissin kylkiin, värivalinnat ovat kertakaikkiaan hirveitä. Raikas pinkki varjostettuna likaisen ruskealla, ihan tosi. Kaiken päälle vielä dippisotkun kiilto ja huono kuvanlaatu/tausta niin täydellisen sotkuinen vaikutelma on kasassa.
En tykkää kyllä yhtään. Ei millään pahalla mutta hyvällä omalla tunnolla en voi tuota hienoksi sanoa.
Beissausmömmöt on levinny ja tarttunu beissin kylkiin, värivalinnat ovat kertakaikkiaan hirveitä. Raikas pinkki varjostettuna likaisen ruskealla, ihan tosi. Kaiken päälle vielä dippisotkun kiilto ja huono kuvanlaatu/tausta niin täydellisen sotkuinen vaikutelma on kasassa.
En tykkää kyllä yhtään. Ei millään pahalla mutta hyvällä omalla tunnolla en voi tuota hienoksi sanoa.
-
Gramolarian
- Greenskin92
- Viesti:
Hellou!
Kyllähän tuo vähän, hmm miten sen nyt sanoisi, omalaatuinen on, mutta suuntahan on ylöspäin, vai?Ja vielä olisi vähän offtopiccia koskien dippausta,en yksinkertaisesti vaan ymmärrä mistä olette keksineet sen että "kaikki dipatut figut näyttää samalta" ym. Katsokaapa vaikka minorithin perkeleen tyylikästä carnifekxiä, joka on Dipattu. Joten kyseenalaistasin tuon viruksen dippausta koskevan kommentin.Tottakai jokainen saa samanlaista jälkeä aikaiseksi, mutta et voi kieltäkään että ei dippaamalla olisi hienoja figujakin saatu aikaan Itse olen dippaukseen langennut, joten puolustan sitä tässä tapauksessa.
Kyllähän tuo vähän, hmm miten sen nyt sanoisi, omalaatuinen on, mutta suuntahan on ylöspäin, vai?Ja vielä olisi vähän offtopiccia koskien dippausta,en yksinkertaisesti vaan ymmärrä mistä olette keksineet sen että "kaikki dipatut figut näyttää samalta" ym. Katsokaapa vaikka minorithin perkeleen tyylikästä carnifekxiä, joka on Dipattu. Joten kyseenalaistasin tuon viruksen dippausta koskevan kommentin.Tottakai jokainen saa samanlaista jälkeä aikaiseksi, mutta et voi kieltäkään että ei dippaamalla olisi hienoja figujakin saatu aikaan Itse olen dippaukseen langennut, joten puolustan sitä tässä tapauksessa.
Selvä peli
Re: dipattu skarsnik
NÄTTI! ei siit mitää muutakaa keksi... 
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is a Bunny... or a cat?
(='.'=)
('.') ('.')
This is a Bunny... or a cat?
Re: dipattu skarsnik
Kannattiko nostaa koko homma, tommosen kommentin takia? Järki käteeen ihmiset! Ja kun kerta tässä oon jo sepostellut niin sama kommentoida figua. Muuten hyvä mutta basesta en tykkää jostain syystä!