"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BrickArms

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
fho
Viesti:

BrickArms

Viesti Kirjoittaja fho »

Ehkä joku muukin huomasi NYT liitteestä mielenkiintoisen valmistajan sivut:
http://www.brickarms.com/

Nyt undead armeijani sai kunnon aseistusta! :)
Gravity is a myth, the Earth sucks too
Uzi-99
Viesti:

Re: BrickArms

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Tuollaisia kun olisi ollut silloin kun olin kersa... :'( Toisaalta, silloin ei olisi ollut varaa niihin. ;)

Vaikuttavilta näyttävät... Missasin itse NYTin, oliko siinä laajemminkin juttua LEGOista?
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

Uzi-99 kirjoitti:Vaikuttavilta näyttävät... Missasin itse NYTin, oliko siinä laajemminkin juttua LEGOista?
Ei oikeastaan. Kirjoituksessa lähinnä kerrottiin tekijästä ja yhtiön valikoimasta. Legoista itsestään ei mitään laajempaa infoa ollut.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

http://www.brickarms.com/Toys/minifigs/ ... lonel.aspx

Ach... Herr Jones... Ve meet at last...

Omalla tavallaan hyvin, hyvin häiriintyneitä. Sopivat kieroonkasvaneille aikuisille.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

silveri kirjoitti:Omalla tavallaan hyvin, hyvin häiriintyneitä. Sopivat kieroonkasvaneille aikuisille.
Pistin Bondin ja hälle pari settiä aseita tilaukseen viikonloppuna. Postikuluja tuli 5 taalaa. Mailin mukaan paketti lähti eilen illalla tulemaan, joten ainakin tähän asti ihan jees kokemus palvelusta. Sakut eivät jostain syystä iskeneet vaikka niitä tinaukkoina onkin lukuisia. Ehkä juuri tuo mainitsemasi häiriintyneen näköisiä legoina :)
Viimeksi muokannut fho, Ti 23.10.2007 17:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Messinar

Viesti Kirjoittaja Messinar »

Tuli itsekkin luettua tuo juttu. En usko, että toiminta laajenee mitenkään massiiviseksi. Koko touhu on tosiaan hieman kiemuraan kasvaneiden aikuisten leikkiä.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Messinar kirjoitti:Koko touhu on tosiaan hieman kiemuraan kasvaneiden aikuisten leikkiä.
Mielenkiintoinen toteamus tällä foorumilla esitettynä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Messinar

Re:

Viesti Kirjoittaja Messinar »

[quote="Dolmot"][quote="Messinar"]Koko touhu on tosiaan hieman kiemuraan kasvaneiden aikuisten leikkiä.[/quote]
Mielenkiintoinen toteamus tällä foorumilla esitettynä.[/quote]

Keskimääräistä kieroon kasvanempaa sorttia. No, elämähän koostuu syömisestä, nukkumisesta ja leikkkimisestä ;)
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

hieman raskaampaa kalustoa. Tankkeja yms. http://www.brickmania.com/kits.html
Modern cars - they all look like electric shavers.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Sääli vain, että toiminta loppui 4 vuotta sitten. Olisi voinut edes pitää tuon CD-romin myynnissä...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Hyvä muuten että sentään joku tekee natsifiguja, saa Herr Jonesille aidot vastustajat kun ensi vuonna tulee viralliset Indiana Jones Lego-setit markkinoille... Legolla kun ymmärrettävästi tuntuu olevan lievää suurempaa haluttomuutta valmistaa kolmannen valtakunnan tunnuksia kantavia osasia. =)

Kenties hiukan paremmin Warhammeria sivuten, Castle-teemassa ollaan julkaisemassa kääpiöitä, örkkejä ja peikkoja! Kannattaa selata (browse) http://www.brickset.com/-sivustolta vuoden 2008 ennakoituja uutuuksia.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

fho kirjoitti:Pistin Bondin ja hälle pari settiä aseita tilaukseen viikonloppuna. Postikuluja tuli 5 taalaa. Mailin mukaan paketti lähti eilen illalla tulemaan, joten ainakin tähän asti ihan jees kokemus palvelusta.
Tavara tuli tänään suoraan kotiin, eli toimitus noin viikossa. Ilmeisesti arvo oli niin pieni että siitä ei mennyt alvia eikä tullia. Bonuksena mukana tuli pari ylimääräistä asetta. Suosittelen Brickarmsia. :)
Jester

Viesti Kirjoittaja Jester »

Noniin tästä ei sitten saa kertoa pikkuveikalle , hän on nimittäin hulluna leekoihin...
itse en nuita palikoita liiemmin kokoa.
Ovat näköjään lähinnä kymmenen vuotiaille ja muoremmille ja sitten näille Kiemuraan kasvaneille aikuislapsille joilla ei taida olla muuta tekemistä.:)

H
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
OMGZone
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”