Tau Empiren väriteema.
Tau Empiren väriteema.
Nytpä olis ensimmäinen firewarrior pohjamaaleissa ja väriteemaa olen pohdiskellut. Olen miettinyt lähinnä panssari red gorella ja vaatteet kommando khakilla yhdistelmää, joka omassa mielessä näyttäisi hyvältä. Tau:jen perusväriteemaa ei huvita käyttää, että figuista tulee sentään vähän oman näköisiä. Mielipiteitä, ehdotuksia?
Re: Tau Empiren väriteema.
Itse pitäisin tuonlaisesta Tau empire codexissa olevasta suo sotilas teemasta (tumman ruskea panssari, vaalea asu) joka ois maalattu heavy metallin tankkien tavoin (eli kulmikasta kamoa samalla värillä eri sävyin) mutta se on aika erinlainen kun mitä itse tuumailit joten et ehkä pidä mutta siinä minun mielipide.
Hän on puhunut.
Oishan tuommoinen melko hieno, mutta ei taida maalaustaidot riittää. Käsi kun tuppaa tärisemään niin helposta, ja tuosta maalauksestakin on ollut jo hieman taukoa. Pidän kyllä mielessä tämän. Jos vaikka stealth suitteihin kokeilisi jotain camoa, jos tuo käsi alkaa pysyä vakaana. Huomenna voisin red gore ja kommando khaki/codex grey lähtä kokeilemaan. Pittää kattoa kumpi sopii paremmin vaatteisiin. Entäs miten pohjamaalien laita? FaBa figuihini olen mustaa käyttänyt, mutta oisko valkonen tässä tapauksessa parempi, kun melko huonosti peittävillä maaleilla olen lähdössä maalaamaan.
Anna toki myös pathfindereille ja snipereille camo jon näitä on
Hän on puhunut.
Kuulostaa ihan kivalta, maalaa toki omalla teemalla. Valmis gw:n teema on toki ok, mutta on ne omat teemat niin paljon kivempiaEepoz kirjoitti:Nytpä olis ensimmäinen firewarrior pohjamaaleissa ja väriteemaa olen pohdiskellut. Olen miettinyt lähinnä panssari red gorella ja vaatteet kommando khakilla yhdistelmää, joka omassa mielessä näyttäisi hyvältä. Tau:jen perusväriteemaa ei huvita käyttää, että figuista tulee sentään vähän oman näköisiä. Mielipiteitä, ehdotuksia?
Itselläni on ollut tau teemoja monia.
ensimmäinen teema oli tämä tavallinen teema (scab red, vomit brown)
toinen teema oli Silver Pegasos niminen (blood red, mithir silver)
kolmas teema on Fio kayon (dark angels green, goblin green)
(eka väri suluissa on vaatteet ja toka väri on panssari)
Tuollaista väri skaalaa minulta löytyy.
ensimmäinen teema oli tämä tavallinen teema (scab red, vomit brown)
toinen teema oli Silver Pegasos niminen (blood red, mithir silver)
kolmas teema on Fio kayon (dark angels green, goblin green)
(eka väri suluissa on vaatteet ja toka väri on panssari)
Tuollaista väri skaalaa minulta löytyy.
Armeejani(40k): Taukit
Armeejan nimi: Or'es Kayon.
Armeejan nimi: Or'es Kayon.