"IW" 1500pts
- Walloittaja
- Viesti:
"IW" 1500pts
Uuden kirjan myötähän sitä joutui listaa päivittelemään. Aika samanlainenhan uusi kokoonpano vanhaan nähden on. Kaikki vaan kallistuivat. Vanhassa listassa siis Prinssi, 6 Oblia, 3 satasta, 2 predaa, bassu ja 6 sinko havoccia. Tässä uuden kirjan mukainen versio, jossa määrällisesti 1 marine ja 2 tankkia vähemmän ja vastaavasti yksi Prinssi enemmän.
HQ (310)
Demon Prince (155)
Wings, MoS, Lash of Submission
Demon Prince (155)
Elite (310)
5x Chosen (155)
2x Plasma gun
1x Lascannon
5x Chosen (155)
2x Plasma gun
1x Lascannon
Troops (295)
5x Noise Marines (150)
2x Sonic Blaster
1x Blastmaster
5x Noise Marines (145)
1x Sonic Blaster
1x Blastmaster
Heavy Support (585)
3x Obliterators (225)
3x Obliterators (225)
1x Chaos Predator (135)
T-L Lascannon, Heavy Bolters
Total: 1500
Semmosta. Listallahan on siis haettu puhtaasti tehoa, kuitenkaan rikkomatta "IW-teemaa" täysin (yadayada). Kommentit tervetulleita.
HQ (310)
Demon Prince (155)
Demon Prince (155)
Elite (310)
5x Chosen (155)
2x Plasma gun
1x Lascannon
5x Chosen (155)
2x Plasma gun
1x Lascannon
Troops (295)
5x Noise Marines (150)
2x Sonic Blaster
1x Blastmaster
5x Noise Marines (145)
1x Sonic Blaster
1x Blastmaster
Heavy Support (585)
3x Obliterators (225)
3x Obliterators (225)
1x Chaos Predator (135)
T-L Lascannon, Heavy Bolters
Total: 1500
Semmosta. Listallahan on siis haettu puhtaasti tehoa, kuitenkaan rikkomatta "IW-teemaa" täysin (yadayada). Kommentit tervetulleita.
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Re: "IW" 1500pts
Meeh, jos tuo on sama millä pelailit Sitä meidän kanaa vastaan niin kyllä se ryöpyttää varmasti.
Katsoo nyt kun pääset minua opettamaan pelaamaan niin näen sen paremmin.
Hyvältä vaikuttaa.
Katsoo nyt kun pääset minua opettamaan pelaamaan niin näen sen paremmin.
Hyvältä vaikuttaa.
"They are coming! I feel them scratching inside of my mind, scratching, screaming, running so many- so,so many voices. Theyre coming for us-flesh body and soul!"
Vai rikkomatta IW teemaa täysin? No jaa... Kyllän siinä ihan kivasti tehoja on. Kaikki ampuu kovaa ja paljon, hyvä lista!
What's going on here? Back from the grave and crap.
- Guardsniper
Noise marsut sopiikin tosi hyvin IW armeijaan
. Kaipa toi on ihan ok lista, en vaan puhuis enää mistään IW:stä kun armeijan core muodostuu slaanesh marsuista.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- Walloittaja
- Viesti:
Mjooh, onhan sitä muutama kommentti tullut sentään. Kenelläkään ei kuitenkaan ole esittää mitään parannettavaa?
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
- Walloittaja
- Viesti:
Eikö kenelläkään tosiaan ole esittää mitään parannusehdotuksia? Itse mietin lähinnä Predatorin hyödyllisyyttä; ainoana ajoneuvona se saattapi kohdata loppunsa liiankin nopeasti keskitettyyn A-T -tuleen. Toisaalta, onpahan nekin lasarit pois Obleista. Mutta Predatorin ja kolmen Sonic Blasterin hinnalla saisi toisaalta jo kaksi Oblista lisää. Sitten tulee taas se fakta eteen, että turnauksissa alkaa yhä suuremmassa määrin olla "kahden saman choiccin" -valinnan rajoitus. Toisaalta samat kompit potkivat jo kahta Prinssiä; toisen voi aina tietenkin vaihtaa vastaavaan Sorsaan tarvittaessa. Mutta, mutta, kenelläkään mitään sanottavaa Predatoria puolesta tai vastaan? Toki kaikki muutkin kommentit ovat erittäin tervetulleita.
Mitenkäs ajattelit noilla lasheilla kikkailla, tuoda vihut lähemmäksi demoneja? Ajaa pois objectivelta? Warptime olisi kanssa kova, lähäriin kun mennään demoneilla.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
- Walloittaja
- Viesti:
Tuoda pois coverista/pistää coveriin? Tai sumputtaa muuten vaan Plasma cannonien uhreiksi aukealle.camoflame kirjoitti:Mitenkäs ajattelit noilla lasheilla kikkailla, tuoda vihut lähemmäksi demoneja?