Isengardia ja dunlandia ois tässä listassa liitouduttu:
herot:
Saruman 170p
Dunlending Chieftain w/two handed weapon 55p
Uruk-hai shaman 50p
Lurtz 60p
warriorit:
13 uruk-hai warriors w/crossbow 133p
8 uruk-hai warrior w/shield 80p
10 wild man of dunland w/two handed weapon 60p
6 uruk-hai berserkers 65p
5 wild man of dunland 25p
yht: 698
kommenttiii
Isengard & Dunland
Isengard & Dunland
Viimeksi muokannut samppara, Ti 16.10.2007 16:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Isengard & Dunland
14 warg raiderii ei maksa 84 pistettä. Ja en ymmärrä miksi kaikki ovat alkaneet tehdä 700 pisteen listoja.
Hmm... Ihan hyvältä listalta näyttäisi. Liikkuvuutta: On Jousia: On Massaa: On ja Saruman: On.
Parannuksiakin voisi tehdä. Itse ottaisin shamaanin pois ja ottaisin tilalle vaikka 10 villimiestä, tai urukkeja. Ehkä myös Grima voisi olla OK, kun siellä on se Sarumankin. TAI nipistäisit jostain 5 pojoa pois shamaanin lisäksi niin ottaisit Shakun ratsastajia johtamaan. Niin, ja pikejä urkeille! Eipä tässä muuta...
EDIT: Hopsansaa! Banzgo kiinnitti huomioni pisteisiinkin.
1. Dunlending Chieftain w/two handed weapon 55p --> 45 pojoa mikäli meinaa samaa, kuin Wild Men Chieftrain
2. 13 uruk-hai warriors w/crossbow 133p --> 143 pojoa, 11 p. kappale
3. 6 uruk-hai berserkers 65p --> 90 pojoa 15 per nenäreikä (ihmisen)
4. 14 warg riders w/throwing spears 84p --> 196 pistettä!
Saa korjata, jos huti menee, näin olen itse statsit oppinut...
Parannuksiakin voisi tehdä. Itse ottaisin shamaanin pois ja ottaisin tilalle vaikka 10 villimiestä, tai urukkeja. Ehkä myös Grima voisi olla OK, kun siellä on se Sarumankin. TAI nipistäisit jostain 5 pojoa pois shamaanin lisäksi niin ottaisit Shakun ratsastajia johtamaan. Niin, ja pikejä urkeille! Eipä tässä muuta...
EDIT: Hopsansaa! Banzgo kiinnitti huomioni pisteisiinkin.
1. Dunlending Chieftain w/two handed weapon 55p --> 45 pojoa mikäli meinaa samaa, kuin Wild Men Chieftrain
2. 13 uruk-hai warriors w/crossbow 133p --> 143 pojoa, 11 p. kappale
3. 6 uruk-hai berserkers 65p --> 90 pojoa 15 per nenäreikä (ihmisen)
4. 14 warg riders w/throwing spears 84p --> 196 pistettä!
Saa korjata, jos huti menee, näin olen itse statsit oppinut...
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
- Lieutenant of Morgul
Nazgúl kirjoitti:
Ja korjaan: Dunlending Chieftain kahden käden aseen kera on 55pts. Meinaa eriä kuin Wild Man Chieftain. Vilkaiseppa vaikka LoMEa.
Kun joku kutsuu sinua hevoseksi, iske nenään. Toisella kerralla sano häntä ääliöksi. Mutta kolmannella kerralla voi olla aika ostaa satula.
Vilkaisisin jos olisi. MoMin perusteella nämä tarkistin.Lieutenant of Morgul kirjoitti:Nazgúl kirjoitti:
Ja korjaan: Dunlending Chieftain kahden käden aseen kera on 55pts. Meinaa eriä kuin Wild Man Chieftain. Vilkaiseppa vaikka LoMEa.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Muistaakseni massaraja on 50. Warg riderit on uudessa sääntökirjassa hirveän kalliita. Ota niistä ainakin neljä pois. Tai mielellään vaikka kaikki. Shamaani vaihtoon ja tilalle Urukkikapteeni kahden käden aseella. 2 normaalia Uruk Haita kilvillä lisää. Sitten listassa yhdistyy kova defence ja iskuvoima.
Löytyy.