mahtipontiset muovi valtakunnat kamppanja
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: mahtipontiset muovi valtakunnat kamppanja
kun tuli tikku mainitsi tuolla jotain keilaamisesta ja sellaisesta niin oletko tulossa ensi viikon torstaina paikalle?
Autarchin keppi laukeaa.
-
tuli tikku
en ainakaan nyt torstaina, tiedä sitten tulevistakaan...
ilmoittelepa asiasta myöhemmin niin voimme päättää mitä teemme kampanjan kanssa
Autarchin keppi laukeaa.
-
Noppa Jumala
Minun mielestäni voitaisiin jatkaa mighty empires kamapanijaa, ja pelata se nyt ensin loppuun saakka, vai?
Joo mutta kaikkien on oltava paikalla.
-
tuli tikku
mä pääsen ainakin, onko mitenkään hahdollista että helffit olisivat vetäytyneet kartalta ja antaneet samalla paikkansa lisko ihmisille? (eli mie vaihtaisin armeijjaa..)
No sun valtakuntas on niin säälittävän pieni et mun puolest se käy ihan hyvin. Et sitten kyllä parin viikon päästä saa vaihtaa takaisin high elffeihin kun ne uusitaan. Muittenkin pitää kyllä sanoa mielipiteensä. Iste olen vähän kyllästynyt läiskimään haltioita korville...
-
Noppa Jumala
minulle käy se ihan hyvin että pääsen tappamaan lizardmenejä
-
tuli tikku
Noppa Jumala kirjoitti:minulle käy se ihan hyvin että pääsen tappamaan lizardmenejä
toi näyttää niin hemmetin rohkaisevalta!!!!!Eglardion kirjoitti:No sun valtakuntas on niin säälittävän pieni et mun puolest se käy ihan hyvin. Et sitten kyllä parin viikon päästä saa vaihtaa takaisin high elffeihin kun ne uusitaan. Muittenkin pitää kyllä sanoa mielipiteensä. Iste olen vähän kyllästynyt läiskimään haltioita korville...
eli mie ala nyt väli aikaisesti pelaamaan lissuilla...
eli kamppania taitaa jatkua ensi kerralla. vai?
-
Noppa Jumala
Joo kyllä se jatkuu kun näyttää siltä että kaikki pääsevät tulemaan silloin…
-
tuli tikku
hei, otetaanko koskaan border patrolia 500pts?
-
Noppa Jumala
Minun mielestäni ei ole ideaa ottaa border patrollia sillä silloin on kullan käyttö vähän ylivoimaista ja muutenkin pelataan vain niitä 1500pts pelejä vai mitä mieltä muut ovat?
-
tuli tikku
sovitaan ettei saisi siinä matsissa käyttää lisä pisteitä. (ei myöskään suurin armeijja etua) sopiiko kenellekkään?
-
Noppa Jumala
Ei kumminkaan meinaan silloin kaivosten hyöty katoaa mutta voidaanhan me ottaa siinä sivussa vaikka lisäksi border patrol peli jos on aikaa vai mitä mieltä ovat RNA ja Eglardion?
-
tuli tikku
sellainen kierros jolloin kaikki tekee normaalit armeijjat ja kaikki mutta se kumpi voittaa ton border patrolin
äsh, mä selitän ton tollee..
esim mä haasta RNA.n, niin ensin me otettais toi border patrol ja se kumpi voitaa lasketaan että olisi valinnut scout valinnan tohon ihme hommaan ja sitten saisi viellä valita sen normaali homman.
eli kukaan ei voi valita silloin scouttia normaalina vaihto ehtona vaan kaikki valitsee normaalisti minkä tahansa muun vaihto ehdon. nyt eglardionillakin olisi mahdollisuus saada scoutti
älysikö kukaan mitään?
äsh, mä selitän ton tollee..
esim mä haasta RNA.n, niin ensin me otettais toi border patrol ja se kumpi voitaa lasketaan että olisi valinnut scout valinnan tohon ihme hommaan ja sitten saisi viellä valita sen normaali homman.
eli kukaan ei voi valita silloin scouttia normaalina vaihto ehtona vaan kaikki valitsee normaalisti minkä tahansa muun vaihto ehdon. nyt eglardionillakin olisi mahdollisuus saada scoutti
älysikö kukaan mitään?
Onks sun lisko armeija liian pieni 1500 pisteeseen? Mun mielestä ei kannata pelata border patrollia. Ensinnäkin siinä kestää melkeen yhtä kauan kuin normaalissa pelissä, ei siis ehdittäisi pelaamaan sitä toista peliä, ja toiseksi kaikki eivät tiedä sääntöjä (vain yksi rare/special choice ja niin edespäin). Idea siitä että esim. seuraava peli vaikuttaisi seuraavaan on hyvä. Voidaanhan me sopia esimerkiksi että poistetaan scoutit event listasta ja sääntö että suurin valtakunta saa 100 pistettä enemmän. Minä en ainakaan tunnu tarvivan niitä 100 ekstra pistettä (prööh prööh). Scoutit voisi vaikka vaihtaa siihen että vastustajan armeija joutuu aloittamaan deploymentin ja itse saa aloittaa pelin. Voidaan myös sopia että scoutit saa automaattisesti se pelaaja joka voittaa parhaiten aikaisemmalla kierroksella. Eli nyt seuraavassa pelissä kellään ei olisi scoutteja.
Niin en muuten kannata border patrol ideaa. Se ei yleensä toimi. Voimme sen sijaan heittää joka pelille noppaa ja katso minkälainen scenario tulee. Wanhassa sääntökirjassa on 5 eri scenaariota ja uudessa taitaa olla 3.
Niin en muuten kannata border patrol ideaa. Se ei yleensä toimi. Voimme sen sijaan heittää joka pelille noppaa ja katso minkälainen scenario tulee. Wanhassa sääntökirjassa on 5 eri scenaariota ja uudessa taitaa olla 3.
-
tuli tikku
öö.. pikku juttu... mulla ei oo viellä niitä figuja yhtään mutta noppa jumala sanoi että voi auttaa asiassa sen verran että ukot veisivät oikean tilan...
no mitens on?
no mitens on?
No ei se mitään. On se kyllä paljon hienomman näköistä kun on edes suunnilleen oikeet figut, kuten poliisiautoja... lol...