Pathfindereille halusin yksinomaan camo-asustetta päälle, erottamaan ne vielä enemmän GW:n malleista. (http://uk.games-workshop.com/tau/gallery/9/#pathrail) Kommenttia haluaisin maalauksen lisäksi tietenkin väriteemasta.

Onhan se musta aika tumma väri, mutta eiköhän se piranhalle ihan hyvin sopisi. Mutta etkö aijo jatkaa tuota maastokuvioiden tekoa muihinkin joukkoihin? Minusta se on tässä teemassa ehkä parastaAissi kirjoitti:Nyt kun teema sai vähän kannatusta, voitteko ehdotella värejä Piranhaan, joka tulee olemaan luultavasti seuraava Tau-figu. Nähdään enemmän erilaisia mielipiteitä. Olisiko musta pääväri liian tumma, tai yleensäkin joukoissa? Kaikenlainen ehdottelu käy.
Tällä hetkellä maastokuvio on vain juuri pathfindereiden juttu. Nähtäväksi jää, sovellanko tuota myöhemmin Fire warrioreihin. KatsotaanXenon kirjoitti:Onhan se musta aika tumma väri, mutta eiköhän se piranhalle ihan hyvin sopisi. Mutta etkö aijo jatkaa tuota maastokuvioiden tekoa muihinkin joukkoihin? Minusta se on tässä teemassa ehkä parasta. Itsekkin ajattelin joskus maalata tauni uudelleen jonkinsorttisella metsäcamo teemalla, mutta ajatuksekis tuo taitaa jäädä. Ehkä sitten joskus tulevaisuudessa
.
Pathfinder-joukon johtajana vain tällä on punainen kypärä, muilla tulee olemaan musta.Sgt. Hartman kirjoitti:Hitonmoisen nätti. Mutta ah, ja voi kun piti kumminkin sitä räikeää punaista ahtaa sinne joukkoon.
Väriteemaltaan parhaimpia kaviokaloja, joita olen nähnyt.
Se, ettei pathfindereita erota, on niiden tarkoituskin.THE MASTER kirjoitti:Mä tykään ihan sikana... Siksi koska nuo ei ole sellasia ärsyttävän räikeitä TAU:ta mitä olen tottunut näkemään. + Viellä maalaat niin, että tuntuu siltä että tuo näytää aidolta juuri sellaselta miltä se näytäisi oikeassa elämässä.
Itse maalaan myös aidon tuntusesti ja voin sanoa että olet onnistunut erittäin hyvin. Pidä pääsi korkealla olet ansainnut sen.
Älä tee muille mustia kypäriä koska niitä on sillon vaikee erotaa...Tee muille likasen valkoset tyyliin Skull White sit se sellanen erillinen kohta joka on myös punasessa kypärässä jätät mustaksi. Hieman metallin väristä Dry Brusshia. Valkosen päälle laitat vedellä ohennettua Chesnuttia ja sen päälle vedellä ohennettua black inkkiä. ja uudestaan pikkusen Dry Brusshia.
Päinvastoin! Kritiikki on aina hyvästä. Ja kuten sanoin, kaikenlainen ehdottelu käy. Onhan armeija sentään juman iso projektiNäin minä sen tekisin. Älä käsitä tätä pahalla. Ei ole takotus loukata tai mitään. Tämä on vain ehdotus! =D