Maalit on Vallejoa.
"Älä ota sitä vakavasti" (musiikkia taustalle)spjarv kirjoitti:Perussettiä migsulalta, eli ihan näppärät napit ja arrogance overload. Maalaus ei yllä konversioiden tasolle (ehkä teknisesti yltää, mutta ihan esteettisesti ei). Itse en mielelläni noita vastaan pelaisi nidien säännöillä, mieluummin vaikka venerableina ja perusdreadeina, mutta tämä lienee henkilökohtaista. Instinctive beheviour ym ei vaan tunnu luontevalta tuolle porukalle.
-Sami
Estetiikan taju onkin sitte mielenkiintonen aihe ja ei aina ihan sama ku makuasia.
Kaikki (parihassua) instinctive behaviour otusta on a.i.:n ohjaamia suojasysteemejä, jotka on ohjailtu toimimaan ollessaan kontrollietäisyyden ulkopuolella.
t.stadilainen
Tokyosta ja Jenkeistä. Bandain 1/144 kittejäLari42 kirjoitti:komea robotti . mistäs olet saanut noita robotti paketejaD
Kaikki selvii ku proggis etenee, tää eka on Tyrantti:Sephirot kirjoitti:Minä ainakin tykkään. ...joten kyselen lähinnä peliteknillisiä asioita:
Toisennakin. Minua kiinnostaa, että mitä tuolla kyseisellä Mechalla on varusteina pelillisesti, vai etkö ole vielä päättänyt?
Mutta mitä nyt Wip kuvista sain selvän, seuraavaksi tullaan näkemään jonkinmoinen Zoanthrope?
E: Niin, ja onko tuo 'Fexi vai Tyrantti?
General "Splinter" - TWAR-Systems Commander (tyrant) - 41st Millenium
NullGravThrusters (flight), Implant Lasers (implant attacks, flesh hooks)), Void Field (warp field), twin Devastators (twin Devourers), Scitar Sword (scything Talons), Advanced Fusion System (strength, ws, init)