"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Shadet vai harpyt

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
yoman

Shadet vai harpyt

Viesti Kirjoittaja yoman »

Eli kummat on parempia sotakoneiden tuhoojia shadet vai harpyt? ja onko muutenki jompikumpi enemmän pisteidensä väärti? kertokaas :P
zer0
Viesti:

Re: Shadet vai harpyt

Viesti Kirjoittaja zer0 »

Harpiesit lentävät, mutta toisaalta shadet ovat scoutteja joten siitä ei kummallekkaan plussaa. Shadet ampuvat, kun taas harpiesit eivät. Shadet omaavat paremman ws:n, johon harpiesit vastaavat takaisin kahdella attackillaan. Molemmista yksiköistä on hyötyä senkin jälkeen, kun sotakoneet on tuhottu.

Joten minä tässä hetken aikaa pohdittuani vastaisin, että kumpia kannattaa ottaa riippuu vastustajasta ja siitä kumpia tykkää peluutta/ kumpia osaa hyödyntää paremmin. Jos joku minua viisaampi osaa vielä vastata tähän scoutit vs. lentäjät asetelmaan niin siitä vaan.
Viimeksi muokannut zer0, Pe 19.10.2007 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Periaatteessahan lentävät se parempi siinä on, koska yleensä maasto ei lentäjiin sotakoneiden haussa vaikuta yhtä paljon kuin scouteilla. Ja kyllä sanoisin muutenkin että harpyt ovat luultavasti kannattavampia kuin shadet
Kalis

Viesti Kirjoittaja Kalis »

Harpyt ovat yleishyödyllisempiä, mutta jos vastustajalta löytyy paljon sotakoneita tai huono T ampujia, ottaisin silloin shadet.
Aika makuaisia tosin...
Praise Helix!
zer0
Viesti:

Eivätkös ne molemmat ole ihan hintansa väärtejä, jos osaa ottaa oikean määrän. Esimerkiksi yli 7 shadea on jo aivan turha yksikkö, koska niin isoa yksikköä et saa piilotettua millään.

Siitä en sitten tiedä minkä kokoisena yksikkönä harpiesit toimivat parhaiten, itse kun en kyseisiä petoja omista. Mutta voisin kuvitella, että nekin toimivat parhaiten aika pienenä yksikkönä, jota voi helposti liikutella ja, jonka voi hädän hetkellä uhrata ilman sen suurempia pistemenetyksiä. Mutta osaisiko joku vastata siihen, että miksi harpieseja käytetään niin vähän, kun täällä sotussa olen nähnyt tasan yhden armeijalistan jossa on ollut harpieseja!
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Rizky

zer0 kirjoitti:Eivätkös ne molemmat ole ihan hintansa väärtejä, jos osaa ottaa oikean määrän. Esimerkiksi yli 7 shadea on jo aivan turha yksikkö, koska niin isoa yksikköä et saa piilotettua millään.

Siitä en sitten tiedä minkä kokoisena yksikkönä harpiesit toimivat parhaiten, itse kun en kyseisiä petoja omista. Mutta voisin kuvitella, että nekin toimivat parhaiten aika pienenä yksikkönä, jota voi helposti liikutella ja, jonka voi hädän hetkellä uhrata ilman sen suurempia pistemenetyksiä. Mutta osaisiko joku vastata siihen, että miksi harpieseja käytetään niin vähän, kun täällä sotussa olen nähnyt tasan yhden armeijalistan jossa on ollut harpieseja!
Niin en tiedä itsekkään. Syy siihen miksi en itse niitä käytä on se että ne maksavat aika paljon
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Hinta lienee aikas yleinen syy käyttämättömyyteen.
Nothing to see here move along noob.
zer0
Viesti:

Rizky kirjoitti:
zer0 kirjoitti:Eivätkös ne molemmat ole ihan hintansa väärtejä, jos osaa ottaa oikean määrän. Esimerkiksi yli 7 shadea on jo aivan turha yksikkö, koska niin isoa yksikköä et saa piilotettua millään.

Niin en tiedä itsekkään. Syy siihen miksi en itse niitä käytä on se että ne maksavat aika paljon
Bagemono kirjoitti:Hinta lienee aikas yleinen syy käyttämättömyyteen.
Jos olen nyt oikein ymmärtänyt, tarkoitatte figujen hintaa rahallisesti. Se kyllä selvittäisikin asian täydellisesti. Lisäksi IMO figutkin ovat aika karseita.
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Oui meikäläinen ainakin puhui rahasta
Nothing to see here move along noob.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Harpyillä olen käyttänyt (Kyllä käytän niitä, mutta en niitä oikeita figuja, sillä ne figut on karseita.) tuollaisissa viiden yksiköissä. Ovat halpoja ja silti pystyvät pärjäämään A2 takia yleensä kaikenlaisille sotakoneiden miehistöille ja ovatpa Harpyni kerran pudottaneet Ravunkin (Ok se oli yhdes woundis, kun Harpyt tappo sen.) Kuitenkin olen itse havainnut, että Pegasusnoble tekee kaiken sen mitä Harpyt osaa paremmin ja varmemmin (Varmaan syy siihen miksi ihmiset ei Harpyjä käytä.) ja kun Delffeillä on tappelua specialsloteista, niin on parikin kertaa tullut ajateltua Harpyjen heivaamista, mutta en ole niitä vielä heivannut. Kaksi lentävää uhkaa on kuitenkin kivempi kuin yksi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Rizky

Half-breed kirjoitti:Harpyillä olen käyttänyt (Kyllä käytän niitä, mutta en niitä oikeita figuja, sillä ne figut on karseita.) tuollaisissa viiden yksiköissä. Ovat halpoja ja silti pystyvät pärjäämään A2 takia yleensä kaikenlaisille sotakoneiden miehistöille ja ovatpa Harpyni kerran pudottaneet Ravunkin (Ok se oli yhdes woundis, kun Harpyt tappo sen.) Kuitenkin olen itse havainnut, että Pegasusnoble tekee kaiken sen mitä Harpyt osaa paremmin ja varmemmin (Varmaan syy siihen miksi ihmiset ei Harpyjä käytä.) ja kun Delffeillä on tappelua specialsloteista, niin on parikin kertaa tullut ajateltua Harpyjen heivaamista, mutta en ole niitä vielä heivannut. Kaksi lentävää uhkaa on kuitenkin kivempi kuin yksi.
Mitäs figuja harpyina sitten käytät?
Ja kyllä myös minä puhuin hinnasta rahassa
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Rizky kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:Harpyillä olen käyttänyt (Kyllä käytän niitä, mutta en niitä oikeita figuja, sillä ne figut on karseita.)
Mitäs figuja harpyina sitten käytät?
Ei hän käytä mitään, proxyttää.

Mites muuten on kun noilla demoneilla on furit. Onko nekin sitten karseita vai miksei niitä käytetä? Joo, eihän ne näytä naisilta ilman konvia (joka voi olla aika hankalaa), mutta senhän voi korjata armeijan fluffilla.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”