miten voittaa hordes of chaoksella empiren
- bloodthirster123
miten voittaa hordes of chaoksella empiren
siis asiaan 2k peli ja mä otan kolme sorcerer of chaosta joilla on familiar 2 vaunut 12 chaos warriorii 12 daemonettee 1 lord of tzeenghts discin selässä
ja viis knightii joilla on mark of khorne
ja empirellä pelaava ottaa mun tietääkseni helblasterin 5 pistolierii 8 knighly orderii 10 svordsmenii 10 halberdierii ja karlfranzin?
ja viis knightii joilla on mark of khorne
ja empirellä pelaava ottaa mun tietääkseni helblasterin 5 pistolierii 8 knighly orderii 10 svordsmenii 10 halberdierii ja karlfranzin?
"We're da best. Think different do ya? Come and have a go then, ya runty littlr wimp!"
-Gasgrakh, goff nob
-Gasgrakh, goff nob
- Half-breed
Re: miten voittaa hordes of chaoksella empiren
Taitaa pojilla olla epätasaiset armeijat, sillä ensinnäkin kaamos ei noudata merkkisääntöjä ja Empirellä taitaa olla aivan liian pieni lista.
Nuo kun korjaatte/todistatte minun olevan väärässä, niin sitten tarkemmin neuvoja.
Nuo kun korjaatte/todistatte minun olevan väärässä, niin sitten tarkemmin neuvoja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- bloodthirster123
kyllä on ihan hyvät armeijat mut mä en laita hordes of chaoksen jäbille täysiä uppauksia eiks ookki loogista
"We're da best. Think different do ya? Come and have a go then, ya runty littlr wimp!"
-Gasgrakh, goff nob
-Gasgrakh, goff nob
öö... mielestäni edelleenkään ei.
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
- Lihamestari
No kai ne armeijat hyvät on, kun pelkästään tuo sinun Lordisi rullaa kätevästi vastustajan koko armeijan.bloodthirster123 kirjoitti:kyllä on ihan hyvät armeijat mut mä en laita hordes of chaoksen jäbille täysiä uppauksia eiks ookki loogista
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Eikös markkeja ja eri jumalien demoneja sekotella vaan jos kensulla on undivided markki? Jos siis olen oikeassa niin Tzeensh pomo, khornen ritarit ja daemonetet ovat laittomia yhdistettyinä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Hän on puhunut.
- bloodthirster123
Eikös markkeja ja eri jumalien demoneja sekotella vaan jos kensulla on undivided markki? Jos siis olen oikeassa niin Tzeensh pomo, khornen ritarit ja daemonetet ovat laittomia yhdistettyinä. Korjatkaa jos olen väärässä.
on se ihan laillista että ne on yhdistetty ja jos ei ois niin ei se meidän peliä haittaa =)
on se ihan laillista että ne on yhdistetty ja jos ei ois niin ei se meidän peliä haittaa =)
-Gasgrakh, goff nob
-Gasgrakh, goff nob
bloodthirster123 kirjoitti:Eikös markkeja ja eri jumalien demoneja sekotella vaan jos kensulla on undivided markki? Jos siis olen oikeassa niin Tzeensh pomo, khornen ritarit ja daemonetet ovat laittomia yhdistettyinä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ei tasan ole laillista. Sorcerer ei voi olla kenu, joten kenun on pakko olla tzeench lordi, jolloin et saa kornen nihtejä
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- Half-breed
Jos te ette sääntörikkomuksista välitä, niin miksi edes tulla sitten kyselemään taktiikoita peliin, jonka säännöt keksitte itse. Täällä annetaan neuvoja Warhammer Fantasy Battleen, ei Lassipalloon.bloodthirster123 kirjoitti:on se ihan laillista että ne on yhdistetty ja jos ei ois niin ei se meidän peliä haittaa
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.