lapaiseeko rending clawsit invulnerable saven?
lapaiseeko rending clawsit invulnerable saven?
eli otsikko kertoo kaiken .
M: da/sm ja orcs and goblins
Re: lapaiseeko rending clawsit invulnerable saven?
Eivät läpäise. Rending clawit ovat ihan normaalit ccw:t, kunnes heittelevät kuutosia. Siinä vaiheessa ne läpäisevät armor saven, mutta invusavet saa yrittää ihan normaalisti.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
- The Warmaster
Lisäyksenä vielä se, että niillä kutosilla on merkitystä vain heitettäessä to hit -heittoja.
Njoo, nyt jätät pois mahdollisuuden että Rendingillä koitetaan Vehiclen armourista läpi. Silloin lasketaan vain kutosia "To Penetrate" heitoissa.Warmaster91 kirjoitti:Lisäyksenä vielä se, että niillä kutosilla on merkitystä vain heitettäessä to hit -heittoja.
Rendingistä lisää s. 46 "pikku-sääntiksessä".
--- Eikä unohdeta että se on sama sivu myös kovakantisessa sääntiksessä.Samsson kirjoitti:Rendingistä lisää s. 46 "pikku-sääntiksessä".
Macragge ja kovakantinen ovat perussäännöiltään identtiset sivunumeroita myöten (s.2-86), ainoa poikkeus on "Existing Unit Tables" joka on Macraggessa sivulla 87 ja kovakantisessa sivulla 264. Turhan sekaannuksen välttämiseksi itse suosin ainakin viittaamista vain yleisesti sääntöihin tai sääntökirjaan kun kysymys on noista perussäännöistä jotka löytyvät molemmista samalta sivulta.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.