Rizky kirjoitti:Antrax kirjoitti:Swarmeista sen verran, että 2 swarmia hävisi käpsien bolttiksen miehistölle engineer upilla (4 perus käpsää) chargattuaan niihin. 1 on hyvä häröilijä, joka pelottelee, 2 alkaa olemaan jo kallista (45p per SWARMI, joka sulaa)
Itse peluutan aina 20 blokkia kaartia... minä en vain näe miksi en maksaisi 3p per jannu siitä statti boostista.
Reformi bannerista en tiedä, yli arvostettu... mutta ainakin se banner of undying legion jonnekin, se on must.
Niin mutta 2swarmia saa jo flankin tai rearin ja 10poisoned attackia on jo aika kovaa, ja ainakin kun pelataan toisia Undeadeja vastaan kun on ws3 vs ws2.
Kaksi swarmia saa myös outnumberin sotakonetta vastaan, ja tosiaan kymmenen myrkyllistä hyökkäystä.
Hyvin heikosti saa noppaonni osua kohdalle, jos ei meinaa swarmeilla syödä sotakonetta kuin sotakonetta. Ja nykyisinhän kaikki swarmit sulavat, eli TK ei ainakaan hävinnyt mitään edikan vaihtuessa.
Tomb guardin kanssa moni varmaankin huutaa kirosanaa "M4 infantry, älä ota!". Minä taas en jättäisi ottamatta. Kova, luotettava jalkaväkiblokki toimii sinä alasimena, jota vasten TK saa murrettua viholliset vasarayksiköillään. Oikeastaan mikään TK:lla ei lyö niin kovaa, että ne voittaisivat ilman kunnon staattista resoa, paitsi joku pumpattu kärry-yksikkö kunkulla, ja silloin on oikeaa vihollsita vastaan monta munaa yhdessä sangen hauraassa korissa.
Scorpparit ovat kyllä yksiä penteleitä. Nehän pääsevät lähikseen, jos vain haluavat, ja siellä niitä vastaan ei oikein halua mennä millään.
Wompatti kirjoitti:
1. Sellainen 2-4 yksikköä, kokoluokkaa 3-5 riippuen siitä montako yksikköä peluutat. Nyrkkisääntönä 10-12 kärryllä ei voi mennä metsään.
Käytännössä tällöin tarvitaan tomb king armeijan johtoon, jottei arvokkaita special slotteja tarvitse tuhlata kärryihin. En kylläkään pidä tätä huonona ratkaisuna.
5 light horsemanin ryhmä saattaa olla hyödyllinen mutta itse peluuttaisin mieluummin 15 heavy horsemanin cavalry jyrää joka puskee läpi useimmista kohteista jotka eivät paljoa takaisin iske. Heavy horsemaneja ei kannata koskaan ottaa alle 15, lighteja ei koskaan yli 5. Molemmilla käyttönsä.
Tomb kingit eivät oikein saa hyödynnettyä Fast cavalryn parhaita puolia eli feigned flightia ja nopeutta (mokomat kun eivät saa marssia), ja muutama S3 nuolikin on useimmiten yhtä tyhjän kanssa. Silti light cavalry on usein melkoinen kiusankappale, jota ei voi jättää huomiotta, ja koska ne aiheuttavat fearia, niin osa vihollisista on silti hankaluuksissa niiden eliminoimiseksi. "Heavy" cavalry puolestaan ei ole niin raskasta, että sitä sopisi mitenkään verrata muiden armeijoiden raskaaseen ratsuväkeen. Lyömisteho ja kestävyys häviävät monen armeijan perusjalkaväelle. Silti mahdollisuus 24" chargeen on kovaa kamaa, ja edullinen hintalappu mahdollistaa sen, että näitä voi ottaa paljon. Kuten Wompatti sanoikin, pari rankkia ja outnumber huolehtivat usein siitä, mikä jää tappotehossa saavuttamatta. Ei kannata kumminkaan kokeilla mitään Ironbreakereita tai Swordmastereita edestäpäin, jos ei saa jotain tueksi.