40k peliseuraa

Jyväskylän peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

teepapu

40k peliseuraa

Viesti Kirjoittaja teepapu »

Pelaisiko joku harjoitusluontoista 40k peliä, Minulla on 1000 pojoa kaaos marinaadeja.
Accept that Tzeench has a place for all of us in his grand scheme, and be happy in the part you have to play.
Azured

Re: 40k peliseuraa

Viesti Kirjoittaja Azured »

Minulta löytyisi Taulle helposti 1000 pisteen lista. Kyllä harjoitus aina kelpaa. Oletan, että kun kysyt "harjoitusluontoista 40k peliä", sinulla ei ole kovin paljoa pelikokemusta? Ei haittaa, kaikkihan ovat joskus aloittaneet. Pelipaikaksi sopii ainakin Fantsu, aika on neuvoteltavissa.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
teepapu

Viesti Kirjoittaja teepapu »

Kokemusta löytyy muutaman pelin verran, edellisestä pelistä aikaa reilut 2 vuotta....
Accept that Tzeench has a place for all of us in his grand scheme, and be happy in the part you have to play.
Commander Tycho

Viesti Kirjoittaja Commander Tycho »

Minultakin löytyy kaaos ja lojaali marsuja 1000 pisteeseen asti.
Jeejee...
piude

Viesti Kirjoittaja piude »

Joo voisin kanssa katsoa harjoitus mielistä pelaamista teidän kanssa jonain päivänä jos vain teille sopii.

Kerään Space Marine:ita
"A good commander does not need to take risk - he merely waits to do so."
Tactica Imperium
juhnai

Viesti Kirjoittaja juhnai »

mä voisin pelata harjoitus luontoisia pelejä fantsus mut en varmaan tällä viikolla oon pelannu muuutemia pelejä veljen kanssa oon 12, eli aika nuori jos sillä on väliä kerään ite space marui
ps: armeija noin 1500pojoo jos otan lantikan
if it's green kill it
juhnai

Viesti Kirjoittaja juhnai »

vois joku keskiviikko ennen maalaus iltaa ottaa sellasia noin1000pojoo kahinoita
if it's green kill it
Fake

Viesti Kirjoittaja Fake »

.
Viimeksi muokannut Fake, Ke 22.12.2010 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Captain Lucius

Viesti Kirjoittaja Captain Lucius »

Olisiko jollakulla kiinnostusta ottaa matsia meikäläisen Kaartia vastaan nyt tällä tai ensi viikolla? Olen uusi kaupungissa, joten tässä opintojen alkamista odotellessa olisi hyvää aikaa käydä pikku-ukkoilemassa. Pelin koko voisi olla mielellään 1500 tai 2000 pistettä.

Kiinnostusta voi ilmaista YV:llä tai sähköpostilla.
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Sain käsityksen että sinäkin olet aloittamassa yliopistossa.
Itse päädyin vaihtamaan yliopistoa Jyväskylään ja aloitan itsekin opintoja ja olisi ihan kiva pistää yhteen kaarti vs kaarti matsi. Itse kylläkin tulen paikalle vasta 31.8. mutta jos silloin olet yhä kiinnostunut niin voisin ihan hyvin pelailla sinua vastaan. Itse kylläkin viihdyn enemmän 500 ja 1000pts peleissä.
Captain Lucius

Re:

Viesti Kirjoittaja Captain Lucius »

Z7-852 kirjoitti:Sain käsityksen että sinäkin olet aloittamassa yliopistossa.
Itse päädyin vaihtamaan yliopistoa Jyväskylään ja aloitan itsekin opintoja ja olisi ihan kiva pistää yhteen kaarti vs kaarti matsi. Itse kylläkin tulen paikalle vasta 31.8. mutta jos silloin olet yhä kiinnostunut niin voisin ihan hyvin pelailla sinua vastaan. Itse kylläkin viihdyn enemmän 500 ja 1000pts peleissä.
Yliopistoon olen menossa, juu. Itse en noita pienempiä pelejä ole koskaan pelaillut, joten niihinkin voisi varmaan jossakin vaiheessa tutustua. Ja toista Kaartia en myöskään ole aikaisemmin onnistunut saamaan vastaani. Otetaan vain matsia, kunhan nyt ensin ilmaannut näille nurkille. :P

Runedit\\ Nyt tulee sitten virallinen käsksy pitää hyvää huolta meidän tytöistä ja pojista, jotka tulee Joensuusta Jykylään päin syksyn muuttovirran mukana. :) Joensuulaiset kantsii ottaa mukaan juttuihin. Muuten tulen ja syön teidät kaikki täältä joen Suusta päin.
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
3MP3R0R

Viesti Kirjoittaja 3MP3R0R »

ois kiva pitää harjotus matsi onks kukaa pertunmaalla tai mikkelissä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jyväskylä”