"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DBB baari ja jengi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Xenon
Peliporukkavalvoja

DBB baari ja jengi

Viesti Kirjoittaja Xenon »

On tassa tullu jo jonkin aikaa vakerreltya tammosta DBB baaria Rulliksen ja JakeZukun kanssa ja nyt se on vihdoin valmis. Ainakin suunnilleen. ;) Jotain pikku detailia vois viela vakertaa, mutta kylla talla pelaamaan jo varmaankin pystyy :D.

Nyt kun tuo uusi DBB 3.0 julkaistiin niin paatettiin jengin kanssa rakentaa ihan ihka oikea baari kaikilla herkuilla. Eli parvekkeet, jukeboxit ja liikuteltavat poydat loytyy. :P Baarihan on siis rakennettu paaosin pahvista ja balsapuusta. Itse olen kokonaisuuteen varsin tyytyvainen. Ensimmainen 3.0 pelikin tuli pelattua ja hauskaa oli :D Edistysta peliin on tullut huomattavasti sitten viimelaitoksen. Kaikki vaan kokeilemaan pelia! =)

Mutta pidemmitta puheita itse baarin kimppuun.

Hieman yleiskuvaa baarista
Kuva

Kuva

Kuva

Parveke
Kuva

Takka/uuni
Kuva

Baaritiski
Kuva

Ja sitten viela jukeboxi
Kuva

Sitten viela muutama kuva omasta DBB jengistani, tarkoitus ei ollut maalata mitaan showcasea vaan naa on jotai vanhoja nappeja joita on hieman paranneltu, konvailut ja tehty uudet baset!

Perhepotretti
Kuva

Bugman
Kuva

Joku g:lla alkava, en muista nyt nimea ja jengilomake jai kaverin luo. Vetaa viinaa.
Kuva

Ja sitten viela gorgoth joka ylpeana kanniskelee loytamaansa kaljatynnyria
Kuva

Kaikenlainen palaute on tervetullutta! :)

BTW('a':t ja 'o':t puuttuvat firefoxin akkinaisen bugituksen takia, jos joku voi auttaa ongelmassa niin olen enemman kuin iloinen..)
Ax

Re: DBB baari ja jengi

Viesti Kirjoittaja Ax »

Ihan hyvä työ, varsinkin saluuna, Mutta koska noilla ukoilla ei kuitenkaan pelata ni ne vois liimata jaloista kiinni tohon saluunaan. Ettei olis enää häiritseviä alustoja.
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.

Jakezuku
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Ax kirjoitti:Ihan hyvä työ, varsinkin saluuna, Mutta koska noilla ukoilla ei kuitenkaan pelata ni ne vois liimata jaloista kiinni tohon saluunaan. Ettei olis enää häiritseviä alustoja.
Ööh miksei niillä pelattaisi?
Oma-aloitteisuutta.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Ax kirjoitti:...
*Linkki* You'll get the picture ;)
What's going on here? Back from the grave and crap.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Xenon kirjoitti:BTW('a':t ja 'o':t puuttuvat firefoxin akkinaisen bugituksen takia, jos joku voi auttaa ongelmassa niin olen enemman kuin iloinen..)
Kokeile tyhjentää Cache. Se auttaa joskus mitä merkillisimpiin Firefoxiin liittyviin ongelmiin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Aika nättiä jälkeä. Itse tosin kaipaisin tuonne lojumaan baaritiskin taakse muutamaa pulloa tai tuoppia yksityiskohdiksi.

Loistavan pelin olette pojat muuten kehitelleet! Tuota täytyy joskus kokeilla itsekin.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Drakken kirjoitti:Aika nättiä jälkeä. Itse tosin kaipaisin tuonne lojumaan baaritiskin taakse muutamaa pulloa tai tuoppia yksityiskohdiksi.

Loistavan pelin olette pojat muuten kehitelleet! Tuota täytyy joskus kokeilla itsekin.
Joo pulloja ja semmoista meinasin tehdäkkin, mutta saa nähdä jaksaako sitä. :).

Ja huomautan että tuo peli ei siis ole meidän tekemä, ihan vain ettei synny väärinkäsityksiä. Me vain rakennettin tämä baari että voidaan pelata sitä kunnolla :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”