Necronit ja ihmiset.
Necronit ja ihmiset.
Niin miten ihmiset liittyvät necroneihin tai toisinpäin?
-
Puolijohdediodi
- Henri Ketonen
-
Örkkimörkki
Lisää Necroneista, Necrontyristä ja C'Taneista tässä threadissa.
Onko siis ihmisillä Necroneihin yhteyksiä? Tuskin. Ei ainakaan muuten kuin sen verran, että Necrot käyvät tappamassa ihmisiä ja toisin päin. C'Taneilla taitaa tosin olla sormensa pelissä muuten kuin vain hyökkäysten masinoijina. Varsinkin Deceiver sotkee ihmisten poliittisia kuvioita minkä jaksaa. Yhdessä Necron Codexin tarinassa lähetetään nimittäin Callidus assasin tappamaan yhtä Kuvernööriä ja paljastuu, että tämä kuvernööri onkin Deceiver... Lisäksi erilaisia ennustuksia, hullujen profeettojen puheita ja Eldar kirjoituksista käännettyä tietoa.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Ehehehehehehehehehehehehe... Jos nyt vain kertoisit sivut joilla olisi asiaa ihmisistä ja necroneista. (olen saanut jostain käsityksen että necronit olivat tavallaan vaipuneet jossakin vaiheessa ns uneen ja ihmiset sitten kiltisti tulivat herättämään nämä).Pikku kirjoitti:No kannattaa lueskella ainakin sivut 2, 4, 24-26... noi selvittää ainakin osaa asiasta... taino ainakin sen että ihmiset ei luonu necroneita
-
bonesripper
Juu informaatiota siinä jaellaan, mutta hieman kitsaasti. Necroneita ja ihmisiä koskevasta jutusta sain jonkinlaista kuvaa, että tämä machine god henkilö olisi c'tan joka muokkaisi näistä tekniikka papeista pariaheja tai jotain. (tarina jossa "hullua" tekniikka pappia kuulustellaan jossain eristysosiossa).
Äh en minä osaa selittää lukekaa kirja huolella ja tarkkaan, lainatkaa vaikka kaverilta, niin minäkin tein.
Äh en minä osaa selittää lukekaa kirja huolella ja tarkkaan, lainatkaa vaikka kaverilta, niin minäkin tein.