Aloittamassa armeijan keräystä ja kysymyksiä on edelleen:
1.Mitä ensimmäiseksi? (olen aivan pihalla )
2.Uudistuvatko säännöt kohta?
3.Onko Confrontationissa ns. "Codexeja" eri armeijoille?
Acheronin Elävät Kuolleet
Acheronin Elävät Kuolleet
Khorne Flakes! - Healthy breakfast for every Chosen!
Re: Acheronin Elävät Kuolleet
1. Jos pelata meinaat niin sääntökirja on kiva. Suosittelen ihan perus kovakantista Conf. 3ed sääntistä, paitsi jos löydät jonkun joka ostaisi sinulta boksin Sentineleitä sekä Predator Of Bloodeja jotka tulevat Intiation-setin mukana. Tuon setin mukana kun tulee myös sääntökirja, ja jos saat figut myytyä edes jonkinlaisella hinnalla niin kauppa kannattaa. Harva tosin noita ostaa.
Toisekseen armeijaan figuja. Valitse joukko sellaisia figuja joista tykkäät ja kysy täältä onko järkevää. Lähes kaikki figut ovat käyttökelpoisia, mutta osa kalliimmista charruista ovat vältettävän arvoisia alkuun.
2. Ovat uudistuneet ja peli muuttunut yksikköpohjaiseksi yksinkertaiseksi ja nopeaksi peliksi, jossa figut korvataan esimaalatuilla kumi-ukoilla. Ei silti estä sua pelaamasta kolmosedikkaa, mitä suurin osa nykyisistäkin pelaajista vielä tukee. Eli jos ostat kolmosedikan sääntökirjan, niin et mene metsään ja pelikavereita pitäisi riittää.
3. Ei ole, figujen säännöt tulevat korttien mukana ja kortit figujen mukana. Rackham-storen sivuilta näet jokaisen figun mukana tulevan kortin sähköisessä muodossa, niin jotain hajua saat joukoista selailemalla.
Toisekseen armeijaan figuja. Valitse joukko sellaisia figuja joista tykkäät ja kysy täältä onko järkevää. Lähes kaikki figut ovat käyttökelpoisia, mutta osa kalliimmista charruista ovat vältettävän arvoisia alkuun.
2. Ovat uudistuneet ja peli muuttunut yksikköpohjaiseksi yksinkertaiseksi ja nopeaksi peliksi, jossa figut korvataan esimaalatuilla kumi-ukoilla. Ei silti estä sua pelaamasta kolmosedikkaa, mitä suurin osa nykyisistäkin pelaajista vielä tukee. Eli jos ostat kolmosedikan sääntökirjan, niin et mene metsään ja pelikavereita pitäisi riittää.
3. Ei ole, figujen säännöt tulevat korttien mukana ja kortit figujen mukana. Rackham-storen sivuilta näet jokaisen figun mukana tulevan kortin sähköisessä muodossa, niin jotain hajua saat joukoista selailemalla.
en tunne kipua
Figuiksi ajattelin ostaa aluksi vaan jotain kaunista...
eläviltä kuolleilta ja maalailla sen tai ne, sitten myöhemmin sääntökirja ja armeijan keräys.
Nappien hankkiminen ulkonäön mukaan on hyvä lähtökohta. Kun niitä on kasaantunut tarpeeksi, voisi miettiä onko niistä armeijaksi (noin 300-400 AP:n edestä). Pelaa muutama peli tämän jälkeen ja mieti sitten mikä toimii ja mikä ei ja tee jatkohankinnat tämän mukaan.
Acheronilla voi tehdä monentyyppisiä armeijoita ja "harkittujen" yksikköjen hankinta kannattaa tehdä, kun oma pelityyli sovellettuna armeijan yleiseen toimintamekanismiin on edes jollain tapaa selvillä.
Acheronilla voi tehdä monentyyppisiä armeijoita ja "harkittujen" yksikköjen hankinta kannattaa tehdä, kun oma pelityyli sovellettuna armeijan yleiseen toimintamekanismiin on edes jollain tapaa selvillä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Kiitos vaan vastauksista. Kävin juuri tänään pelimestassa, ei figuja ollut... Pitää tilata Sotataidosta.